Seguiment de les obres de la L9
Re: Seguiment de les obres de la L9
Però l'estacio està oberta al públic?
El metro de Barcelona amb motoristes!
I a què esperes?!?!bitxofo ha escrit:He tornat a baixar i hi havia obrers, la propera vegada parlo amb ells i intento baixar a les andanes!
O que em baixin amics "polis".
Ja tinc unes 50 fotos, però totes del vestíbul superior, res de sota...


^^Té maco, et dedico una foto del gran vestíbul d'entrada a l'estació anomenada Aeroport T1, dimarts 29/11/2011 cap a les 19h.:

^^A l'ampla columna central il·luminada hi havia un gran rombe del metro dilluns, però dimarts ja no hi era...


^^A l'ampla columna central il·luminada hi havia un gran rombe del metro dilluns, però dimarts ja no hi era...


Visca el metro!!
Avuí m'he passat per la T1 i he fet unes fotos, espero que us agradin.
Salutacions!




Salutacions!




-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5

Hay alguna manera de acceder a los andenes?
Gracias por las fotografías, compañero dvdhrd
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N4
- Entrades: 72
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Només aquesta estació està acabada? sabeu si algunes estacions del tram de el Prat, l'Hospitalet i sud de BCN estan molt avançades? Jo trobo que s'hauria d'obrir el trasm desde el Prat (correspondencia amb RdC) i l'aeroport
Pel que sé, la tuneladora de la Zona Franca està funcionant
Pel que sé, la tuneladora de la Zona Franca està funcionant
Supongo que algo faltará aún por terminar, pero basicamente poca cosa (poner validadores, maquinas distribuidoras, poner los plasmas que informan de los proximos trenes y terminas cosillas así...); ya por abajo no lo se, porque no se puede ver y no se el estado en que se encuentra, pero me imagino que muy avanzado (sobre el 90%, calculando desde el último mapa que la Gene sacó a la luz allá por Julio).
Pel que fa a l'estat de les altres estacions, diria que totes estan acabades o a falta de petits detalls, com en aquesta, per acabar; és a dir 2 anys i escaig, una exageració... però com depèn del ramal L10 toca esperar...
Parlant de la L10, de tornada m'he passat pel viaducte i dir que les obres estan avançant i hi han obrers fent les parets interiors de les 4 estacions del carrer A. Cal a dir que la última de totes, la de costat de cotxeres, fins i tot ja li estaven fent la estructura del sostre que taparà l'andana central de l'estació...
Ara només cal esperar a que acabi de tunelar la tuneladora de ZF, una vegada enllestit el túnel, podrem respirar tranquils...
Salutacions!!
Pel que fa a l'estat de les altres estacions, diria que totes estan acabades o a falta de petits detalls, com en aquesta, per acabar; és a dir 2 anys i escaig, una exageració... però com depèn del ramal L10 toca esperar...
Parlant de la L10, de tornada m'he passat pel viaducte i dir que les obres estan avançant i hi han obrers fent les parets interiors de les 4 estacions del carrer A. Cal a dir que la última de totes, la de costat de cotxeres, fins i tot ja li estaven fent la estructura del sostre que taparà l'andana central de l'estació...
Ara només cal esperar a que acabi de tunelar la tuneladora de ZF, una vegada enllestit el túnel, podrem respirar tranquils...

Salutacions!!
Per cert, per a què posen mapes i termòmetres de la línia a l'estació?
Al mapa es pot veure que el tram Canyelles - Trinitat Nova encara no estava obert, per tant d'abans de 2008.
Al mapa es pot veure que el tram Canyelles - Trinitat Nova encara no estava obert, per tant d'abans de 2008.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Qui vulgui saber sobre l'estat d'altres estacions del tram, al BCN Rail hi havia fotos de tres estacions:
Fira

Parc Logístic (sí, serà així, a paret viva)

Mas Blau

Fira

Parc Logístic (sí, serà així, a paret viva)

Mas Blau

Pues insisto,me parece una pena que las estaciones esten completemante acabadas y tengan que seguir tres años más cerradas acumulando polvo.
Un forero me respondió que sería económicamente inviable abrir el tramo T1-El Prat RENFE,y no lo acabo de ver,la verdad..
Yo,en su momento,dije que me parecía una tontería abrir el pequeño tramo Can Zam-Can Peixauet si muy pocos meses después iban a ir inaugurándose el resto de tramos hasta Sagrera;pero en este caso que hay que esperar todavía !TRES AÑOS ! para abrir Collblanc-Zona Franca-Aeroport sí que me pronuncio a favor de que se pongan en funcionamiento inmediato los tramos que se puedan.
Un forero me respondió que sería económicamente inviable abrir el tramo T1-El Prat RENFE,y no lo acabo de ver,la verdad..
Yo,en su momento,dije que me parecía una tontería abrir el pequeño tramo Can Zam-Can Peixauet si muy pocos meses después iban a ir inaugurándose el resto de tramos hasta Sagrera;pero en este caso que hay que esperar todavía !TRES AÑOS ! para abrir Collblanc-Zona Franca-Aeroport sí que me pronuncio a favor de que se pongan en funcionamiento inmediato los tramos que se puedan.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Es que no se puede. Está todo acabado y ya no se pueden meter los trenes a menos que hagas otro pozo, piques el túnel y los metas. Con menos dificultad, deberás habilitar una zona de talleres y cocheras en algún sitio que en el futuro deberá servir como vía principal de la línea. Además, las pruebas requerirían unos seis meses, pruebas que deberían repetirse a la hora de abrir el resto de tramo para integrarlo en el conjunto.
^^Sí que es podrien ficar trens pel Mas Blau. I fer una "fossada" provisional per revisar els trens. Amb ficar-hi 2 trens n'hi hauria prou.
I em sembla bé fer això perquè encara falten més de 3 anys i la T1 està aïllada sense transport massiu!

I em sembla bé fer això perquè encara falten més de 3 anys i la T1 està aïllada sense transport massiu!

Visca el metro!!
I quant costaria això? La Generalitat no està per més despeses, i menys per una obra que, segons els darrers càlculs, ja multiplica per vuit les previsions inicials.bitxofo ha escrit:^^Sí que es podrien ficar trens pel Mas Blau. I fer una "fossada" provisional per revisar els trens.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N5
- Entrades: 116
I finalment per on s'entra al vestíbul del metro? Fa temps crec que va sortir el tema de per on s'accediria a la estació del metro de la T1.
Més despesa és pagar a cada concessionaria de cada estació 50.000€ al dia (o més) per cada dia que estigui l'estació tancada sense ús.Guigui ha escrit:I quant costaria això? La Generalitat no està per més despeses, i menys per una obra que, segons els darrers càlculs, ja multiplica per vuit les previsions inicials.bitxofo ha escrit:^^Sí que es podrien ficar trens pel Mas Blau. I fer una "fossada" provisional per revisar els trens.
bitxofo l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 01/12/2011 19:56, en total s’ha editat 1 vegada.
Visca el metro!!
El vestíbul de l'estació de Metro de la T1 está al costat de la consigna a la planta 0. Molt ben situat, la veritat.jsantos233 ha escrit:I finalment per on s'entra al vestíbul del metro? Fa temps crec que va sortir el tema de per on s'accediria a la estació del metro de la T1.

Visca el metro!!
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Al Mas Blau hi ha quelcom a l'aire lliure? L'estació, com es veu a la foto, està quasi acabada...
A Mas Blau, l'accés i l'ascensor exterior estan completament acabats (envoltats amb reixa metàlica per evitar que la gent hi entri), i la vorera on es troben situats està urbanitzada. Queda el descampat del costat de l'estació amb algun que altre material d'obra, però res important...
Salutacions!
Salutacions!
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Perquè no acaben el Tunnel de Sagrera fins a Lesseps ? els deuen quedar pocs metres no ? A aquest pas sel's oxidarà la mega grua que tenen muntada a Lesseps per treure el capçal de la tuneladora... 

El túnel no és fins a Lesseps, sinó fins a Mandri.uriol108 ha escrit:Perquè no acaben el Tunnel de Sagrera fins a Lesseps ? els deuen quedar pocs metres no ? A aquest pas sel's oxidarà la mega grua que tenen muntada a Lesseps per treure el capçal de la tuneladora...
És a Mandri on ha de treure´s la tuneladora d´aquest tram (i la de l´altre tram, Collblanc-Mandri, també).
Si hi ha una mega-grua a Lesseps, du ser per les obres de l´estació, no pas per treure la tuneladora...