
Foto feta per mi aquest matí a la campa d'Oliveras.



Bé, això de que posi SB3 al BKB és una història molt llarga...sag470 ha escrit:¡Tot i així, el BkB será d'algun SB1 que hagi posat el de la SB3 per anar cap a cotxera.

Bé, a cotxera si que hi era ... O millor dit campa ...Adolescent barceloní ha escrit:Bé, això de que posi SB3 al BKB és una història molt llarga...sag470 ha escrit:¡Tot i així, el BkB será d'algun SB1 que hagi posat el de la SB3 per anar cap a cotxera.Oi, @raulitinbcn?
Per cert, és la única línia d'Oliveras que es serveix normalment amb minibusos tamany furgoneta, oi?


Pues no lo sé. Si voy algún día por allí, me acercaré a preguntar.sag470 ha escrit:Interesante noticia, y menos que lo ceda una empresa que ya lo tenga en circulación. Sabes si tendrá número decalca dentro de Baixbus?


Hola,Adolescent barceloní ha escrit:Una pregunta d'ignorant que no coneix la zona (o sigui, jo): un midi cabria, a la SB3?
Foto feta per mi aquest matí a la campa d'Oliveras.


Burillos a RosanBus? Són necesaris?sag470 ha escrit:I sembla ser que es va anul·lar la licitació de Mohn.
Del tot normal que Man es portés el contracte. Suposo que seran:
Estandar: MAN Lion's City Burillo, o Castrosua Versus
Híbrid: MAN Lion's City hybrid
Midi: MAN Castrosua Magnus, o Lion's City M.
Necesaris? No ho entenc.raulitinbcn ha escrit:Burillos a RosanBus? Són necesaris?sag470 ha escrit:I sembla ser que es va anul·lar la licitació de Mohn.
Del tot normal que Man es portés el contracte. Suposo que seran:
Estandar: MAN Lion's City Burillo, o Castrosua Versus
Híbrid: MAN Lion's City hybrid
Midi: MAN Castrosua Magnus, o Lion's City M.