Resulta que el dia 2 de juliol vaig pujar al cotxe remolc 4320. Faig un parèntesi per apuntar la curiositat de que aquest tren va ser l'últim a ser reformat per TMB.
Seguim. Anava a pujar al 4320 i des de dins diverses persones em feien que no amb la mà. Com que no em fio de ningú

Seguidament, vaig passar la incidència a TMB a través del Twitter, comentant el número de cotxe i la situació de la porta perquè hi fessin una ullada. La resposta va ser:
... i em vaig oblidar del tema.@TMBinfo ha escrit:@Wefer_FTC Marçal. Gràcies per l’avís. Ja l’hem traslladat al departament que gestiona la L1 del #metrobcn. Salutacions!
Curiosament, l'endemà vaig pujar al mateix cotxe, que ja és casualitat. I la meva sorpresa va ser gran quan vaig veure que la porta continuava igual. Val a dir que en una estació va haver-hi una persona que la va aconseguir obrir, però això en un trajecte de més de 10 estacions...
Vaig tornar a informar a TMB del tema reiterant que era el segon dia (com a mínim) que el tren circulava en aquestes condicions. La resposta va ser:
I els vaig tornar a passar el número de cotxe i situació exacte.@TMBinfo ha escrit:@Wefer_FTC Marçal. Es va comprovar la incidència pel responsable de L1 de #metrobcn , de totes maneres em pots tornar a dir el núm de vagó?
Però com podeu imaginar, això no va acabar aquí, i és que... avui 24 de juliol he tornat a agafar el mateix tren i la porta segueix igual!!!

Què en penseu? Retallades en el manteniment? Un operari que no fa bé la seva feina? Que no són un o dos dies, que aviat anirem a pel mes sencer!!! Sort que no és una mancança greu de seguretat.
I d'altra banda, què puc fer? Al Twitter el responen molt amablement i ràpid, però no serveix per a res. Com no tiri directament de l'alarma i deixi el tren parat fins que l'arreglin, ja no sé què fer.