Jo també sóc de maig del 2005!, tot i que, pel que veig, vaig trigar gairebé tres setmanes en donar-me d'alta, i no recordo per què diantre!
En la època pre-FTC freqüentava els fòrums catalano-transportils de Melodysoft, no només el d'en Wefer sinó el d'Autobusos de Barcelona (que encara hi continua!) i el de la PTP. No pocs dels foraires d'uns o d'altres (parlo d'usuaris no registrats, ja que Melodysoft no té sistema de registre, i un dia pots posar el teu nom en un missatge, i l'endemà Rita la Cantaora en un altre) vam entrar aquí quan es va crear (o a les poques setmanes, com jo...). Alguns hi continuem i d'altres no, com tot a la vida.
Juntament amb aquest grup de foraires "melodysofters", el FTC va heretar les parrafades del Santfeliuenc

(per cert, algú recorda com es deia aquell foraire de la PTP-Melodysoft amb qui sempre se les tenia?).
EDITO: Com que n'havíem parlat aquí fa anys...:
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 4&start=20
ho he pogut trobar
Mortadel·lo ha escrit:Fran-Ikarus ha escrit:Mortadel·lo ha escrit:oh, aquells dies l'antic fòrum de la ptp...què joves que erem

On diantre deu parar l'
Eduard F? Aquelles mítiques trifulques amb el Santfeliuenc i l'Ecomobisostrans, "cada loco con su tema"...

i què dir dels bidons d'aigua...
o quan algú va penjar els plànols de gaudí???