Trenscat.cat caigut?
-
- N4
- Entrades: 44
- Ubicació: Sabadell
Trenscat.cat caigut?
Hola a tots,
Ahir vaig provar a accedir a la magnífica web d'en Bernat, però al navegador m'hi apareixia que aquesta web no s'ha trobat.
Us passa a vosaltres o es cosa de la meva connexió ?
Ahir vaig provar a accedir a la magnífica web d'en Bernat, però al navegador m'hi apareixia que aquesta web no s'ha trobat.
Us passa a vosaltres o es cosa de la meva connexió ?
Jo hi puc accedir sense problemes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A mi tampoc em deixa entrar ara mateix.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Només funciona trenscat.cat. El contingut de la web està guardat a trenscat.com, i aquesta no està accessible.
Carai, totes les webs de transport estan caient... Primer va ser la web d'AutobusesBCN, després la d'Autobuseros4ever (ja restablerta), i ara Trenscat. Carai, quina "casualitat"...
Carai, totes les webs de transport estan caient... Primer va ser la web d'AutobusesBCN, després la d'Autobuseros4ever (ja restablerta), i ara Trenscat. Carai, quina "casualitat"...
Adolescent barceloní l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 01/04/2014 21:05, en total s’ha editat 1 vegada.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
A mi desde ayer solo me va la página inicial, al clicar en cualquier link no me encuentra la página. Además que los links enlazan con direcciones que empiezan con "trenscat.com" y no ".cat"...
A mí tampoc em funciona. Segurament està fent manteniment...
-
- N4
- Entrades: 44
- Ubicació: Sabadell
Em sembla estrany que faci manteniment, just ara quan havia novetats... 

Com bé han dit ja funciona trenscat al complet (tant el .cat com el .com). Ha sigut un problema del servidor, de verificació de dades.
M'emociona veure que la caiguda de la web ha repercutit tan ràpidament entre els usuaris!
Gràcies a tots!!
M'emociona veure que la caiguda de la web ha repercutit tan ràpidament entre els usuaris!

Gràcies a tots!!

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat