Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Nous carrils VAO i bus a l'entrada de Barcelona
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
Re: Nous carrils VAO i bus a l'entrada de Barcelona
T'equivoques Sagrerenc. Que passava quan feien la limitacions d'accesos a la N-II de Cervera fins a Igualada perquè no hi havia autovia? Alló era exactament que un carril VAO, amb unes altres característiques d'ocupació. Tallaven tots els desviaments menys un o dos per on havia de passar tothom que es desviés entre Igualada i Cervera.
I una altre cosa, que jo això del VAO de Berga a Barcelona era més de broma que una proposta seriosa.
I una altre cosa, que jo això del VAO de Berga a Barcelona era més de broma que una proposta seriosa.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
No. Perquè hauria de ser per 2 ocupants o més. Dos carrils més no fan sortir més cotxes de casa, els cotxes que circularan seran els mateixos, la gent no surt amb el cotxe per anar per una C-58 de 5 carrils perquè sí, i més quan els dos carrils del VAO van cap a la Meridiana on no hi ha tanta entrada com pel nus de la Trinitat. Si dos carrils faran que la gent deixi el transport públic i agafi el privat, no ho crec, s'ha arribat a un punt on els embussos s'han reduït per la disminució de la mobilitat obligada en termes generals, i hi hauria pocs transvassaments d'un mode a l'altre. Si no, explicam com desfaries els embussos de la C-58 entre Ripollet i Barcelona que s'hi fan quasi cada tarda.Sagrerenc ha escrit:Seria pitjor el remei que la malaltia. Això equivaldria a la pràctica a una autovia de 5 carrils, provocaria la circulació de més cotxes i els embussos a l'entrada de Barcelona serien eterns.premixero ha escrit:victor, esa es la solución final que se esta pensando como final, ahora ver como funciona con dos ocupantes y mas adelante si sigue sin funcionar dejarlo fijo de entrada a Barcelona
A Alemanya, on hi ha trams de centenars de quilòmetres amb dues i tres autopistes paral·leles, construïdes per desembussar l'anterior que hi havia, han tret diversos estudis que demostren que més autopistes i carrils no produeixen sinó un efecte crida que neutralitza l'augment de fluidesa que se li suposa a l'equació més espai = menys embussos.
Una cosa semblant podria passar al Vallès: si la gent es mentalitza que hi ha cinc carrils per entrar a Barcelona, alguns usuaris del transport públic es passaran al cotxe, alguns que el comparteixen aniran cadascú pel seu compte, etc.
Una cosa semblant podria passar al Vallès: si la gent es mentalitza que hi ha cinc carrils per entrar a Barcelona, alguns usuaris del transport públic es passaran al cotxe, alguns que el comparteixen aniran cadascú pel seu compte, etc.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
Però depèn si restringeixes l'ús d'aquest carril. Si per norma general és BUS i VAO 2+, i només s'obre a tothom quan hi ha embús, no crec que faci cap efecte crida.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3259
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Els carrils BUS/VAO que fan falta a l'àrea metropolitana són d'acer, per parelles separades 1668mm (o millor 1435mm) i aptes per a que hi passin trens pel damunt.Guigui ha escrit:A Alemanya, on hi ha trams de centenars de quilòmetres amb dues i tres autopistes paral·leles, construïdes per desembussar l'anterior que hi havia, han tret diversos estudis que demostren que més autopistes i carrils no produeixen sinó un efecte crida que neutralitza l'augment de fluidesa que se li suposa a l'equació més espai = menys embussos.
Una cosa semblant podria passar al Vallès: si la gent es mentalitza que hi ha cinc carrils per entrar a Barcelona, alguns usuaris del transport públic es passaran al cotxe, alguns que el comparteixen aniran cadascú pel seu compte, etc.
No sé si m'explico. Més asfalt provoca que hi hagi més cotxes. I la presència de més cotxes «pressiona» als polítics perquè posin més asfalt. És un peix que es mossega la cua.
Si es posés d'una vegada dues vies de Vic a Montcada (R3), quatre vies de Cerdanyola a Barcelona (R4), de Granollers-Centre a Barcelona (R2 Nord), de Mataró a Barcelona (R1), de la Platja de Castelldefels a Barcelona (R2 Sud) i de Sant Vicenç de Calders a Barcelona (R4), a més de fer dos nous túnels ferroviaris sota Barcelona (per la Diagonal i per la Gran Via de les Corts Catalanes) i les noves estacions i intercanviadors corresponents, podriem oblidar-nos del trànsit rodat, dels BUS/VAO i de tota la pesca per un temps.
[OT] Perdó per l'oblit dels embussos de la C-55 al sud de Manresa. Una altra carretera que clama al cel (com la N-II a Girona), tenint una autopista de peatge gairebé paralel·la.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Totalment cert. Més carretera=més cotxes.Guigui ha escrit:A Alemanya, on hi ha trams de centenars de quilòmetres amb dues i tres autopistes paral·leles, construïdes per desembussar l'anterior que hi havia, han tret diversos estudis que demostren que més autopistes i carrils no produeixen sinó un efecte crida que neutralitza l'augment de fluidesa que se li suposa a l'equació més espai = menys embussos.
Una cosa semblant podria passar al Vallès: si la gent es mentalitza que hi ha cinc carrils per entrar a Barcelona, alguns usuaris del transport públic es passaran al cotxe, alguns que el comparteixen aniran cadascú pel seu compte, etc.
Els embussos s'arreglen canviant els hàbits dels conductors quan hi ha bona oferta de transport públic.
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
Molt bé, genissimon.
Tot molt ben dit, si senyor!
I els lapsus, tots en tenim, la sort ens qu eens ho facin veure, oi?
En fi, seria molt millor fer la punyeta als conductors i eixamplar les instal·lacions ferroviàries per absorvir el creixement de passatgers.
Tot molt ben dit, si senyor!
I els lapsus, tots en tenim, la sort ens qu eens ho facin veure, oi?
En fi, seria molt millor fer la punyeta als conductors i eixamplar les instal·lacions ferroviàries per absorvir el creixement de passatgers.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
La meva pregunta es , qui ha acusat de lladres a la gent del valles occidental? :SUT596001 ha escrit:Vist que a pesar que no s'ha invertit res en la comarca durant més de trenta anys i a sobre ens acusen de lladres, estafadors i mil i una cosa més per part dels habitants de la comarca més ineficient de Catalunya us pregunto: El proper pas, quin serà, demanar la clausura de la C-58 i afirmar que amb la N-150 n'hi ha més que prou?
http://www.lavanguardia.com/local/valle ... ardes.html
El Govern estudia que el Bus-VAO de la C-58 sea de entrada a Barcelona las tardes entre semana
Las retenciones al final del día son más importantes en sentido a la capital catalana | El número mínimo de ocupantes por vehículo pasará a ser de dos
El Govern estudia que el Bus-VAO de la C-58 sea de entrada a Barcelona las tardes entre semana
Las retenciones al final del día son más importantes en sentido a la capital catalana | El número mínimo de ocupantes por vehículo pasará a ser de dos
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
Bé, doncs des de dilluns, de dilluns a dijous de 6 a 22 ininterrompudament d'entrada a Barcelona. Els divendres, com fins ara.
El nou objectiu de Trànsit: carrils Bus-VAO i Bus-Moto a totes les vies d'accés a Barcelona
A la C-58, en el darrer mes i mig les retencions baixen un 50% i s'han multat 112 conductors per un mal ús del carril d'alta ocupació
http://www.ara.cat/societat/objectiu-Tr ... 08772.html
A la C-58, en el darrer mes i mig les retencions baixen un 50% i s'han multat 112 conductors per un mal ús del carril d'alta ocupació
http://www.ara.cat/societat/objectiu-Tr ... 08772.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Así que pasamos de estar sentados 50 años sobre una obra faraónica que no se acaba nunca a la chapuza total, mínima inversión posible en transporte público, hacer las cosas con los pies y no ir al foco de los problemas. Bravo señores, estos días estamos de rachaGuigui ha escrit:El nou objectiu de Trànsit: carrils Bus-VAO i Bus-Moto a totes les vies d'accés a Barcelona
A la C-58, en el darrer mes i mig les retencions baixen un 50% i s'han multat 112 conductors per un mal ús del carril d'alta ocupació
http://www.ara.cat/societat/objectiu-Tr ... 08772.html
Avui és el dia internacional d'aquesta icona:
+1000metring ha escrit:Avui és el dia internacional d'aquesta icona:
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5765
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Dimarts hi circulava, ja al vespre, en sentit Barcelona i pel carril central a l'alçada de Barberà (el dret anava prou ple), i en un moment donat vaig percebre que els dos o tres cotxes que anaven al davant meu frenaven. "Algú que va especialment lent", vaig pensar. Em vaig passar a l'esquerre, i, oh sorpresa, els cotxes que hi anaven també van encendre els llums de fre (!) Com pot ser això? Casualitat, que hi hagi el típic inconscient que va frenant pel carril esquerre...? Doncs no! Poc més enllà, resulta que el panell que fa un temps va aparèixer uns centenars de metres abans del de "final d'autopista" inclou el dibuix d'un magnífic senyal de "limitació a 100" juntament amb el conegut missatge "CARRIL VAO VEHICLES 2+ PERSONES" (o similar), i vaig comprendre que hi ha gent que... ho interpreta com si fos la limitació per aquell mateix tram on hi ha el panell! I no com allò que és (la limitació de velocitat al carril VAO, que comença més endavant)faristol ha escrit:Una altre errada greu en aquest VAO es que per indicar que el carril VAO esta tancat en els panells hi apareix un pictograma que segons el codi de la circulacio significa fi d'autopista!!! NO carril VAO tancat.
El simbol d'autopista amb una barra vertical significa fi d'autopista, potser aixo tambe es una explicacio del perque la gent redueix la marxa??
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
El carril Bus-VAO de la C-58 s'obrirà les 24 hores en doble sentit
El Servei Català de Trànsit vol aprofitar al màxim una infraestructura que va costar 81 milions, però no la obren a tots els vehicles perquè es va finançar amb fons europeus de promoció del transport públic
http://www.ara.cat/societat/carril-Bus- ... 90516.html
El Servei Català de Trànsit vol aprofitar al màxim una infraestructura que va costar 81 milions, però no la obren a tots els vehicles perquè es va finançar amb fons europeus de promoció del transport públic
http://www.ara.cat/societat/carril-Bus- ... 90516.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Creo que con esto aciertan bastante. Es mucho más inteligente tener un vial para buses que no esa tontería de los cambios de sentido. Pasará a funcionar como cualquier otro carril bus, y podrá ser muy útil para los buses interurbanos que entran y salen por la Meridiana. Parece que han hecho caso a una propuesta que hizo la PTP hace un tiempo de convertir el carril en doble sentido junto con más carril bus en la Meridiana. A pesar del desastre que ha sido esto al fin tendrá al menos un poco de utilidad.
Que hacer con 87 millones de euros lapidados ¡¡¡??? El trafico por la C58 dessde las 22 horas hasta las 6 es ridiculo !!! Es la inutildad de obra mas grande jamas construida, a la imagen y semejanza de sus impulsores
Pero ya la tenemos construida, y hay que tragarla y intentar aprovecharla como se pueda. Lamentarse sirve de poco ahora.sagrering ha escrit: Que hacer con 87 millones de euros lapidados ¡¡¡??? El trafico por la C58 dessde las 22 horas hasta las 6 es ridiculo !!! Es la inutildad de obra mas grande jamas construida, a la imagen y semejanza de sus impulsores