Fa uns dies em vaig presentar al fòrum en un altre tema, fent unes preguntes les quals em van respondre i estic molt agraït.
Una de les preguntes que vaig formular és com està la cosa per entrar als Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. Amb van dir que en un tema anterior s'en havia parlat, però no l'he sabut trobar, si hi és.
Aleshores he obert aquest tema per si algú sap com està la cosa per entrar a FGC, que s'hauria de fer, quins requisits demanen, estudis, si hi han inscripcions per algun curs, etc. (tota informació es bona

Ara per ara tinc Cicle Formatiu de grau Mig d'Electricitat. A punt de fer la prova per accedir a un cicle formatiu de grau superior.
És necessari tenir un Grau superior per poder realitzar qualsevol curs de maquinista, segurament per a FGC també, no?
No falta massa per les pre-inscripcions, tot i que encara no m'he decidit quin podria servir-me més a l'hora de poder arribar a ser maquinista, si un cicle formatiu de telecomunicacions i informàtics o el de sistemes de regulació i control automàtic. Que hi penseu?
Moltes Gràcies.
Jordi