Reivindicaran el catalàfgc113 ha escrit:A València hi passa molt a sovint.Renfe445 ha escrit:Jo vaig veure en fotos que a vegades posa en les 447:
ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ
http://www.flickr.com/photos/xavibayod/6929046069/

Hora i data actual: 15 set. 2025, 14:31
Entrada Autor: raulitinbcn » 03 jul. 2014, 13:37
Reivindicaran el catalàfgc113 ha escrit:A València hi passa molt a sovint.Renfe445 ha escrit:Jo vaig veure en fotos que a vegades posa en les 447:
ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ
http://www.flickr.com/photos/xavibayod/6929046069/
Entrada Autor: Renfe445 » 03 jul. 2014, 17:09
Ja, però si els trens que portin això circulessin per la R3 o la R11, reivindicarien també el francès.raulitinbcn ha escrit:Reivindicaran el català
Entrada Autor: Renfe451 » 03 jul. 2014, 21:02
El maquinista es va descuidar de programar la direcció correcta.albert28 ha escrit:Agafar un R2 cap Castelldefels i el teleindicador possi Granollers. I veure al cap d'una estona el contrari cap Granollers pero al teleindicador possava cap a Castelldefels... I era el mateix tren
Entrada Autor: França451 » 06 jul. 2014, 01:10
Cierto, cierto, yo el otro día ya lo vi, y hoy me lo he encontrado. La cuestión es que acústicamente, tanto estaciones como megafonía interior del tren indican L'Hospitalet, por lo que para los ciegos, va genial, ya que no se enteran de la estupidez garrafal. Pero para las personas sordas, tenemos un problema ya que visualmente, en todos lados pone R1 Barcelona. Me parece una soberana estupidez marcar Barcelona sólo para diferenciar los trenes de los RG1, básicamente porque Hospitalet es un municipio independiente de la ciudad de Barcelona, y lo consideran como parte de la ciudad condal. Que sea un R1 o un RG1 da lo mismo, si van a Hospitalet, van a Hospitalet. Espero que los Molins los hayan mantenido como Molins, estaría bueno que les pusieran también R1 Barcelona, y se quedaran tan anchos. Y aparte, observo un problema bastante grave en esto de poner R1 Barcelona: ¿qué pasa si estás en Sants y te llega por vía 8 el R1 Barcelona? Porque los turistas lo van a coger, ya que al leer "Barcelona" creerán que ese es el que va "a Plaza Catalunya y Arc de Triomf". De hecho, cualquiera podría pensar eso ante un indicador de línea así, si no te sabes la vía por la que va cada dirección. Me parece un fallo muy gordo y una foma de tocar los c**** al personal que cada día coge el tren.barcelonasants ha escrit:Jo també acabo de veure un R1- L'Hospitalet a Mataró amb el teleindicador " R1 Barcelona". Després ha passat un RG1 on sí deia L'Hospitalet. No em sembla un mal canvi, i crec que serà útil si més no en una línia amb molts turistes. Però tampoc ho veig del tot necessari. Portem molts anys amb teleindicadors a l'Hospitalet i algunes megafonies ja indiquen "per via Barcelona Sants". A més, penso que pot perjudicar els viatgers que vulguin anar, efectivament, a l'Hospitalet. Necessari? Que en penseu?
Entrada Autor: raulitinbcn » 06 jul. 2014, 23:36
Entrada Autor: Renfe445 » 07 jul. 2014, 09:29
Però no deien que potser en un futur molt llunyà la línia 1 i la línia 2 esdevindren en una sola unitat? (St. Vicenç de Calders - Maçanet-Massanes).raulitinbcn ha escrit:Avui, curiosament he vist a Vilanova i la Geltrú un civia indicant R1 MATARO. No sabia que ara hi havien R2Suds+R1 ...
Entrada Autor: oriolp13 » 07 jul. 2014, 12:31
El que es deia és que una línia seria costa-costa (SVC - Maçanet per Vilanova i Mataró) i que l'altra seria interior-interior (Molins?-Maçanet per Granollers).Renfe445 ha escrit:Però no deien que potser en un futur molt llunyà la línia 1 i la línia 2 esdevindren en una sola unitat? (St. Vicenç de Calders - Maçanet-Massanes).raulitinbcn ha escrit:Avui, curiosament he vist a Vilanova i la Geltrú un civia indicant R1 MATARO. No sabia que ara hi havien R2Suds+R1 ...
Entrada Autor: 121 POBLE SEC » 02 ago. 2014, 11:59
Entrada Autor: 121 POBLE SEC » 02 ago. 2014, 19:22
Entrada Autor: albert28 » 02 ago. 2014, 20:10
Esto es más despiste del maquinista, si eres más que usuario habitual no pasa nada más o menos intuyes a donde vas, pero para la mayoría de gente le produces mucha confusión. Los maquinistas deberían asegurarse haberlo introducido correctamente el destino.121 POBLE SEC ha escrit:El 26 de junio del 2014 estube en barcelona sants y vi un R2 CASTELLDE creo que tenia como destino Granollers Centre o Sant Celoni la vía no me acuerdo por eso me pareció raro que también los civia se equivoquen en los destinos de los trenes
Entrada Autor: fgc113 » 04 ago. 2014, 09:12
Si no me equivoco, ponen este destino cuando es un R12 que viene de Lleida.121 POBLE SEC ha escrit:Muy buenas sobre los paneles de destino de las 447 hace un mes en junio hice una foto a una 447 destino R13 L' HOSPIT me pareció muy raro al ver este nombre no se si el conductor del tren se equivocó al poner el nombre o no os dejo la foto para que lo veáis vosotros mismos
Entrada Autor: 121 POBLE SEC » 04 ago. 2014, 14:02
Algunas veces el panel esta correcto y hay otras que pone R13 L'HOSPITSi no me equivoco, ponen este destino cuando es un R12 que viene de Lleida.
Entrada Autor: cesc » 10 ago. 2014, 00:02
albert28 ha escrit:Doncs segueixen havent R1 BARCELONA. Posar aixo es un embolic ja que ni acaben a bcn....
Entrada Autor: trensmat » 10 ago. 2014, 22:55
Entrada Autor: 121 POBLE SEC » 16 ago. 2014, 19:52
Entrada Autor: albert28 » 16 ago. 2014, 23:09
Normalmente los teleindicadores ya van precargados en el sistema o el conductor puede poner lo que quiera?trensmat ha escrit:Yo una vez hace un año vi una unidad 447 que cubría el trayecto Valencia - Moixent y en su teleindicador ponía R3 Moixent me quede flipando.
Pero al cabo del tiempo descubrí que esa unidad la enviaron a Vilanova para reformarla para la línea R3, por eso deduzco el error del teleindicador R3 Moixent.
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025