Deu ser que de 20 a 20:30 fan vaga les dones, i a partir de les 20:30 fins a les 21 els homes. Els bisexuals poden fer una hora sencera de vaga i els gays poden invertir l'horari corresponent.
La plataforma StopPujades Transport convoca semanalmente protestas contra el aumento de las tarifas pero nunca antes habĂan interrumpido el servicio del metro
Jo avui, he passat, en bus, a veure a un amic que conec, el vigilant de l'ExposiciĂł a la Sala Mercè Sala, i mentres estaben allĂ parlant, hem començat a sentir enrenou i crits, i aixo que era abans de les 8, quan hem acabat, hem anat cap a situ vestĂbul, i les mĂ quines de venda, la pantalla grafitejada, les validadores, cap sense funcionar, obertes, algunes marcaven embĂşs, fora de servei ... A sigut a Diagonal, una cosa que m'extranya, es que no hagin fet res al centre d'atenciĂł de TMB. Em baixat a l'andana i hi havia un tren direcciĂł CornellĂ parat, a la poca estona ha arribat un altre direcciĂł Vall d'Hebron, i aixĂł que eren les 20.10 i ja estaven anunciant per megafonia que estava parat la L1 i les pantalles de temps del trens, [S] STOP i les de l'andana, Actualitzan dades. Això es el que he vist, el H12, ple, i algun desviats.
A mi m'enganxat a la L4. A Ciutadella i Barceloneta ha estat uns 5 minuts parat, i al arrivar a Jaume I, han fet desalotjar el tren. El metro ha apagat las llums interiors, ha tancat portes sense moure's de l'estaciĂł. El semaforo cap Urquinaona estava en vermell.
Ens han fet sortir per la boca de la Plaça del Angel, doncs segons sembla la de la Via Laietana es trobava amb la porta tancada, i ens han donat una T-Bescanvi de un viatge.
La plataforma StopPujades Transport convoca semanalmente protestas contra el aumento de las tarifas pero nunca antes habĂan interrumpido el servicio del metro
Doncs ja sabem ara què volia dir "vaga d'usuari(e)s". I cal reconèixer que sĂ, en aquest cas ho han aconseguit.
Vaja, que sĂłn com el Trias: fem un informe per esbrinar la millor soluciĂł per a unir les xarxes de tramvia. Això sĂ, per la Diagonal, ni parlar-ne perquè em surt dels nassos.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
REDACCIÓMANRESA Una trentena de persones convocades per la Coordinadora per la Transformació Social contra el Capitalisme i el Patriarcat del Bages es van concentrar ahir a primera hora del matà a l'estació de la Renfe de Manresa per protestar contra l'augment continu de les tarifes del transport públic.
Els concentrats van precintar amb cintes adhesives les mà quines cancel·ladores de bitllets, en protesta per l'augment de les tarifes de transport d'aquest any, i van repartir fulls alertant de l'augment de les tarifes (la T-10 de 6 zones ha passat d'un cost de 28,80 euros el 2006 a 43,55) i convocant a una altra acció dimecres a les 7 de la tarda a la mateixa estació.
ReposiciĂł del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.