Imatges per a la història
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
Re: Imatges per a la història
Espectacular!!!!
L'edifici rodó era una plaça de braus (toros)?.
L'altre edifici allargat, que sembla tindre un pont que creua les vies, que era?
L'edifici rodó era una plaça de braus (toros)?.
L'altre edifici allargat, que sembla tindre un pont que creua les vies, que era?
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- JPlanas
- N6
- Entrades: 223
- Facebook: http://jordi.planas.cat/
- Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
- Contacta:
"el Torin”gatvell ha escrit:Espectacular!!!!
L'edifici rodó era una plaça de braus (toros)?.
L'altre edifici allargat, que sembla tindre un pont que creua les vies, que era?


I l'edifici allargat era el pont que es va construir per unir el Parc de la Ciutadella amb la "Sección Maritima" de l'Exposició de 1888. Creuava per sobre les vies i tenia una vista espectacular (s'hi van fer diverses postals...). Per explicar-ho a tots aquests experts que es volen carregar l'EdF per fer arribar el parc fins al mar.JPlanas ha escrit:"el Torin”gatvell ha escrit:Espectacular!!!!
L'edifici rodó era una plaça de braus (toros)?.
L'altre edifici allargat, que sembla tindre un pont que creua les vies, que era?
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
I l'edidifici abans del pont? De l'exposició de 1888?
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Del Facebook https://www.facebook.com/BarrioDelCarmeloBarcelona una foto del tramvia de vapor de Sant Joan d'Horta:

Una de Gal·la Placídia:

Un estrany autobús:

Obres de la L3 fins a Vall d'Hebron:

I això només és un tast, n'hi han més!

Una de Gal·la Placídia:

Un estrany autobús:

Obres de la L3 fins a Vall d'Hebron:

I això només és un tast, n'hi han més!
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Si no m'equivoco, és un microbús Ebro. Són aquests els que van sortir molt malament i van estar pocs anys en servei, o van ser el MB O402?metring ha escrit:Un estrany autobús:
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Del mateix Facebook...Quina meravella!!! El tramvia a la plaça Eivissa https://www.facebook.com/BarrioDelCarme ... =3&theater




És un Ebro.Adolescent barceloní ha escrit: Si no m'equivoco, és un microbús Ebro. Són aquests els que van sortir molt malament i van estar pocs anys en servei, o van ser el MB O402?
Van ser els Mercedes Benz O402 els que a Can TMB no els van agradar, i es van marxar a altres empreses, dos del quals van anar a TUBSAL (4101 >> 8793, 4102 >> 8794).
Maleït Castrosua! Aquest és el MB O402 original, una altra imatge per a la història:

Dels Mercedes Benz O402, recordo haver-lo vist per les línies 2XX, abans de la posada en marxa del "Bus del Barri".
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
Gràcies!!
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Dues fotos de Gran de La Sagrera, una de l'entrada de la Hispano Suiza i una altra de Gran amb tramvia, obtingudes d'un fullet publicitari de 'Avenç de La Sagrera-Navas:
- Fitxers adjunts
-
- Hispano.jpg (62.02 KiB) Visualitzat 18559 cops
-
- gran sagrera.jpg (48.09 KiB) Visualitzat 18559 cops
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
El Pullman Cerdanya a l'Estació de França. Foto de STB a Flickr.
https://www.flickr.com/photos/47704640@N02/7313369342/
https://www.flickr.com/photos/47704640@N02/7313369342/
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Sabeu quin carrer és aquest? Publicat avui al Twitter de TMB:
https://twitter.com/TMB_Barcelona/statu ... 69/photo/1
https://twitter.com/TMB_Barcelona/statu ... 69/photo/1
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
El carrer de la Mare de Déu del Coll, al barri de Vallcarca.metring ha escrit:Sabeu quin carrer és aquest? Publicat avui al Twitter de TMB:
https://twitter.com/TMB_Barcelona/statu ... 69/photo/1
Via dels tramvies 25 i 38.
Salut!
122-042-132 ha escrit:El carrer de la Mare de Déu del Coll, al barri de Vallcarca.metring ha escrit:Sabeu quin carrer és aquest? Publicat avui al Twitter de TMB:
https://twitter.com/TMB_Barcelona/statu ... 69/photo/1
Via dels tramvies 25 i 38.
Salut!
Bravo, ho has encertat!!!! Ets l'únic que ho ha fet!!
Al Trencadís trobareu imatges de la reivindicació, obres i inauguració del metro a Canyelles http://trencadis.diba.cat/R/6N16SVR9CL7 ... QYIH-05326
Hola a tothom:UT440_132M ha escrit:El Pullman Cerdanya a l'Estació de França. Foto de STB a Flickr.
https://www.flickr.com/photos/47704640@N02/7313369342/
En principi i per el tipus de locomotora, sembla que si es el "Pullman Cerdanya", encara que sempre he cregut que el se fi de trajecte era Barcelona Sants. Jo el recordo veure pasar per Pg. de Gracia, y era perque començaba a Sants. Ja que l´unic tren Barcelona-Puigcerdá que sortia de l´estació de França habia sigut el "Correu". Per raons que es de suposar eren mes tecniques que altres raons va ser l´epoca en que el "Correu" va pasar de fer-se amb loc.+ cotxes, a fer-se amb una UT-800. Aquesta sortia de l´estació de França, i per via Pg. de Gracia anaba a Sants, un cop alli, feia inversio de marxa, i ja per via Pl.Catalunya, feia el recorregut tradicional. El fet de començar i acabar a l´estació de França, era debut a que el correu es carregaba i descarregaba a l´estació de França.
En certa ocassió, vaig anar a treure un bitllet de Pl. Catalunya a l´estació de França, i en varen dir que no hi habia cap tren que hi anes, jo els vaig dir que si que el "Correu" de Puigcerdá, anaba a Sants i per Pg. de Gracia a Barcelona estació de França. Llavors en varen dir, que agafes el metro o un autobus, que arribaria abans.Jo els vaig dir que em feia il-lusió anar amb tren. Em varen dir que no tenien la planxa per fer el bitllet (eren les maquines HUGIN) i els hi vaig dir que el fesin a má. Llavors un altre empleat, li va dir "Hazle el billete, no sea que sea un periodista y la lie". En varen fer el bitllet, després de consultar els kilometres, i em varen dir si faria el viatge mes vegades, per demanar la planxa per la HUGIN.
Cal afegir que el calcul de Km el varen fer malament (varen calcular de menys), i per no liarla més no vaig dir res, ja que estaba a punt d´arribar el tren.
Salutacions
Fotos interessants dels anys 70 a Móra la Nova, a https://www.facebook.com/appfi/media_se ... 447&type=1
Una altra de bibliobusos:

Del Facebook de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació.

Del Facebook de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació.
Imatges que complementen la anterior
Un punt de llibre d'un llibre d'aquest Bibliobus...

Un punt de llibre d'un llibre d'aquest Bibliobus...