Aixecament via Calatayud Caminreal

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Aixecament via Calatayud Caminreal

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 26/08/2011 17:17

ADIF està aixecant tota la via i alguns viaductes metàl.lics d'aquesta línia tancada el 1985.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 27/08/2011 14:53

liniadelRipollés ha escrit:ADIF està aixecant tota la via i alguns viaductes metàl.lics d'aquesta línia tancada el 1985.
Adif o el Ministeri de Foment?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 27/08/2011 17:01

http://www.diariodeteruel.es/comarcas/1 ... nreal.html

Pel que diuen ADIF, a través d'emfesa.
josep_serre ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:ADIF està aixecant tota la via i alguns viaductes metàl.lics d'aquesta línia tancada el 1985.
Adif o el Ministeri de Foment?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Entrada Autor: res_publica » Dissabte 27/08/2011 19:10

Qué decir 27 años después de la aprobación de su cierre...

Lo que si me preocupa es la situación de la red ferroviaria de interés general. En Galicia parece que excluyen algunas estaciones de las líneas A Coruña - Lugo - Monforte y A Coruña - Vigo


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 27/08/2011 23:58

La xarxa de desinterès general, sembla que només garanteixi traves per a traspassos de competències quan hi ha una administració interessada. Ara bé, a l'hora de prestar servei públic, poca cosa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Entrada Autor: res_publica » Dilluns 29/08/2011 14:26

Guigui ha escrit:La xarxa de desinterès general, sembla que només garanteixi traves per a traspassos de competències quan hi ha una administració interessada. Ara bé, a l'hora de prestar servei públic, poca cosa.
¿por ejemplo?


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 29/08/2011 17:01

Quan la Generalitat demana traspàs de les línies per on transiten regionals (per exemple, Reus-Lleida), l'estat addueix que són d'"interès general". Un "interès general" que ja es veu a la continuació de l'esmentada línia a Aragó, on diuen que, o el govern regional hi posa diners, o s'acaben els serveis d'MD entre Lleida i Saragossa. Sí, ja sé que trens són una cosa i infraestructura una altra, però el pagano de tot plegat és el mateix, i aplicat a un mateix tot. Però, si vols quedar-te amb la infraestructura, només cal veure l'interès que hi ha per les línies "convencionals" i quin per l'AV: com la nit i el dia.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Entrada Autor: res_publica » Dilluns 29/08/2011 18:29

Los traspasos están hechos. En la reunión bilateral Estat-Gencat se acordó el traspaso de los servicios de viajeros que tuvieran su origen y final en Cataluña. Ahora mismo el gestor del servicio ferroviario es la Gencat. El Gobierno de Aragón no tiene transferidas las competencias de los servicios de ferrocarril, aunque su Estatuto, al igual que el catalán, recoge la competencia exclusiva del servicio ferroviario en Aragón (independientemente del titular de la infraestructura).
Como persona entendida, sabrás que el ferrocarril en Aragón y en Cataluña son dos mundos aparte pero necesarios. Respecto al servicio de Media Distancia, al ser un servicio incluido en la Red de Interés General, aún debe de cumplir aquella idea antigua de servicio público (el fin social prima sobre el fin económico). Las líneas de MD en Aragón tienen un recorrido (en km) parecido a las de Catalunya, sin embargo no son rentables (económicamente) mantenerlas y lo peor de todo, sólo provocan responsabilidades al Estado, el cual está deseoso de quitarselas de encima.
En la Ley del Sector Ferroviario, existe una disposicón en la cual las Comunidades Autónomas pueden participar en la Red Ferroviaria de Interés General con el mantenimiento del servicio o infraestructura. La Diputación General de Aragón, paga por los servicios de MD en Aragón. Si no lo hiciera, desaparecería el servicio y seguramente parte de la infraestructura.


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 29/08/2011 23:21

Per tant, estarem d'acord que dir d'"interès general" a moltes de les línies que duen aquest qualificatiu, té ben poc a veure amb la realitat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Entrada Autor: res_publica » Diumenge 18/09/2011 18:02

Guigui ha escrit:Per tant, estarem d'acord que dir d'"interès general" a moltes de les línies que duen aquest qualificatiu, té ben poc a veure amb la realitat.
Principalmente me refiero a la responsabilidad del Estado sobre la infraestructura y servicios ferroviarios. Esta línea ferroviaria no estaba incluída dentro de la RFIG . El Estado, mejor dicho las direcciones políticas del mismo, no quisoieron incluirla. Tampoco la Comunidad de Aragón se interesó en su administración. Sin embargo, de momento sólo están levantando parte de la vía ferroviaria, lo mismo pasa con las instalaciones. Por lo que aún es posible que parte de éstas puedan ser utilizadas para otros usos.


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”