Noves tarifes ATM Barcelona

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 14/02/2014 16:46

Vaja amb els clixés!
Joaquim Forn ha escrit:és legítim protestar però que "tot té un límit", perquè les aturades estan creant molts problemes de mobilitat als usuaris. També ha avançat que dilluns hi haurà una reunió entre les administracions catalanes per abordar el tema del finançament del transport públic.
Joaquim Forn ha escrit:La queixa no es pot limitar a aturar els transports… Creiem que hi ha maneres de protestar que no han d’alterar la circulació
Joaquim Forn ha escrit:d’aquesta reunió no en sortirà una baixada de preus- “això seria enganyar els ciutadans”- però sí que es buscarà el consens per reclamar a Madrid una solució econòmica.
És a dir, que aquest home viu en un altre món, i no sap, o no vol saber, que les mesures "que no havien arribat al límit" preses durant els primers dies de protestes eren que la gent entrés sense pagar.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Divendres 14/02/2014 17:08

Joaquim Forn ha escrit:és legítim protestar però que "tot té un límit", perquè les aturades estan creant molts problemes de mobilitat als usuaris. També ha avançat que dilluns hi haurà una reunió entre les administracions catalanes per abordar el tema del finançament del transport públic.
El problema a la movilidad lo suponen unos precios de transporte público ridículos, que han llegado al punto de que se equiparan con el gasto que supone un vehículo privado, esto es el colmo de la perversión. El transporte público tiene que ser el mínimo denominador común, es inaceptable que haya gente que le suponga un esfuerzo tan grande el precio del billete.
Joaquim Forn ha escrit:La queixa no es pot limitar a aturar els transports… Creiem que hi ha maneres de protestar que no han d’alterar la circulació
Claro, las mismas maneras que hacen que pasen de tu cara como de la... del abono.
Joaquim Forn ha escrit:d’aquesta reunió no en sortirà una baixada de preus- “això seria enganyar els ciutadans”- però sí que es buscarà el consens per reclamar a Madrid una solució econòmica.
"Espanya ens roba!"
Madrid no tiene la culpa de que tengamos una tarificación que más allá de la integración es propia de los años 50 y no de hoy en día. Es insultante, rancio y retrógrada que la T-10 sea el billete más utilizado en lugar de que todo trabajador normal vaya con algún tipo de abono, porque los abonos son prohibitivamente caros e imposibles de amortizar en condiciones normales. Lo que no se vale es hacer las tarifas con los pies y luego quejarse de que el déficit tarifario.
SE ESTÁ INCITANDO A LA GENTE A IR EN COCHE O EN MOTO, ASÍ COMO VAN A RECAUDAR UN CARAJO
EN UN PAÍS DONDE EL 90% DE GENTE PUEDE PERMITIRSE UN COCHE NO SE PUEDE ESTAR COBRANDO POR CADA TRAYECTO, HAY QUE PONER UNA PUÑETERA TARIFA PLANA PARA QUE LA GENTE EVITE AL MÁXIMO USAR EL COCHE PARA AMORTIZAR BIEN SU BILLETE, Y QUE EL BILLETE SEA REALISTA DE AMORTIZAR, LEÑE



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2240

Entrada Autor: albert28 » Divendres 14/02/2014 17:38

Joaquim Forn ha escrit:és legítim protestar però que "tot té un límit", perquè les aturades estan creant molts problemes de mobilitat als usuaris. També ha avançat que dilluns hi haurà una reunió entre les administracions catalanes per abordar el tema del finançament del transport públic.
Joaquim Forn ha escrit:La queixa no es pot limitar a aturar els transports… Creiem que hi ha maneres de protestar que no han d’alterar la circulació
Joaquim Forn ha escrit:d’aquesta reunió no en sortirà una baixada de preus- “això seria enganyar els ciutadans”- però sí que es buscarà el consens per reclamar a Madrid una solució econòmica.
Aquest personatge viu en un altre món. La única manera de que s'adonin que no estem conformes amb l'actual preu del transport públic és fer perdre diners a les empreses públiques i administració, si no pasaran de nosaltres com fan sempre.

Home, si s'aconsegueix que millori (seria demanar massa a l'administració) l'aportació per part de l'administració clar que hauria (teòricament) de baixar el preu del bitllet. Llavors aquesta persona quines altres maneres de queixar-se seria?



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 14/02/2014 19:47

El senyor Forn no té ni punyetera idea, aquesta protesta ha rebut el suport de milers de ciutadans, per tant això de les molèsties s'ho ha tret de la màniga per intentar callar les protestes, això és el que vol. No ho aconseguirà de ninguna de les maneres.



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 15/02/2014 10:38

Mare meva.... Prepararem les crispetes per dimecres (i dilluns 24). De la reunió no n'hauria de sortir únicament cercar millor el finançament si no, replantejar-se els luxes que no ens podem permetre i eliminar la T50/30 en benefici de la T-MES (reducció de preu inclosa en els abonaments mensuals i trimestrals).


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 15/02/2014 13:11

Joaquim Forn ha escrit:és legítim protestar però que "tot té un límit"
Exacte, Sr. Forn. Tot té un límit. Tot. Ha entès bé? Tot! I aquest "tot" també inclou els abusos a la ciutadania, mentre vostès -i vostè personalment, com a president de TMB- no tenen vergonya en embutxacar-se sous tupits amb complements indecents, simplement per complir la seva obligació que va amb el càrrec que ocupen, i ni tan sols tenen la decència d'informar obertament als contribuents quants diners se n'emporten.

I això ho fan amb el transport, els serveis bàsics (llum, gas, aigua, telèfon) i els bancs. I molts més. Es gasten els diners de tots nosaltres per acontentar uns amiguets i mantenir-se portes obertes per ocupar una poltrona empresarial després de la política, i quan el sistema fa fallida, tornem a pagar els de sempre.

Doncs això: tot té un límit.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ganz
N7
N7
Entrades: 330
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Puigcerdà

Entrada Autor: Ganz » Dissabte 15/02/2014 17:07

El preu del transport hauria de ser en funció del nivell de qualitat que ofereix. Aquest nivell de qualitat s'ha d'adaptar a la realitat social existent. El que està clar és que el preu no s'ajusta a la qualitat del servei oferta (per consens social i un conjunt de raons que no vénen al cas esmentar ara), i aquí tenim una disfunció, que la política té que arreglar, sí o sí, al preu que costi. No es pot mantenir el que no es pot mantenir.

Excessius sous d'alts directius, llocs de treball sense clara justificació, construcció i manteniment de infraestructures inútils (L9/L10)... Queda clar doncs que la protesta és plenament legítima i demostrable. Per tant, que no es queixi el Sr.Forn dels disturbis ocasionats per les protestes, i comenci a justificar el seu lloc de feina, que és de bastanta responsabilitat.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 15/02/2014 17:47

Ah, i una altra cosa. Tant que diuen que el transport públic "té un cost", com si fos una cosa prescindible que puguin desmantellar d'un dia per l'altre, i qui no tingui com moure's, que es foti, doncs llanço el repte, potser populista i demagògic, però en cap cas més que el que ens ve de l'altra banda:

Els polítics i els partits també tenen un cost! I quin és el "retorn" (ja que tant els agrada barrejar economia amb serveis socials)?

Au, que s'apliquin el cuentu.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 17/02/2014 17:42

http://horapunta.tmb.cat/seccio/actuali ... -transport

Generalitat, Ajuntament de Barcelona i AMB esbossen un gran acord per garantir a llarg termini el finançament del sistema de transport públic gestionat per l'ATM, reduir a zero el deute i confeccionar un pla d'estímul de la demanda.
Redacció / 17.02.14 - 15:45h

El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila; l'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, i el vicepresident de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), Antonio Balmón, han mantingut avui una primera reunió de treball amb l'objectiu d'aconseguir un gran pacte metropolità pel transport públic. Aquest principi d'acord institucional, segons ha informat l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) en un comunicat, pretén garantir el finançament del transport públic col·lectiu a la regió de Barcelona, estimular-ne l'ús a través d’un nou model tarifari i sanejar el deute acumulat de 546 milions d'euros.

En la reunió també s'ha acordat la creació d'una taula social amb l'objectiu d'implicar en les propostes i polítiques de mobilitat que s'impulsin des de l'ATM les entitats i associacions de caire social. Paral·lelament, Generalitat, Ajuntament de Barcelona i AMB han sol·licitat formalment una reunió amb el ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, per tractar el paper de l'Estat en el futur finançament del transport metropolità.

Les bases d'aquest gran pacte metropolità pel transport públic serien, segons ha avançat l'ATM:

Redacció d'un pla de sanejament del deute existent que recuperi l'equilibri entre els ingressos i costos del sistema.
Augment de les aportacions econòmiques de les administracions consorciades durant els propers tres anys i compromís d'increment a partir del 2017 en funció de la ponderació objectiva entre l'IPC general i l'IPC del transport per al sosteniment del sistema.
Els nous serveis que es posin en marxa en un futur hauran de preveure la seva sostenibilitat a partir de les noves aportacions al sistema que faci l'administració que els proposa. En aquest sentit, l'acord d'avui ja incorpora l'augment d'oferta que suposarà l'entrada en funcionament de la L9 i els perllongaments d'FGC a Terrassa i Sabadell.
Dissenyar noves mesures d'estalvi per als operadors públics amb el compromís de reduir l'endeutament del sistema a curt termini. Aquesta mesura inclou una clàusula social que garanteix que no hi haurà acomiadaments.
Confeccionar un pla d'estímul de la demanda que estableixi a partir del 2015 una millora del model tarifari, amb un sistema objectiu de preus, i amb la garantia que les aportacions dels usuaris via tarifes mai seran superiors al 50% del cost total del sistema. Aquest pla inclou avançar cap a una nova fórmula més equitativa del càlcul de les zones tarifàries i els títols. Aquestes actuacions ja formarien part del nou sistema tarifari de la T-Mobilitat que s'ha de començar a implantar de forma progressiva a partir del 2015.
Introduir criteris ambientals que penalitzin econòmicament el transport privat i que els ingressos reverteixin de forma finalista en el transport públic.
Manteniment de la tarifació social existent, que representa un 22% dels viatges.

Risc per al model

El sistema integrat de transport públic a la regió de Barcelona està en una situació econòmica difícil a causa del volum de l'endeutament al qual ha hagut de recórrer per tirar endavant la prestació del servei, fins al punt que les administracions consorciades a l'ATM avisen que hi risc per a la "continuïtat d'un model d'èxit". L'origen és una combinació de quatre causes: l'increment de costos derivat de l'extensió de les xarxes i la millora de l'oferta, la disminució de la demanda arran de la menor ocupació i el menor consum de la població, la utilització creixent dels títols socials altament bonificats (que s'ha disparat un 1.000% entre el 2008 i el 2013) i la "disminució important de l'aportació de l'administració general de l’Estat al sistema".

El conjunt del sistema va fer possibles l'any passat 900 milions de viatges a l'àmbit territorial de l'ATM, un 61,4% dels quals es van fer en les xarxes de TMB.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dilluns 17/02/2014 22:11

Grandes palabras, a ver si les siguen grandes actuaciones. Estamos más acostumbrados al "perro que ladra no muerde".



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 17/02/2014 22:22

Jo estic en la línia dels de Stop Pujades, molt acord i molta tonteria, però res de congelació de tarifes que és que volem la majoria. Indignant tot plegat...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 18/02/2014 15:46

Exacte, a la gent d'a peu, de què carai li servei aquest acord?



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 19/02/2014 11:02

Regió-7, 19 de febrer de 2014 ha escrit: Els Mossos d´Esquadra imputen per desordre públic set dels desallotjats a la Renfe [de Manresa]
L'atestat del cas justifica que la policia va actuar per identificar la gent que havia encintat les màquines de validar bitllets
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 19/02/2014 19:56

Hores d'ara, estan a punt de paralitzar el metro. Un munt de gent ha entrat a Fabra i Puig (vegeu fotos al Twitter transportcat).



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 19/02/2014 20:06

Meridiana amb Fabra i Puig, tallades, se sent el jaleo des de casa!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 19/02/2014 20:12

Informática CGT ‏@Informatica_CGT 37 s

Ronda de Dalt, Meridiana, Diagonal, Aragó. Metro, cercanías. BARCELONA PARADA. #StopPujadesTransport ¡Impresionante organización popular!



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 19/02/2014 21:11

metring ha escrit:Informática CGT ‏@Informatica_CGT 37 s

Ronda de Dalt, Meridiana, Diagonal, Aragó. Metro, cercanías. BARCELONA PARADA. #StopPujadesTransport ¡Impresionante organización popular!
Jo en discrepo, al carrer no ho sé però a la xarxa del FMB no s'ha anunciat cap incidència de 20:00 a 20:30, ja que he entrat a L5 a aquella hora i n'he sortit 40 minuts després per L3 i no hi ha hagut cap tall. De fet, no he vist cap estació vandalitzada.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 19/02/2014 23:45

Unes 150 persones tallen la ronda de Dalt i altres punts de Barcelona contra el preu del transport públic

S'han registrat restriccions a vies d'entrada i sortida de la ciutat com la Gran Via

http://www.ara.cat/societat/persones-al ... 91487.html


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dijous 20/02/2014 0:42

Aquesta nit abans de que es tanqués l'estació, algú ha ruixat amb àcid les boques de les cancel·ladores i els billeters, targeters i moneders de les màquines autoventes de l'estació de Gavà, havent de cambiar tots els elements perifèrics tant de les cancel·ladores com de les màquines autoventes, a hores d'ara ja no queda ni rastre d'aquesta acció...Aquesta tarda estava prevista una suposada concentració, però hi havia més policia i vigilants que suposats manifestants.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 20/02/2014 9:33

[quote="Regió-7, 20 de febrer de 2014]
Més d´un centenar de persones es concentren a la Renfe [de Manresa]
Els convocats han encintat les màquines validadores, reclamant la gratuïtat del transport públic i aplaudint la gent que entra perquè ho faci sense pagar
[...]
[/quote]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Respon

Torna a “Transport en general”