La 464.210 i 464.211 aquesta tarda estaven acoplades a la R1, fent un Molins! I portaven els logos, avistat per l'Adolescent Barceloní i jo.Renfe451 ha escrit:Noves unitats amb els nous logos: les unitats 464-211 i 464-219. Amb aquestes ja només en queden dues 464 a BCN pendents per fer el canvi de logotips: la 464-204 i la 464-207.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Renfe Cercanías torna a utilitzar la "C" recta
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1172
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Re: Renfe Cercanías torna a utilitzar la "C" recta
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- res_publica
- N6
- Entrades: 253
- Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha
La 464-206 tambè ha girat els seus logos
Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.
No.
Suele pasar.
El 464-207 ja té la "C" recta. En Renfe451 va dir que quedava per girar, doncs ja ho han fet.
La fotografia és de la meva autoria.
La fotografia és de la meva autoria.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
Molt bonica, i ja només en queda una! Ara actualitzo la llista doncs.
O sigui, que de 464 barcelonines només queda la nº 204.Renfe451 ha escrit:Molt bonica, i ja només en queda una! Ara actualitzo la llista doncs.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
Exacte! I ja he vist la 465-221 amb la C sense girar fent serveis a l'R2 sud, per tant una més a la llista.Renfe445 ha escrit:O sigui, que de 464 barcelonines només queda la nº 204.Renfe451 ha escrit:Molt bonica, i ja només en queda una! Ara actualitzo la llista doncs.
Una cosa, a la llista no has posat el 464-206, que té la "C" normal.
I una cosa, com deia en Fran-Ikarus,
I una cosa, com deia en Fran-Ikarus,
Llavors no li hauríem de dir "C" antiga?una "C" recta seria com una "I"
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb