http://www.fcaf.cat/portal/curs-tecnolo ... DQ.twitter
Curs «Tecnología Ferroviaria para no ferroviarios» a Villanova i la Geltrú
Vilanova i la Geltrú. 24 i 25 de maig.
Us presentem la informació del curs «Tecnología Ferroviaria para no ferroviarios» que organitza Railgrup, a la seu de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú, i en el qual col·labora FGC, per si creieu que pot ser del vostre interès.
Descripció:
En l’actualitat i al llarg dels propers anys, les inversions en infraestructures, material rodant i equipament ferroviari seran de les més importants i ambicioses de la història del ferrocarril a Catalunya.
Objectius del curs:
Conscient d’aquesta realitat, i d’acord amb els seus valors fundacionals, Railgrup en col·laboració amb l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú, de la Universitat Politècnica de Catalunya, i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, ha preparat un curs intensiu, amb l’objectiu de proporcionar un coneixement bàsic sobre la tecnologia i la tècnica ferroviària per a persones sense formació tècnica en aquest àmbit.
La primera jornada comptarà amb sessions dedicades a l’evolució tecnològica del món del ferrocarril, la infraestructura de via i l’electrificació. La segona se centrarà en la senyalització i el control, el material mòbil, l’operació i el manteniment.
Més informació:
Podeu descarregar-vos el Programa del Curs Tecnologia Ferroviaria para no Ferroviarios en format PDF.
Web http://www.railgrup.net
Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 3:07
Curs «Tecnología Ferroviaria para no ferroviarios»
Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Curs «Tecnología Ferroviaria para no ferroviarios»
Entrada Autor: metring » Dimecres 09/05/2012 23:00
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 09/05/2012 23:16
curs ha escrit: En l’actualitat i al llarg dels propers anys, les inversions en infraestructures, material rodant i equipament ferroviari seran de les més importants i ambicioses de la història del ferrocarril a Catalunya.

"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari
- ↳ Propostes ferroviàries
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta transport públic
- ↳ Vehicles privats
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres
- ↳ Transport en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments
- ↳ Oci i divertiments
- ↳ Comunicats del Fòrum
- ↳ Suggeriments, proves i Off-topic
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ ARMF
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFES)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ CAFC Club d'Amics del Ferrocarril de Cornellà (Nou)
- ↳ Tren de l'Oreneta (Nou)
- ↳ Tren de Palau
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- ↳ Albert Guillaumes (Nou)
- ↳ Associació d'Amics del ferrocarril de Sant Cugat del Vallès (Nou)
- ↳ ATM de Barcelona (Nou)
- ↳ ATM Àrea de Girona (Nou)
- ↳ ATM Camp de Tarragona (Nou)
- ↳ ATM Lleida (Nou)
- ↳ Ferroviaria.cat (Nou)
- ↳ Crònica del Transport al Barcelonès Nord (Nou)
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+02:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres
Funciona amb phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos