
Si ha sido probado con tráfico real debe estar instalado en algún lugar entre el Puerto de Barcelona y Figueras. Pero ¿alguien lo ha visto? ¿dónde exactamente?
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 15:00
Entrada Autor: sanlucar-playa » Dissabte 07/06/2014 13:53
Entrada Autor: sanlucar-playa » Dissabte 07/06/2014 14:30
Entrada Autor: sanlucar-playa » Dissabte 07/06/2014 19:15
Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 07/06/2014 21:10
Un mapa de la línea por cortesía de Trenscat (Bernat Borràs):sanlucar-playa ha escrit:Gracias, Renfe445. ¿Podrías precisar en qué parte de la línea?
Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 07/06/2014 23:48
Hi ha via mixta, però amb travessa polivalent, no amb aquest sistema que surt en aquesta imatge.Renfe445 ha escrit:Un mapa de la línea por cortesía de Trenscat (Bernat Borràs):sanlucar-playa ha escrit:Gracias, Renfe445. ¿Podrías precisar en qué parte de la línea?
Como podrás ver, hay vía mixta.
Si clicas en la imagen irás a la sección que trata esta línea y allí seguramente podrás encontrar fotos.
Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 08/06/2014 13:08
Em sembla que vas bastant equivocat.Renfe445 ha escrit:Però els dos sistemes són una miqueeeeeeeta semblants, no? Coi, ara el confós seré jo.oriolp13 ha escrit:Hi ha via mixta, però amb travessa polivalent, no amb aquest sistema que surt en aquesta imatge.
Entrada Autor: nestor » Diumenge 08/06/2014 14:46
No és travessa polivalent, es travessa per 3 carrils. La travessa polivalent accepta qualsevol dels dos amples, pero no els dos a la vegada. En canvi, la travessa d'ample mixt pot muntar els dos a la vegada. La majoria de travesses que hi ha muntades són polivalents, perparades per canviar l'ample. Les mixtes, en canvi, només hi ha a la línia esmentada.oriolp13 ha escrit:Em sembla que vas bastant equivocat.Renfe445 ha escrit:Però els dos sistemes són una miqueeeeeeeta semblants, no? Coi, ara el confós seré jo.oriolp13 ha escrit:Hi ha via mixta, però amb travessa polivalent, no amb aquest sistema que surt en aquesta imatge.
A la travessa polivalent s'hi fixen tots els carrils, quedant així:
Per tant, no té res a veure amb el SINAV.
Entrada Autor: sanlucar-playa » Diumenge 08/06/2014 15:15
También en los tramos Olmedo - Medina, Tardienta - Huesca, Morrot - Castellbisbal, Girona - Figueres y en toda la red interior del Puerto de Barcelona.nestor ha escrit:[...]
La majoria de travesses que hi ha muntades són polivalents, perparades per canviar l'ample. Les mixtes, en canvi, només hi ha a la línia esmentada.
Entrada Autor: nestor » Diumenge 08/06/2014 17:08
Correcto, me he equivocado, quería decir que su uso no está extendido por la mayoría de lineas. Las del puerto de Barcelona no sé que tipo son, porque al haber tramos de 4 carriles deben requerir una traviesa y unos aparatos de vía mas complejos aun.sanlucar-playa ha escrit:También en los tramos Olmedo - Medina, Tardienta - Huesca, Morrot - Castellbisbal, Girona - Figueres y en toda la red interior del Puerto de Barcelona.nestor ha escrit:[...]
La majoria de travesses que hi ha muntades són polivalents, perparades per canviar l'ample. Les mixtes, en canvi, només hi ha a la línia esmentada.
Entrada Autor: sanlucar-playa » Dilluns 09/06/2014 11:05
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”