Diari de Girona, 13 de maig de 2014 ha escrit: Territori ultima el projecte per desdoblar la C-260 a Figueres, pendent de fa 20 anys
El Departament ha fet prospeccions per acabar el document, que s'ha negociat amb l'Ajuntament i que es presentarà aviat
[...]
Desdoblament C-260 (Figueres-Roses) a Vilatenim
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Desdoblament C-260 (Figueres-Roses) a Vilatenim
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Sé que estem reprenent una i altra vegada el debat filosòfic, però per quins set sous cal desdoblar una carretera que només va carregada dos mesos l'any? Per la quantitat de terreny a expropiar, seria molt més útil (socialment i econòmica) fer un ramal ferroviari des de Figueres cap a Roses. Qui s'entesti en voler anar amb els seus 8 m2 de xapa privada, que s'atingui a les conseqüències.
Va sent hora que la societat torni a merèixer la seva denominació amb totes les lletres. Actualment, no som més que una miscel·lània d'individus amorfa i caòtica.
Va sent hora que la societat torni a merèixer la seva denominació amb totes les lletres. Actualment, no som més que una miscel·lània d'individus amorfa i caòtica.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
¿Donde he de firmar para que esta reflexión se incluya en la constitución o algo?Guigui ha escrit:Sé que estem reprenent una i altra vegada el debat filosòfic, però per quins set sous cal desdoblar una carretera que només va carregada dos mesos l'any? Per la quantitat de terreny a expropiar, seria molt més útil (socialment i econòmica) fer un ramal ferroviari des de Figueres cap a Roses. Qui s'entesti en voler anar amb els seus 8 m2 de xapa privada, que s'atingui a les conseqüències.
Va sent hora que la societat torni a merèixer la seva denominació amb totes les lletres. Actualment, no som més que una miscel·lània d'individus amorfa i caòtica.


- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Entenc que es tracta de completar el desdoblament de Figueres fins a Roses, que ja està fet.
La part imprescindible és aproximadament el quilòmetre de C-260 que va de la rotonda de l'entrada a Vilatenim venint de Roses (terme de Figueres, on hi ha el Carrefour i l'accés a l'estadi municipal de Vilatenim) fins a l'enllaç amb la N-II.
De tota manera, els 10 o 20 milions d'€, suposo que deuen ser per desdoblar des de la rotonda abans esmentada fins a Figueres, pròpiament parlant: uns mil metres des de la N-II fins a la ronda sud i uns 700 més fins al pas a nivell.
De tota manera, un sistema de tramvia suburbà (*) entre Vilafant-AVE, Figueres-renfe-convencional-estació-d'autobusos, Vila-Sacra, Castelló, Empuriabrava, Santa Margarida i Roses amb enllaç amb autobusos a Cadaqués crec que tindria sentit.
* per poder accedir a l'interior dels nuclis urbans dels pobles i ciutats sense problemes, circulant per plataforma ferroviària i a velocitat de tren en els trams interurbans.
Salut !!
La part imprescindible és aproximadament el quilòmetre de C-260 que va de la rotonda de l'entrada a Vilatenim venint de Roses (terme de Figueres, on hi ha el Carrefour i l'accés a l'estadi municipal de Vilatenim) fins a l'enllaç amb la N-II.
De tota manera, els 10 o 20 milions d'€, suposo que deuen ser per desdoblar des de la rotonda abans esmentada fins a Figueres, pròpiament parlant: uns mil metres des de la N-II fins a la ronda sud i uns 700 més fins al pas a nivell.
De tota manera, un sistema de tramvia suburbà (*) entre Vilafant-AVE, Figueres-renfe-convencional-estació-d'autobusos, Vila-Sacra, Castelló, Empuriabrava, Santa Margarida i Roses amb enllaç amb autobusos a Cadaqués crec que tindria sentit.
* per poder accedir a l'interior dels nuclis urbans dels pobles i ciutats sense problemes, circulant per plataforma ferroviària i a velocitat de tren en els trams interurbans.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
No creo que Guigui lo dijera tanto como comentario concreto, sino en general criticando esa mentalidad de que es normal hacer carreteras a diestra y siniestra, pero no haber hecho un solo km de tren convencional desde la dictadura, a la vez que nos llenamos la boca de "estado social" y de "recortar a los que más tienen". Puede que el que vaya en coche no tenga mucho, pero tiene más que el que ni coche tiene.
Ho dic pels dos casos. Per aquest concret (amb el reguitzell de carrils dobles interromputs per rotondes ja fet) i en general. La cosa no s'aguanta per enlloc.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Diari de Girona, 27 de febrer de 2018 ha escrit: Figueres ja té quatre carrils d'entrada
Les obres del desdoblament de la C-260 al seu pas per Vilatenim són a punt de finalitzar, només falten els acabats i les senyalitzacions
La passera per a vianants que connecta els negocis a banda i banda de la carretera ja és oberta
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- robertotlh
- N7
- Entrades: 327
Jo també crec que en aquest corredor faria un tren-tramvia. Qui arribi en TAV, tan sols haurà d agafar un tramvia per accedir a la platja. Això serà un gran incentiu per al turisme a l Alt Empordà
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents