http://www.cr-languedocroussillon.fr/up ... 834862.pdf
Conveni SNCF-Llenguadoc/Rosselló 2007-2014
-
liniadelRipollés
- N10

- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Conveni SNCF-Llenguadoc/Rosselló 2007-2014
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Potser és una manera de sucar de Brusel·les, esmentant l'Euroregió.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Potser hi tingui alguna cosa a veure el túnel del Pertús, no?
Amb el túnel, Marsella quedaria més a prop en temps de viatge.
Toulouse, Carcassona, Narbona, Seta, Agde, Montpeller, Nimes, Avinyó...estarien a molt poca estona de BCN, menys que per exemple Alacant.
No sé quines perspectives de creixement de tràfic ferroviari de viatgers hi pot haver amb la LGV BCN-Perpinyà, però crec que poden ser elevades.
I si li afegim trens de grans distàncies, com BCN-París, BCN-Brusel.les, o -per què no?-, BCN-Londres, doncs...
De tota manera, ja es veurà...
Amb el túnel, Marsella quedaria més a prop en temps de viatge.
Toulouse, Carcassona, Narbona, Seta, Agde, Montpeller, Nimes, Avinyó...estarien a molt poca estona de BCN, menys que per exemple Alacant.
No sé quines perspectives de creixement de tràfic ferroviari de viatgers hi pot haver amb la LGV BCN-Perpinyà, però crec que poden ser elevades.
I si li afegim trens de grans distàncies, com BCN-París, BCN-Brusel.les, o -per què no?-, BCN-Londres, doncs...
De tota manera, ja es veurà...
imagino que es refereix a l'AVE Madrid Barcelona Frontera francesa
Pel que sembla, el dia 11 de juny de 2012, si no hi ha res que ho arregli, deixaran de passar TER ferroviaris per la línia Alès-Bessèges, al departament del Gard.
La línia val la pena, tot i que sigui curta.
No sé si es pot fer en un sol dia anar i tornar, no n´estic segur, crec que no.
Quedeu avisats.
Quedeu avisats.
Interessant, però complicat. S'hauria de ser a Nîmes a les 10:56 (arribada a Alès 11:36, tren Alès-Bessèges amb sortida a les 12:17 i arribada a les 13:20, no circula els diumenges ni festius). Tornada enrera a les 13:30 (Alès 14:33, tren cap a Nîmes a les 15:26 amb arribada a les 16:06).437.001 ha escrit:Pel que sembla, el dia 11 de juny de 2012, si no hi ha res que ho arregli, deixaran de passar TER ferroviaris per la línia Alès-Bessèges, al departament del Gard.
Quedeu avisats.
Problemes: el primer tren directe BCN-Figueres Vilafant-Nîmes hi arriba a les dotze i pico del migdia. Hi ha un regional BCN 6:46 - Cerbère 9:30 que enllaça amb un TER nou minuts més tard, però aquest arriba a Nîmes a les 12:46. De fet, sembla que és el que segueix fins a Alès, arribant-hi a les 13:40, però el següent tren fins a Bessegès seria a les 17:32, massa tard per tornar en el dia.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
No. El TER que surt de Cervera a les 09.39 té com a destinació Avinyó. S'ha de canviar de tren a Nîmes per anar a Alès.Platanito ha escrit:Hi ha un regional BCN 6:46 - Cerbère 9:30 que enllaça amb un TER nou minuts més tard, però aquest arriba a Nîmes a les 12:46. De fet, sembla que és el que segueix fins a Alès, arribant-hi a les 13:40, però el següent tren fins a Bessegès seria a les 17:32, massa tard per tornar en el dia.
D'altra banda, l'horari que poses és en dissabte del tren Barcelona-Cervera, en dia feiner circula mitja hora abans, sortint de Sants a les 06.16 i arribant a Cervera a les 9 en punt.
Al final sembla que l'ultima día de funcionament de la line Alès Besseges es el 7 de juliol.
Jo aquell dia farè soc casualment per Llenguadoc i aniér en cotxe l'estació de Bessèges i tinc previst fer els 2 últims trens:
Bessèges 18:40 Alès 19:42
Alès 20:08 Bessèges 21:16
Tot seguit agafaré el cotxe i tornaré a Barcelona. Si algú vol asistir també al funeral d'aquesta linia, podria tornar en cotxe a Barcelona amb mi. Arribariem sobre la mitjanit.
Jo aquell dia farè soc casualment per Llenguadoc i aniér en cotxe l'estació de Bessèges i tinc previst fer els 2 últims trens:
Tot seguit agafaré el cotxe i tornaré a Barcelona. Si algú vol asistir també al funeral d'aquesta linia, podria tornar en cotxe a Barcelona amb mi. Arribariem sobre la mitjanit.
Pel què es diu oficialment, només es tanca el tram Bessèges-St.Ambroix durant tres anys per fer-hi obres... però fa ferum de clausura...davida ha escrit:Al final sembla que l'ultima día de funcionament de la line Alès Besseges es el 7 de juliol.
Trist, perquè al Llenguadoc cada cop hi viu més gent, i precisament això vol dir que el tren es fa servir cada cop més...
Finalment ahira va ser l'ultim dia de la linea Ales Besseges. Ahir vaig fer el penúltim Ales - Besseges - Ales i tinc el penultims bitllet emes a l'estació de Besseges.