3/24, 28 d'abril de 2014 ha escrit: Sant Celoni
Veïns i ecologistes es concentren contra el projecte d'asfaltar una pista forestal al Montseny
[...]
protesta contra asfaltatge pista forestal al Montseny
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
protesta contra asfaltatge pista forestal al Montseny
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
3/24, 25 d'abril de 2014 ha escrit: Polèmica al Montseny perquè asfaltaran una carretera dins el parc
Veure el vídeo: http://www.324.cat/video/5043034/societ ... ns-el-parc
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
He vist moltes pistes forestals de zones properes com s'han asfaltat les darreres dècades, i no crec que això hagi suposat un increment de trànsit. Si la gent fa servir una carretera normalment és per anar d'A a B, i hi passarà tant si és de terra com si és asfaltada. El que cal controlar són els usos dels espais de la muntanya, sobretot càmpings i hotels.3/24, 25 d'abril de 2014 ha escrit: Polèmica al Montseny perquè asfaltaran una carretera dins el parc
A més l'asfaltat, tot i que visualment pugui semblar al contrari, és més respectuós amb l'entorn que mantenir la pista de terra ja que amb l'asfalt els vehicles no aixequen la terra i per tant no fan malbé el terreny ni omplen el voltant de pols, pedres i fang com sí passa amb els camins no asfaltats.