Imatges per a la història
Re: Imatges per a la història
Més, del tramvia de Vallvidrera, al Flickr del districte de Sarrià-Sant Gervasi:
http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
I aquesta és l'estació de Sarrià antiga? http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/ (I després ens diuen frikis a nosaltres!).
Tramvia de la Bonanova: http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
I aquesta és l'estació de Sarrià antiga? http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/ (I després ens diuen frikis a nosaltres!).
Tramvia de la Bonanova: http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Cap de les fotografies son del Tramvia de Vallvidrera
Primera foto: Tramvia Blau baixant de Vallvidrera, en direcció a Barcelona, prop de la Carretera de Les Aigües
Segona foto: Tramvia Blau, a la plaça de Vallvidrera, davant de Can Trampa
Tercera foto: Passeig de la Reina Elisenda, amb l'església de Sant Vicenç de Sarrià al fons, o sigui vies dels tramvies de TB
Quarta foto: Inici del Tramvia Blau, a l'avinguda del Dr. Andreu, al fons amb el tranvies "imperials" de TB, actual plaça Kennedy
Cinquena foto: antiga estació de Terrassa dels Ferrocarrils de Catalunya
Sisena foto: Primer Washington de TB nº 1601 (abans de la seva adaptació), en proves a la plaça de La Bonanova, any 1962
Cal comentar que el conegut com tramvia de Vallvidrera, era el brancal del Tren de Sarrià, que sortia de Les Tres Torres i pujava fins al Peu del Funicular de Vallvidrera, pel carrer Anglí, també conegut com el tramvia de cinc.
Salut!
Primera foto: Tramvia Blau baixant de Vallvidrera, en direcció a Barcelona, prop de la Carretera de Les Aigües
Segona foto: Tramvia Blau, a la plaça de Vallvidrera, davant de Can Trampa
Tercera foto: Passeig de la Reina Elisenda, amb l'església de Sant Vicenç de Sarrià al fons, o sigui vies dels tramvies de TB
Quarta foto: Inici del Tramvia Blau, a l'avinguda del Dr. Andreu, al fons amb el tranvies "imperials" de TB, actual plaça Kennedy
Cinquena foto: antiga estació de Terrassa dels Ferrocarrils de Catalunya
Sisena foto: Primer Washington de TB nº 1601 (abans de la seva adaptació), en proves a la plaça de La Bonanova, any 1962
Cal comentar que el conegut com tramvia de Vallvidrera, era el brancal del Tren de Sarrià, que sortia de Les Tres Torres i pujava fins al Peu del Funicular de Vallvidrera, pel carrer Anglí, també conegut com el tramvia de cinc.
Salut!
Off-topic no transportil: el Bar Yeti, que surt al fons, existeix encara avui.122-042-132 ha escrit:Sisena foto: Primer Washington de TB nº 1601 (abans de la seva adaptació), en proves a la plaça de La Bonanova, any 1962
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Si senyor, incombustible!
Salut!
Salut!
I el cotxe que surt darrera del tramvia a la foto del bar Yeti, es un rarisim PANHARD PL17, cotxe francès rarisim per aquestes contrades i anys.
La marca Panhard va ser absorvida per Citroen i a aquesta darrera va ser absorvida despres per Peuget i avui es el Grup PSA.
La marca Panhard va ser absorvida per Citroen i a aquesta darrera va ser absorvida despres per Peuget i avui es el Grup PSA.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Molt bona Faristol. De fet a finals dels cinquanta, principis dels seixanta no eren tan rars aquests cotxes, s'en veien bastants per Barcelona. Jo d'aquella epoca en conservo un, en miniatura, de la casa francesa Norev. Salut!
Al Facebook de TMB, aquí apareixen quatre fotografies de cotxeres
Una foto de la cotxera de Sant Andreu, a http://arxiuhistoric.blogspot.com.es/se ... date=false

I el tramvia 50: http://arxiuhistoric.blogspot.com.es/se ... date=false


I el tramvia 50: http://arxiuhistoric.blogspot.com.es/se ... date=false

Un altre: http://arxiuhistoric.blogspot.com.es/se ... date=false
I aquí, un munt de fotografies de la cotxera d'Horta a la postguerra: http://arxiuhistoric.blogspot.com.es/20 ... uerra.html

- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Caram, molt bona informació gràfica. Moltes gràcies Metring! Salut!
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
El tramvia de la instantània no és un washington (sèrie 1600), sino un "manolete" de la sèrie 1200, segona subsèrie "alts". Salut!metring ha escrit:Una foto de la cotxera de Sant Andreu, a http://arxiuhistoric.blogspot.com.es/se ... date=false
I el tramvia 50: http://arxiuhistoric.blogspot.com.es/se ... date=false
Encara recordo de petit a la segona meitat del setanta deuria tenir 6 anys, qun la desaparició era recent i tota la ciutat era plena de vies que n'utillitzaven, agafar l'autobus a Virrei Amat aproximadament on és el tramvia. Seguint el recorregut del tranvia que circulaba per centre de la calçada, la parada del autobus estaba a un illa de separada de l'acera i no com era normal als autobusos tocant a l'acera.. També hi havia un oficina de Tmb on venia tarjetes T-1.
Tenim els mateixos records del mateix lloc, malgrat que jo tambe recorfo agafar el tramvia a Virrei Amat, coses de l'edaddavida ha escrit:Encara recordo de petit a la segona meitat del setanta deuria tenir 6 anys, qun la desaparició era recent i tota la ciutat era plena de vies que n'utillitzaven, agafar l'autobus a Virrei Amat aproximadament on és el tramvia. Seguint el recorregut del tranvia que circulaba per centre de la calçada, la parada del autobus estaba a un illa de separada de l'acera i no com era normal als autobusos tocant a l'acera.. També hi havia un oficina de Tmb on venia tarjetes T-1.
Yo recuerdo un poquito mas arriba de la entrada de vehiculos de las antiguas cocheras de Borbon, que ibamos a una pequeña oficina que habia al lado del la antigua ford ( tallmar ) a poner el sello a los pases anuales del autobus ( entonces no estaba unificado ) a principios de los años 80.



Algú dels nostres foraires de Badalona sap si encara existeix aquesta façana? La foto és de 2005. Per cert, el telèfon era més breu que una adreça de sms!
http://www.flickr.com/photos/chausson_b ... otostream/

I aquesta, d'un remolc de tramvia reciclat en "xiringuito"?

http://www.flickr.com/photos/chausson_b ... otostream/

I aquesta, d'un remolc de tramvia reciclat en "xiringuito"?

El remolc reconvertit en xiringuito correspon a la sèrie 1401/1480 i 1501/1520 a anomenats "Zaragozas" per haver sigut construïts en aquella ciutat.
La foto no se quan es va fer però quan jo em vaig treure el carnet de conduir el mes de juliol de 1972 estava funcionant, doncs jo em vaig prende un refresc. Estava situat on ara està l'explanada del Palau Sant Jordi.
Quins records.
La foto no se quan es va fer però quan jo em vaig treure el carnet de conduir el mes de juliol de 1972 estava funcionant, doncs jo em vaig prende un refresc. Estava situat on ara està l'explanada del Palau Sant Jordi.
Quins records.
D'on són aquestes fotos? De moment, no poso enllaç, per a que endevineu:
- Fitxers adjunts
-
- IMG_1286.JPG
- (153.52 KiB) Encara no s’ha baixat
-
- IMG_1343.JPG
- (230.29 KiB) Encara no s’ha baixat
El de dalt, em sembla que el Poble Nou. El de baix, el baixador de Pg. de Gràcia; el rètol el delata.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.