Regió-7, 23 de gener de 2014 ha escrit: La variant de Manresa entre Sant Pau i el Guix quedarà desdoblada l´any 2015
El Govern preveu un degoteig d'obres per millorar la seguretat en la circulació i l'accessibilitat a l'entorn de Manresa
[...]
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Variant de Manresa: C-55
- genissimon
- N10
- Entrades: 3259
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Variant de Manresa: C-55
genissimon l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 07/02/2014 9:48, en total s’ha editat 1 vegada.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3259
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 7 de febrer de 2014 ha escrit: Els diputats de CiU defensen la inversió a la C-55 i en veuen lluny el desdoblament
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Hace ya once años pero siempre es bonito recordar:
Falta que hace más desdoblamiento...
http://transportpublic.org/component/co ... errocarrilCatalunya está a la cabeza de Europa en grandes vías para coches pero a la cola en ferrocarril
ÓSCAR MUÑOZ - 03/12/2003
LA VANGUARDIA, Barcelona.
Entre las 44 regiones más pobladas de la UE, Catalunya ocupa, con un valor de 173 sobre una media de cien, el tercer lugar en cuanto a la extensión de la red de autopistas y autovías, sólo superada por Dusseldorf (180) y la Comunidad Valenciana (177). En cambio, si se tiene en cuenta la cantidad de ferrocarril con que cuenta (sólo se incluye la red de Renfe, lo cual no varía significativamente los resultados, según Larrosa), la comunidad catalana no pasa del valor 77, muy alejado de las regiones líderes (la francesa Norte-Paso de Calais, con un índice 176, ocupa el primer lugar). Madrid adolece de este mismo mal pero más levemente. El índice de "gran asfalto" es 125 y el del ferrocarril 88.
Falta que hace más desdoblamiento...
Once años después parece que poco han cambiado las cosas... seguimos igual. Mucha carretera pero para el ferrocarril unas cuantas "miguitas de pan" y listos.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7072
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Notícia de fa més d'una dècada i pagada per una entitat ecologista. Imparcialitat 100%!!! Em recorda els estudis del RACC, que són el mateix però en sentit invers.alf_ ha escrit:Hace ya once años pero siempre es bonito recordar:Catalunya está a la cabeza de Europa en grandes vías para coches pero a la cola en ferrocarril
Si us plau tots plegats, no confonguem la gent amb simplismes manipuladors tant d'una banda com de l'altra. A la C-55 el problema no és el desdoblament: és l'existència d'una autopista paral·lela que està buida per culpa d'un peatge abusiu, que fa que tot el trànsit passi per la carretera antiga gratuïta que només hauria de recollir el trànsit local. Res més.
Esto... es una noticia de La Vanguardia (el diario ecologista por excelencia, o no), que la PTP reproduce en su web. Si crees que han manipulado la comparativa de cuantos km de tren y autovía tiene cada región haz el favor de explicar como quieres manipular una comparativa tan sencilla. No, si siempre que alguien dice algo que no nos parece resulta que esta manipulado y es parcial.wefer ha escrit:Notícia de fa més d'una dècada i pagada per una entitat ecologista. Imparcialitat 100%!!!alf_ ha escrit:Hace ya once años pero siempre es bonito recordar:Catalunya está a la cabeza de Europa en grandes vías para coches pero a la cola en ferrocarril
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7072
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Demanen que desdoblin una carretera que va totalment paral·lela a una autopista de peatge que va buida (degut al seu elevadíssim preu)... i el més fort és que tenen possibilitats de que els ho concedeixin!!!ccma.cat ha escrit:Manresa crea un grup de pressió per aconseguir el desdoblament de la C-55 al més aviat possible
La C-55 uneix la capital del Bages amb l'Àrea Metropolitana de Barcelona i suporta, cada dia, el pas de 34.000 vehicles
Seguir llegint:
http://www.ccma.cat/324/manresa-crea-un ... a/2665085/
País de bojos.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3972
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Llavors que no s'estranyin si hem d'acabar de pagar tots nosaltres, el cost de la duplicació, més els interessos, com ha passat a la C-17, per manca de trànsit. En això la #marcaCatalunya és igual que la #marcaEspaña.
Autovies gratuïtes en paral·lel a autopistes de peatge que van buides.
Autovies gratuïtes en paral·lel a autopistes de peatge que van buides.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
La C-17 potser li mancava trànsit però la C-55 en té molt, tinguem-ho clar.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
I té una alternativa buida i cara. Les dues coses tenen remei.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.