Accident a Sant Andreu Arenal
- carles10000
- N6
- Entrades: 210
- Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
Accident a Sant Andreu Arenal
Descarrilament a Sant Andreu Arenal,m'han envia't un missatge al wassap....
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Un R3, procedent de la Tor de Carol. Segons el 3 24
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Segons diu un viatger del tren, no hi ha cap ferit i que tots estan bé (
Rodalies de Catalunya:
Com a conseqüència d'aquesta incidència, s'han establert les següents modificacions al servei habitual de trens:
- Els trens de la línia R7 inicien i finalitzen el seu recorregut a Montcada Bifurcació.
- Els trens de la línia R3 i R4 direcció Barcelona circulen desviats per les estacions de Sant Andreu Comtal i Clot-Aragó i no efectuen parada a les estacions de Torre Baró, Sant Andreu Arenal i La Sagrera-Meridiana
-E els trens de la línia R4 procedents de Manresa amb destinació Sant Vicenç de Calders efectuen el seu recorregut habitual per Sant Andreu Arenal
-Els trens de la línia R4 procedents de Terrassa circulen desviats per les estacions de Sant Andreu Comtal i Clot-Aragó i no efectuen parada a les estacions de Torre Baró, Sant Andreu Arenal i La Sagrera-Meridiana.
Rodalies de Catalunya:
Com a conseqüència d'aquesta incidència, s'han establert les següents modificacions al servei habitual de trens:
- Els trens de la línia R7 inicien i finalitzen el seu recorregut a Montcada Bifurcació.
- Els trens de la línia R3 i R4 direcció Barcelona circulen desviats per les estacions de Sant Andreu Comtal i Clot-Aragó i no efectuen parada a les estacions de Torre Baró, Sant Andreu Arenal i La Sagrera-Meridiana
-E els trens de la línia R4 procedents de Manresa amb destinació Sant Vicenç de Calders efectuen el seu recorregut habitual per Sant Andreu Arenal
-Els trens de la línia R4 procedents de Terrassa circulen desviats per les estacions de Sant Andreu Comtal i Clot-Aragó i no efectuen parada a les estacions de Torre Baró, Sant Andreu Arenal i La Sagrera-Meridiana.
albert28 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 27/10/2013 21:01, en total s’ha editat 1 vegada.
pot ser algun problema amb el canvi d'agulles?
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
3 ferits lleus, segons el 3:24. Ja han arreglat l'errada de 'la Tur' que surtida a la barra inferior
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Sort que no hi havia ningú a la passarel•la entre els cotxes que es veuen a la foto... Se sap ja el motiu de l'accident?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Us passo unes quantes fotos que he pogut fer:
- Fitxers adjunts
-
- accident-sant-andreu-arenal-01.jpg (108.34 KiB) Visualitzat 11242 cops
-
- accident-sant-andreu-arenal-02.jpg (84.78 KiB) Visualitzat 11242 cops
-
- accident-sant-andreu-arenal-03.jpg (107.99 KiB) Visualitzat 11242 cops
-
- accident-sant-andreu-arenal-04.jpg (98.34 KiB) Visualitzat 11242 cops
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Si us hi fixeu, tots el tren ha entrat correctament a l'estació menys l'últim bogie, que ha decidit anar-se'n d'excursió per l'altra via. Això ha fet que aquest últim cotxe hagi acabat xocant contra l'andana.
Hem estat molt però que molt afortunats de que hagi passat amb l'últim bogie de la unitat, quan ja estava gairebé parada, perquè si arriba a descarrilar un bogie del cebtre del tren estaríem parlant de conseqüències infinitament pitjors.
Aquí en aquesta foto es veuen (més aviat s'intueixen, per falta de llum) una bona quantitat de tècnics que estan inspeccionant el canvi d'agulles on hi ha hagut l'accident:
Hem estat molt però que molt afortunats de que hagi passat amb l'últim bogie de la unitat, quan ja estava gairebé parada, perquè si arriba a descarrilar un bogie del cebtre del tren estaríem parlant de conseqüències infinitament pitjors.
Aquí en aquesta foto es veuen (més aviat s'intueixen, per falta de llum) una bona quantitat de tècnics que estan inspeccionant el canvi d'agulles on hi ha hagut l'accident:
- Fitxers adjunts
-
- accident-sant-andreu-arenal-05.jpg (86.74 KiB) Visualitzat 11200 cops
es un incident similar als incidents ocorreguts a Plaça Catalunya de FGC
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
El cotxe sinistrat és el 447-228. Aquí podem veure com el bogie davanter ha seguit la línia de la resta del tren:
- Fitxers adjunts
-
- accident-sant-andreu-arenal-06.jpg (98.81 KiB) Visualitzat 11130 cops
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Doncs sí, i no vull que soni "avantatgista", però no aniria pas malament que es miressin les fotos tots aquells que s'encaparren a "fer oïdes sordes" (o "ulls cecs") al missatge de prohibició de quedar-se al passadís d'interconnexió entre els cotxes del metro que en tenen (que actualment ja són la grandíssima majoria)Adolescent barceloní ha escrit:Sort que no hi havia ningú a la passarel•la entre els cotxes que es veuen a la foto... Se sap ja el motiu de l'accident?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- carles10000
- N6
- Entrades: 210
- Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Això vol dir que deixen passar cap a l'estació de Sant Andreu Arenal. Deuen utilitzar les altres 2 vies. Ho dic per si algú vol anar a fer mes fotos.albert28 ha escrit:-E els trens de la línia R4 procedents de Manresa amb destinació Sant Vicenç de Calders efectuen el seu recorregut habitual per Sant Andreu Arenal.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Al telenotícies van informar de l'accident.
Procedent de La Tor de Carol, per tant és una unitat reformada i amb els nous seients. Vaja, poc després de sortir de taller haver de tornar forçadament. Si fos una unitat no reformada es podria haver reparat i reformat, afegint a l'estable per a regionals.
Sobre el quedar-se en els passadissos entre cotxes, i tant; Només m'imagino el que li podria haver passat a algú que estigués creuant entre els dos cotxes en aquell moment... A vegades jo avanço entre cotxes abans d'arribar a EdF, on els trens agafen moltes agulles i canvis de via abans d'arribar a l'andana.
En hores punta i en els civia, sol haver un parell o tres de persones a la zona del passadís diàfan. Tot i que al ser un tren articulat i els bogies són sota el passadís, un descarrilament no hauria de ser tant catastròfic...
I sort que ha estat d'aquesta manera, només l'últim cotxe i en aquesta estació. Suposo que no es pot descarrilar així (per una agulla) en un dels baixadors més importants (Pl. Cat, Arc de Triomf, Passeig de Gràcia) on hauria col·lapsat la xarxa.
Procedent de La Tor de Carol, per tant és una unitat reformada i amb els nous seients. Vaja, poc després de sortir de taller haver de tornar forçadament. Si fos una unitat no reformada es podria haver reparat i reformat, afegint a l'estable per a regionals.
Sobre el quedar-se en els passadissos entre cotxes, i tant; Només m'imagino el que li podria haver passat a algú que estigués creuant entre els dos cotxes en aquell moment... A vegades jo avanço entre cotxes abans d'arribar a EdF, on els trens agafen moltes agulles i canvis de via abans d'arribar a l'andana.
En hores punta i en els civia, sol haver un parell o tres de persones a la zona del passadís diàfan. Tot i que al ser un tren articulat i els bogies són sota el passadís, un descarrilament no hauria de ser tant catastròfic...
I sort que ha estat d'aquesta manera, només l'últim cotxe i en aquesta estació. Suposo que no es pot descarrilar així (per una agulla) en un dels baixadors més importants (Pl. Cat, Arc de Triomf, Passeig de Gràcia) on hauria col·lapsat la xarxa.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Només s'ha estat fent servir la via 3, la desviada sentit Torre Baró, és a dir costat Sant Andreu o costat mar. Les altres tres estaven inutilitzades: 2 per l'accident (principal i desviada sentit Sagrera-Meridiana) i l'altre (principal sentit Torre Baró) perquè la part del cotxe que ha quedat desenganxada ocupava parcialment el gàlib, tal com es veu a les fotos.Ecomobisostrans ha escrit: Això vol dir que deixen passar cap a l'estació de Sant Andreu Arenal. Deuen utilitzar les altres 2 vies. Ho dic per si algú vol anar a fer mes fotos.
Insisteixo, hem tingut molta sort de que el problema hagi estat amb l'últim bogie i amb el tren a punt de parar, i més encara de que no vingués cap tren en sentit contrari.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Segons el 324.cat:
Tota la vida m'han "venut" que coses com aquestes són impossibles, i més amb els sistemes i enclavaments actuals.
No ho entenc.
Però com és possible que es pugui accionar el canvi d'agulles quan està passant un tren? Em sembla inadmissible.324.cat ha escrit:Citant fonts de Renfe i Adif, el representat de la Generalitat ha apuntat que la primera hipòtesi sobre les causes de l'accident podria ser una errada humana. A falta de les conclusions finals, s'apunta que s'ha accionat un canvi d'agulles de manera no reglamentaria en el moment que passava el tren.
Tota la vida m'han "venut" que coses com aquestes són impossibles, i més amb els sistemes i enclavaments actuals.
No ho entenc.
Hores d'ara:
Línia R4. Restablerta la circulació per Sant Andreu Arenal. Els trens efectuen el seu recorregut habitual.
Línia R3. Restablerta la circulació per Sant Andreu Arenal. Els trens efectuen el seu recorregut habitual.
Línia R7. Per incidència a St Andreu Arenal, trens R7 inicien i finalitzen recorregut a Montcada Bifurcació.
Línia R4. Restablerta la circulació per Sant Andreu Arenal. Els trens efectuen el seu recorregut habitual.
Línia R3. Restablerta la circulació per Sant Andreu Arenal. Els trens efectuen el seu recorregut habitual.
Línia R7. Per incidència a St Andreu Arenal, trens R7 inicien i finalitzen recorregut a Montcada Bifurcació.
Mira el cas del Corail de Brétigny.wefer ha escrit:Però com és possible que es pugui accionar el canvi d'agulles quan està passant un tren? Em sembla inadmissible.
Tota la vida m'han "venut" que coses com aquestes són impossibles, i més amb els sistemes i enclavaments actuals.
Tens raó que hi ha hagut sort.
Tot i que el tren estava frenant, l´hostiot ha d´haver estat considerable.
La veritat és que les vies entre bifurcació Marina i la boca nord del túnel (excloent Sagrera, que és nova i té via en placa), són antigues.
Les vies desviades a Sant Andreu Arenal s´han renovat alguna vegada? Perquè están de pena.
Apart de l´estació en sí, que necessita andanes més altes (pujar als Civia a Sant Andreu Arenal no és senzill), i una mica de cirurgia estètica.