
Gracies i perdoneu la pregunta...

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 1:29
Entrada Autor: uriol108 » Dijous 28/07/2011 20:06
Entrada Autor: 470 » Dijous 28/07/2011 21:08
Entrada Autor: MZA_1600 » Dijous 28/07/2011 21:49
Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 28/07/2011 22:33
Entrada Autor: Javi M » Dijous 28/07/2011 23:29
Entrada Autor: 470 » Divendres 29/07/2011 0:10
Depende de que tipo de acero inox. uses, los hay de diferentes durezas y resistencia mecánica, pero no creo que queramos usar acero inox que se utiliza en aviación o turbinas para hacer railes.MZA_1600 ha escrit:I per tot això també perque l'acer té unes qualitats mecàniques que l'acer inoxidable no té, oi?
Per cert, de lo poc que vaig fer d'Enginyeria de Materials, un dels mètodes contra la oxidació era una mateixa capa d'òxid que protegia l'acer del contacte directe amb l'aire. És per això que el pas de les circulacions elimina l'òxid i es veu el metall tal com és, i la falta de circulacions torna a generar aquesta capa d'òxid.
Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 29/07/2011 0:42
Deus tenir raó, amés, es pot especular de certa manera amb això, comprar vies quan el l'acer és barat, i vendre les velles quan el preu està a l'alça, i d'aquesta manera igualar els balanços comercials malgrat la pèrdua de material amb el desgast, tot i que no sé si això que dic ho fan les companyies ferroviàries.Javi M ha escrit:El que més costa en substituir un rail, més que el propi rail, deu ser el procès físic de canviar-lo. El rail vell deu ser pràcticament cent per cent reutilitzable, suposo que fins i tot per fer-ne de nous, de manera que el cost del material deu ser pràcticament igual al del que es recupera.
Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 29/07/2011 8:17
Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 29/07/2011 10:44
Entrada Autor: ROMI65 » Divendres 29/07/2011 20:40
Torna a “Ferrocarril en general”