Viernes, 3 de Abril, 5º Aniversario del TramBaix

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Viernes, 3 de Abril, 5º Aniversario del TramBaix

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dijous 02/04/2009 18:34

El TramBaix celebra su quinto aniversario

http://www.adn.es/local/lleida/20090402 ... canza.html

Felcicidades a todos aquellos a los que presta servicio, personalmente nunca lo he hecho servir.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 02/04/2009 18:37

Felicitats al Trambaix per aquests 5 anys en funcionament, i que en siguin molts més!



Salutacions



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/04/2009 18:40

I felicitats als baixllobregatins per la seva infinita paciència d'haver de suportar Renfe, bus o embussos en cotxe per a anar al centre de Barcelona.

:evil:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 03/04/2009 9:51

En aquest link http://www.lavanguardia.es/premium/publ ... RE=3&TEXT= podrreu veure un video relacionat amb el 5è aniversari.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 03/04/2009 11:16

http://www.elpunt.cat/barcelona/article ... amvia.html

Cinc anys de tramvia

Mitja dècada ha estat suficient perquè aquest mitjà de transport es consolidi amb més de 87 milions de viatges. Ara, el repte és enllaçar el Trambaix i el Trambesòs per la Diagonal

3/04/09 02:00 - Barcelona - P. Mercadé

Avui fa cinc anys que Barcelona va recuperar el tramvia. El bon funcionament d'aquest transport públic durant aquesta mitja dècada ha fet que quedin relegades a l'oblit les manifestacions ciutadanes que van acompanyar la inauguració del Trambaix l'abril del 2004 i les polèmiques que també va despertar la posada en marxa del Trambesòs, un mes després. «Aquest mitjà de transport va néixer orfe, però ara ningú nega el seu èxit», va reconèixer el secretari de Mobilitat, Manel Nadal.

Les obres previstes per prolongar la xarxa del tramvia van acabar el juny de l'any passat amb l'entrada en funcionament de la T6 del Trambesòs, el ramal que arriba fins al barri de la Mina. Ara, l'única millora pendent és la nova estació de Sant Feliu de Llobregat, que es farà en paral·lel al cobriment de les vies de tren. Un cop acabada aquesta obra, «el gran repte serà resoldre com es farà la connexió del Trambaix i el Trambesòs per la Diagonal», va dir Nadal. L'Ajuntament i la Generalitat estan posant fil a l'agulla per decidir com s'uniran les dues línies. Hi ha diverses opcions, que condicionaran la mobilitat d'aquesta important via de la ciutat. Els dos tramvies poden anar pel mig de la Diagonal o continuar pels costats, com ho fan actualment. També caldrà determinar, per exemple, si la unió des de la plaça de les Glòries fins a la de Francesc Macià es farà amb catenària o altres solucions elèctriques amb menys impacte visual.

Un cop la connexió per la Diagonal sigui una realitat, es podran abordar futures ampliacions al Baix Llobregat i al Besòs, segons el secretari de Mobilitat, que també va admetre la possibilitat de fer un tramvia fora de Barcelona, per unir la Universitat Autònoma amb Ripollet, passant per Cerdanyola.

Durant aquests anys, el Trambaix i el Trambesòs –amb 29,2 km de xarxa, 6 ramals i 55 estacions– han fet més de 87 milions de viatges. Els seus usuaris, que sobretot són dones d'entre 26 i 40 anys que es desplacen per motius de feina, li posen més d'un set, i el situen com el mitjà de transport més ben valorat en l'enquesta de mobilitat en dia feiner. A conseqüència d'aquest bon funcionament, molts viatgers demanen que incrementi la freqüència de pas. Aquesta millora, menys costosa que fer la connexió per la Diagonal, també s'haurà de tractar en un futur.

Darrera actualització ( Divendres, 3 d'abril del 2009 03:00 )


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 03/04/2009 11:41

Aún recuerdo aquel sábado, era soleado y . . . como siempre los ANTI-TODO "secuestraron" el viaje inaugural de políticos a la altura de Pont d'Esplugues y hasta primera hora de la tarde lso mortales no pudimos hacer un recorrido entero. El domingo fue brutal Tranvías a reventar de gente y las T-TRAM INAUGURAL q daban iban que volaban



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dissabte 04/04/2009 3:17

Yo també m'en recordo quan els polítics deien que no volien el Trambaix, diguem que ens hem acostumat bestant al Tram tan peatons com automobils



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 04/04/2009 10:07

Però que no faran cap acte de celebració??



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 04/04/2009 10:30

I també recordo que hi havia força gent que deia que el que calia de debò era una connexió amb metro, i els fets els han donat la raó.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Diumenge 05/04/2009 6:51

metring ha escrit:Però que no faran cap acte de celebració??
No. als mitjans només ens han passat una nota de premsa, exposant això que es compleixen 5 anys i que tot rutlla molt bé.
Guigui ha escrit:I també recordo que hi havia força gent que deia que el que calia de debò era una connexió amb metro, i els fets els han donat la raó.
si, de fet el president de l'EMT, antoni poveda (alcalde també de Sant Joan Despí) tenía l'intenció de fer passar l'Extenció de la L3 per la fontsanta, Sant Martí de l'erm i Torreblanca... Que dius... No cal tant, per alguna cosa està el Trambaix. Pero potser si que deixa en evidencia que el Trambaix va ser la solució més inmediata i barata, quan el que s'había d'haber fet era posar fil a l'agulla en el perllongament de la L3.

P.D. Lògicament el traçat no serà així... Suposo...



Avatar de l’usuari
pcongre
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: Barcelona & Stockholm

Entrada Autor: pcongre » Dimarts 03/04/2012 17:49

Avui el Trambaix fa vuit anys, i Ecomovilidad hi dedica un article:
"La demanda del tramvia vuit anys després de la seva implantació"
Imatge
Imatge
Font: http://ecomovilidad.net/barcelona/la-de ... mplantacio
Salut!


Plànols dels metros de Barcelona i Madrid.
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”