Seguiment de les obres de la L9
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Re: Seguiment de les obres de la L9
Transport Públic @transportpublic 23m
Tímids avenços en l'execució de les obres la L9. Es col·loquen les vies des del viaducte de Zona Franca fins al túnel.
https://www.facebook.com/promociotransp ... 8353006775
Tímids avenços en l'execució de les obres la L9. Es col·loquen les vies des del viaducte de Zona Franca fins al túnel.
https://www.facebook.com/promociotransp ... 8353006775
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Prové de http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... ad#p226995

Vaja, vaja... un any més...LH Digital ha escrit:Retard en altres infraestructures a la ciutat
L’aturada de les obres de l’estació Ernest Lluch no són l’únic retard o incompliment per part de la Generalitat o de l’Estat pel que fa a les infraestructures a L’Hospitalet.
La línia 9 del metro havia d’entrar en funcionament l’any 2014. El Parlament va rebutjar, fa cinc mesos, dues resolucions que instaven a mantenir la data de l’any vinent per posar en marxa la línia que ha de travessar la ciutat de Nord a Sud i arribar a l’aeroport.
La línia 9 té l’horitzó posat en l’any 2017 però sense la garantia que estigui finalitzada en els propers quatre anys. Segons l’associació empresarial de la ciutat el retard en la posada en marxa d’aquesta línia “obre un futur incert en la competitivitat de l’Àrea Metropolitana i de Catalunya”.







Home, espero que sigui una errada de l'article. D'altra banda al 2017 ja hauran passat les eleccions, i com ja sabem tots als polítics no els agrada gaire això d'inaugurar obres al principi de les legislatures...Renfe445 ha escrit:Prové de http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... ad#p226995
Vaja, vaja... un any més...LH Digital ha escrit:Retard en altres infraestructures a la ciutat
L’aturada de les obres de l’estació Ernest Lluch no són l’únic retard o incompliment per part de la Generalitat o de l’Estat pel que fa a les infraestructures a L’Hospitalet.
La línia 9 del metro havia d’entrar en funcionament l’any 2014. El Parlament va rebutjar, fa cinc mesos, dues resolucions que instaven a mantenir la data de l’any vinent per posar en marxa la línia que ha de travessar la ciutat de Nord a Sud i arribar a l’aeroport.
La línia 9 té l’horitzó posat en l’any 2017 però sense la garantia que estigui finalitzada en els propers quatre anys. Segons l’associació empresarial de la ciutat el retard en la posada en marxa d’aquesta línia “obre un futur incert en la competitivitat de l’Àrea Metropolitana i de Catalunya”.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No sé però crec que aquesta equivocació per part d'algú que no domina l'escriptura computada al final pot ser realitat. Però espero que acabin ja... Si us plaaaaaaaaaaaaaaaaau!!!epuig29 ha escrit:Home, espero que sigui una errada de l'article. D'altra banda al 2017 ja hauran passat les eleccions, i com ja sabem tots als polítics no els agrada gaire això d'inaugurar obres al principi de les legislatures...

Si s'acaba la L9, potser semblarà que estigui somiant.
Dir que la L9 s´acabarà al 2017 és bastant optimista. Al 2013 s´han gastat uns dinerons en tapar pous i reurbanitzar zones que no pensen tornar a ocupar en uns anyets. Ara obriran el tram Aeroport - Zona Universitària que serà un fracàs comercial com ho és la part de Santa Coloma.... els senyors de l´aeroport i de Sant Boi no volen anar a la Zona Universitària, volen anar a la Plaça de Catalunya, i per anar a la Plaça de Catalunya vas molt molt molt més ràpid i còmode en rodalies. Tot això és bastant catastròfic... Enfí, que no crec que al 2017 estigui tota la línia feta ni de lluny, suposo que l´acabaran algun dia perquè sinó seria reconèixer el desastre que és, però sense cap urgència... Quina oportunitat perduda...
Crec però que és necessàri obrir-ho. La gent que treballa al Mas Blau ho agraïrà, evitant els embussos diàris. Es pot fer transbord a Collblanc, i la L5 és prou cèntrica, passant per punts importants de la ciutat (Diagonal -enllaç amb FGC-, Sagrada Família, Sagrera)Toni ha escrit:Dir que la L9 s´acabarà al 2017 és bastant optimista. Al 2013 s´han gastat uns dinerons en tapar pous i reurbanitzar zones que no pensen tornar a ocupar en uns anyets. Ara obriran el tram Aeroport - Zona Universitària que serà un fracàs comercial com ho és la part de Santa Coloma.... els senyors de l´aeroport i de Sant Boi no volen anar a la Zona Universitària, volen anar a la Plaça de Catalunya, i per anar a la Plaça de Catalunya vas molt molt molt més ràpid i còmode en rodalies. Tot això és bastant catastròfic... Enfí, que no crec que al 2017 estigui tota la línia feta ni de lluny, suposo que l´acabaran algun dia perquè sinó seria reconèixer el desastre que és, però sense cap urgència... Quina oportunitat perduda...
Salutacions,
Oriol
Oriol
Espero que s´utilitzi una miqueta i que la gent li pugui trobar alguna utilitat perquè son molts els diners de tots que s´han enterrat a aquest projecte amb els que es podrien haver fet moltes i moltes coses importants... A veure si els viatgers no es maregen amb tantes corbes que té la línia.... clar, si volem fer cas a tots els Alcaldes i aquests volen fer cas a totes les associacions de veïns.... això, unes poquetes corbetes i un poquet de temps de viatge més.... res, a qui li importen els viatgers mentre deixem contents als Alcaldes?.oriolp13 ha escrit:Crec però que és necessàri obrir-ho. La gent que treballa al Mas Blau ho agraïrà, evitant els embussos diàris. Es pot fer transbord a Collblanc, i la L5 és prou cèntrica, passant per punts importants de la ciutat (Diagonal -enllaç amb FGC-, Sagrada Família, Sagrera)Toni ha escrit:Dir que la L9 s´acabarà al 2017 és bastant optimista. Al 2013 s´han gastat uns dinerons en tapar pous i reurbanitzar zones que no pensen tornar a ocupar en uns anyets. Ara obriran el tram Aeroport - Zona Universitària que serà un fracàs comercial com ho és la part de Santa Coloma.... els senyors de l´aeroport i de Sant Boi no volen anar a la Zona Universitària, volen anar a la Plaça de Catalunya, i per anar a la Plaça de Catalunya vas molt molt molt més ràpid i còmode en rodalies. Tot això és bastant catastròfic... Enfí, que no crec que al 2017 estigui tota la línia feta ni de lluny, suposo que l´acabaran algun dia perquè sinó seria reconèixer el desastre que és, però sense cap urgència... Quina oportunitat perduda...
Segons jo sé, la línia de Rodalies no va directament a l'aeroport, cosa que a la L9 sí que passarà. Fins i tot hi ha una foto que la boca del metro està dins del vestíbul de l'aeroport.Toni ha escrit:Els senyors de l´aeroport i de Sant Boi no volen anar a la Zona Universitària, volen anar a la Plaça de Catalunya, i per anar a la Plaça de Catalunya vas molt molt molt més ràpid i còmode en rodalies.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Jo tinc fotos dels ascensors i la garita que posa Aeroport, vaig fer-les des de fora. Falta que sàpiga on les tinc...Renfe445 ha escrit:Fins i tot hi ha una foto que la boca del metro està dins del vestíbul de l'aeroport.

PD: la terminal estava buida buida... Se sentia eco de les passes que feia i tot...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Jo penso que les línies L9 sud i L10 sud tindrien que acabar a Sarria aixi estaria ven conectada amb les línies de FGC que conecten amb Pl Catalunya.
Que penseu d'aquesta idea es podria fer hem ves de fer estació terminal Collblanc.
Que penseu d'aquesta idea es podria fer hem ves de fer estació terminal Collblanc.
Ja, però els problemes "obrísticstrensmat ha escrit:Jo penso que les línies L9 sud i L10 sud tindrien que acabar a Sarria aixi estaria ven conectada amb les línies de FGC que conecten amb Pl Catalunya.
Que penseu d'aquesta idea es podria fer hem ves de fer estació terminal Collblanc.

Fins Collblanc.
Collblanc - Sagrera, ho dirà la ruleta russa.
Collblanc - Sagrera, ho dirà la ruleta russa.
Ho vaig retuitar però no posar aquí, sorry...
http://www.ara.cat/societat/delegat-Gen ... 97357.html
El delegat de la Generalitat a Barcelona creu que la L9 del metro no s'acabarà mai
"La connexió amb l'aeroport anirà molt lenta, però del tram central no se'n sap res. És una obra faraònica que tardarem molts anys a aconseguir, i jo crec que no la veurem", ha dit a Europa Press
http://www.ara.cat/societat/delegat-Gen ... 97357.html
El delegat de la Generalitat a Barcelona creu que la L9 del metro no s'acabarà mai
"La connexió amb l'aeroport anirà molt lenta, però del tram central no se'n sap res. És una obra faraònica que tardarem molts anys a aconseguir, i jo crec que no la veurem", ha dit a Europa Press
Com que han vist que la Sagrada Família rendeix bé ara volen imitar-ne el procés constructiu.metring ha escrit:Ho vaig retuitar però no posar aquí, sorry...
http://www.ara.cat/societat/delegat-Gen ... 97357.html
El delegat de la Generalitat a Barcelona creu que la L9 del metro no s'acabarà mai
"La connexió amb l'aeroport anirà molt lenta, però del tram central no se'n sap res. És una obra faraònica que tardarem molts anys a aconseguir, i jo crec que no la veurem", ha dit a Europa Press
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Doncs podrien organitzar visites organitzades als Túnnels i a les estacions inacabades del Tram Central, (cobrant, es clar... ) així podrien anar fent calaix per acabar les obres cap al 2020...
De pas obrir l'estació de Gaudí als turistes (aprofitant el ganxo de Gaudí, i cobrant també entrada) si posa una mica de plafons amb informació del Modernisme, del Gran Metro i de Antoni Gaudi al Vestíbul... ) i es fa una entrada tiopus Gran Metro estil modernista.

- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
^^Estic d'acord. Qualsevol forma de finançament que no sigui a costa de pujar els preus em sembla bona idea.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Un article sobre la línia, al bloc de El Tranvía 48: http://eltranvia48.blogspot.com.es/2013 ... l?spref=tw
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Els senyors de l'aeroport no crec que vulguin anar a plaça Catalunya. Als turistes, tot i que els molesta, els hi és relativament igual haver de fer transbord a El Prat o a Collblanc o la Torrassa. En canvi, l'aeroport estarà unit en metro amb la Fira, que no oblidem que molts dels usuaris de l'aeroport venen per fires i negocis, i que la no connexió amb transport públic sí que podia suposar una important pèrdua.Toni ha escrit:Dir que la L9 s´acabarà al 2017 és bastant optimista. Al 2013 s´han gastat uns dinerons en tapar pous i reurbanitzar zones que no pensen tornar a ocupar en uns anyets. Ara obriran el tram Aeroport - Zona Universitària que serà un fracàs comercial com ho és la part de Santa Coloma.... els senyors de l´aeroport i de Sant Boi no volen anar a la Zona Universitària, volen anar a la Plaça de Catalunya, i per anar a la Plaça de Catalunya vas molt molt molt més ràpid i còmode en rodalies. Tot això és bastant catastròfic... Enfí, que no crec que al 2017 estigui tota la línia feta ni de lluny, suposo que l´acabaran algun dia perquè sinó seria reconèixer el desastre que és, però sense cap urgència... Quina oportunitat perduda...
La Generalitat aposta per seguir invertint en la L9 del metro entre l'aeroport i la zona universitària
El pressupost del 2014 també inclou el projecte de la L8 de Ferrocarrils entre Plaça Espanya i Gràcia, a més del pont sobre el riu Llobregat per millorar la connexió amb l'aeroport
ALBERT SOLÉ Barcelona | Actualitzada el 28/11/2013 11:41
http://www.ara.cat/societat/Generalitat ... 96361.html
El pressupost del 2014 també inclou el projecte de la L8 de Ferrocarrils entre Plaça Espanya i Gràcia, a més del pont sobre el riu Llobregat per millorar la connexió amb l'aeroport
ALBERT SOLÉ Barcelona | Actualitzada el 28/11/2013 11:41
http://www.ara.cat/societat/Generalitat ... 96361.html
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
https://www.change.org/es/peticiones/ge ... ra-en-2014
Generalitat de Catalunya: Que el tramo de metro Aeroport T1-T2 hasta Europa/Fira se abra en 2014
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -