canalcole ha escrit:Nous horaris d'MD dels serveis fets per 599:
quina gracia dema es el meu aniversari i posen la nova serie 599
Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 1:22
Entrada Autor: trensmat » Dimarts 13/10/2009 19:02
canalcole ha escrit:Nous horaris d'MD dels serveis fets per 599:
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 13/10/2009 19:06
Però no fas pas 599 anys, oi?trensmat ha escrit:quina gracia dema es el meu aniversari i posen la nova serie 599
Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 14/10/2009 2:10
Entrada Autor: trensmat » Dimecres 14/10/2009 11:38
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/10/2009 12:13
I, de mitjana, uns 6 minuts més a Delicias, deixant-ho en 54 minuts. Tan vergonyós és dir-ho, quan a mi no m'importaria gens estalviar-me 3 euros a canvi de trigar un quart escàs més?El tiempo de viaje será prácticamente similar al actual ya que actualmente tarda 42 minutos entra Huesca y la estación de Delicias y el futuro 599 tardará 48 minutos entre Huesca y El Portillo.
Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 25/10/2009 20:47
Vol dir això que quan es serveixin amb unitats 599 ja no passaran per Delicias?El tiempo de viaje será prácticamente similar al actual ya que actualmente tarda 42 minutos entra Huesca y la estación de Delicias y el futuro 599 tardará 48 minutos entre Huesca y El Portillo.
Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 26/10/2009 0:27
I tant que estan passant per Delicias (ja s'estan servint amb 599), tan sols que aquests, a diferència dels AVANT, també paren al baixador de El Portillo.Jordi Freixas ha escrit:Vol dir això que quan es serveixin amb unitats 599 ja no passaran per Delicias?El tiempo de viaje será prácticamente similar al actual ya que actualmente tarda 42 minutos entra Huesca y la estación de Delicias y el futuro 599 tardará 48 minutos entre Huesca y El Portillo.
Entrada Autor: trensmat » Dimecres 25/11/2009 13:01
Entrada Autor: 594-001-0 » Divendres 27/11/2009 15:42
Aquí por lo menos se usó los primeros meses de poner en servicio los TRD, pero hace años ya que ni se usaba.Jordi Freixas ha escrit:La desgracia que els hi han fet als TRD també té tela!!! Amb tanta reformeta i collonada perden la interconexió en cas d'anar acoplades dues unitats.
Entrada Autor: Ayerbe-Zuera » Dilluns 19/09/2011 20:25
Entrada Autor: Platanito » Dimecres 21/09/2011 18:05
Sí, però cada cop que algú reflota aquest fil em segueixen sagnant els ulls com el primer dia.Guigui ha escrit:Això ja ho vam debatre al seu moment...
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 21/09/2011 18:12
Entrada Autor: Ayerbe-Zuera » Dimecres 21/09/2011 19:16
Entrada Autor: Sagrerenc » Dijous 22/09/2011 1:06
Això no és un desastre "estacional", és un desastre "permanent". Qualsevol persona amb dos dits de front, mirant el mapa de Huesca, arribaria a la conclusió que el millor hauria estat clausurar l'estació actual i construir-ne una de passant en el traçat que s'ha desafectat. Així, els trens que van a Jaca i Canfranc podrien estalviar-se la inversió de marxa.Ayerbe-Zuera ha escrit:Por lo que hace a la cuestión del túnel de Canfranc, aunque la línea se ha renovado (con material de segunda mano) de Jaca a Caldearenas. Entre Plasencia y Huesca la vía es nueva, ya que se ha eliminado el paso por la periferia de Huesca (seis trenes al día era una insorportable división de la ciudad en dos, según el alcalde), se ha hecho una variante para trenes que no pasen por la estación de Huesca (actualmente, un mercancías que creo recordar que es cerealero), de tal modo que ahora hay un triángulo. Se ha hecho un PAET con andenes en la plataforma logística de Huesca, pero sin actividad por ahora.
La antigua estación de Huesca, que era de estilo Art-Deco provinciano, pero con encanto, fue naturalmente arrasada para dar lugar a un apart-hotel que igual podría estar en Huesca como en Michigan.
Torna a “Ferrocarril en general”