Voldria saber quin és el màxim pendent de la xarxa d'Adif a Barcelona i al conjunt de tota la xarxa tant a AV com a línia convencional, així com el pendent màxim tècnic al qual es pot arribar i els radis de corba mínims i màxims.
He de fer un document i ho necessito; hi ha dades tècniques a Trenscat, però són... això, massa tècniques. He d'explicar tot això de forma que algú no aficionat ho entengui, i no sé com fer-ho. És l'únic que em falta del document, la resta ho tinc tot llest.
Gràcies per avançat.
Màxim pendent xarxa Adif
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Màxim pendent xarxa Adif
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
quines dades son massa tècniques?
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
A Trenscat hi ha alguna cosa de pendents (crec que és de pendents, no sé), però no sé si és el que estic buscant o no...gatvell ha escrit:quines dades son massa tècniques?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Abans crec que hi havien uns trams del Transpirinenc des de Ribes de Freser amb fortes pendents que només podien circular 440 de dos cotxes amb el fre reostàtic modificat. Ara ho han arreglat per ficar 447.
No sé si amb aquesta renovació aquells trams van perdre la categoria de "Pendent màxim de la xarxa d'ADIF".
No t'ho garanteixo.
No sé si amb aquesta renovació aquells trams van perdre la categoria de "Pendent màxim de la xarxa d'ADIF".
No t'ho garanteixo.
A la declaracion de Red de Adif tens la pendent maxima de totes les linies. Es un mapa amb totes les pendents de totes les linies en els 2 sentits
http://www.adif.es/es_ES/conoceradif/de ... _red.shtml
http://www.adif.es/es_ES/conoceradif/de ... _red.shtml
El que van arreglar en el cas de les 447 va ser les subestacions perquè poguessin circular-hi. La diferència de cotxes motors (la 447 en té 2 i les 440 1) fa que una 440 amb 1 cotxe motor i 2 remolcs no pogués circular-hi, en canvi les 447, al tenir dos cotxes motors sí que poden.Renfe445 ha escrit:Abans crec que hi havien uns trams del Transpirinenc des de Ribes de Freser amb fortes pendents que només podien circular 440 de dos cotxes amb el fre reostàtic modificat. Ara ho han arreglat per ficar 447.
No sé si amb aquesta renovació aquells trams van perdre la categoria de "Pendent màxim de la xarxa d'ADIF".
No t'ho garanteixo.
En cap cas ni al ficar les 447 ni al renovar la via es va canviar la pendent, ja que això implicarien obres de molta més envergadura.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Moltíssimes gràcies per l'aclariment.oriolp13 ha escrit:El que van arreglar en el cas de les 447 va ser les subestacions perquè poguessin circular-hi. La diferència de cotxes motors (la 447 en té 2 i les 440 1) fa que una 440 amb 1 cotxe motor i 2 remolcs no pogués circular-hi, en canvi les 447, al tenir dos cotxes motors sí que poden.
En cap cas ni al ficar les 447 ni al renovar la via es va canviar la pendent, ja que això implicarien obres de molta més envergadura.
