Sóc nou al fòrum, però m'ha semblat realment interessant tot el que aquí es parla. Així que he pensat a posar el meu granet de sorra.
Per començar i com baptisme, en aquest fòrum, una proposta per a la convivència del Corredor Mediterrani i la ruta central, també anomenada ruta 16.
Jo no vull defensar ni una ni l'altra, només vull mostrar els detalls tècnics de l'estat actual del corredor mediterrani de mercaderies i com aquest pot conviure perfectament amb el corredor central per Saragossa i Madrid.
He escrit un post al meu blog en el qual intento explicar l'estat del CM, i que diferents alternatives existeixen per al futur.
Bé espero que us agradi i sobretot que serveixi per al debat assossegat sobre aquest tema, en el qual la política, i el tècnic se sol barrejar de forma de vegades molt apasionada.ç
Podeu accedir a aquest post en aquesta url:
http://translate.google.com/translate?s ... erraneo%2F

Per cert, jo no parlo català, així que estic fent servir el traductor de google, així que segurament hagi errors en el text en català. Espero que no siguin molts!
Una salutació des de Madrid
---------------------
Saludos a todos!
Soy nuevo en el foro, pero me ha parecido realmente interesante todo lo que aquí se habla. Así que he pensado en poner mi granito de arena.
Para empezar y como bautismo, en este foro, una propuesta para la convivencia del Corredor Mediterráneo y la ruta central, también denominada ruta 16.
Yo no quiero defender ni una ni la otra, sólo quiero mostrar los detalles técnicos del estado actual del corredor mediterráneo de mercancias y como éste puede convivir perfectamente con el corredor central por Zaragoza y Madrid.
He escrito un post en mi blog en el que intento explicar el estado del CM, y que diferentes alternativas existen para el futuro.
Bueno espero que os guste y sobre todo que sirva para el debate sosegado sobre este tema, en el que la política, y lo técnico se suele mezclar de forma a veces muy apasionada.ç
Podéis acceder a este post en esta url:
http://trenecicos.wordpress.com/2011/09 ... iterraneo/
Por cierto, yo no hablo catalán, así que estoy usando el traductor de google, así que seguramente haya fallos en el texto en catalán. Espero que no sean muchos!
Un saludo desde Madrid