Metro de Valencia
-
Granolleri
Re: Metro de Valencia
Segons la pà gina web de l'Ajuntament de Riba-roja de Túria, la prolongació del trenet/metro fins a Riba-roja de Túria s'obre el 6 de març.
Re: Metro de Valencia
SĂ, i el canvi d'imatge i de lĂnies tambĂ©. Ja porten quasi un mĂ©s canviant plĂ nols, termòmetres dels trens, cartelleria d'estacions i fent proves amb els teleindicadors. Això sĂ, damunt dels cartells nous han posat els vells i queda un poc cutre. Esperem que no s'arranquen els nous quan lleven els vells... I han llevat la mĂtica lĂnia 2 discontĂnua i que posava "en construcciĂł", mĂ©s que res perquè les obres estan parades des de fa anys per falta de pressupost.
La nomenclatura actual és aquesta:
L1 LlĂria/Paterna/BĂ©tera/Seminari/Empalme* - València Sud*/Torrent/Torrent Avinguda/Picassent*/L'AlcĂşdia*/CastellĂł de la Ribera
L3 Rafelbunyol/Alboraia-Peris AragĂł - Avinguda del Cid/Aeroport
L4 (tramvia) Dr. Lluch - Mas del Rosari /// Empalme - Lloma Llarga-Terramelar /// Empalme/Pont de Fusta - Tarongers (no estic molt segur) /// Dr. Lluch - Fira (només els dies que obri la Fira)
L5 Aeroport/Torrent Avinguda - MarĂtim SerrerĂa (mig nom en valenciĂ , mig nom en castellĂ
)
L5 (tramvia) MarĂtim SerrerĂa - Marina Reial Joan Carles I (abans NeptĂş
)
L6 (tramvia) MarĂtim SerrerĂa - Tossal del Rei
*Només uns pocs serveis al dia
A partir del 6 de març, serà aquesta:
L1 Bétera/Seminari - Torrent/Picassent*/L'Alcúdia*/Castelló de la Ribera
L2 LlĂria/Paterna/Empalme* - València Sud*/Torrent Avinguda
L3 Rafelbunyol - Aeroport
L4 (tramvia) Com abans
L5 MarĂtim SerrerĂa - Aeroport
L6 (tramvia) Com abans
L7 MarĂtim SerrerĂa - Torrent Avinguda
L8 (tramvia) MarĂtim SerrerĂa - Marina Reial Joan Carles I
L9 Alboraia-Peris AragĂł - Avinguda del Cid/Riba-roja de TĂşria
*Només una pocs serveis al dia
Jo faria uns canvia en el tramvia:
L4 Mas del Rosari - Dr. Lluch (sense passar per Pont de Fusta)
L10 Lloma Llarga-Terramelar - Pont de Fusta
La nomenclatura actual és aquesta:
L1 LlĂria/Paterna/BĂ©tera/Seminari/Empalme* - València Sud*/Torrent/Torrent Avinguda/Picassent*/L'AlcĂşdia*/CastellĂł de la Ribera
L3 Rafelbunyol/Alboraia-Peris AragĂł - Avinguda del Cid/Aeroport
L4 (tramvia) Dr. Lluch - Mas del Rosari /// Empalme - Lloma Llarga-Terramelar /// Empalme/Pont de Fusta - Tarongers (no estic molt segur) /// Dr. Lluch - Fira (només els dies que obri la Fira)
L5 Aeroport/Torrent Avinguda - MarĂtim SerrerĂa (mig nom en valenciĂ , mig nom en castellĂ
)L5 (tramvia) MarĂtim SerrerĂa - Marina Reial Joan Carles I (abans NeptĂş
L6 (tramvia) MarĂtim SerrerĂa - Tossal del Rei
*Només uns pocs serveis al dia
A partir del 6 de març, serà aquesta:
L1 Bétera/Seminari - Torrent/Picassent*/L'Alcúdia*/Castelló de la Ribera
L2 LlĂria/Paterna/Empalme* - València Sud*/Torrent Avinguda
L3 Rafelbunyol - Aeroport
L4 (tramvia) Com abans
L5 MarĂtim SerrerĂa - Aeroport
L6 (tramvia) Com abans
L7 MarĂtim SerrerĂa - Torrent Avinguda
L8 (tramvia) MarĂtim SerrerĂa - Marina Reial Joan Carles I
L9 Alboraia-Peris AragĂł - Avinguda del Cid/Riba-roja de TĂşria
*Només una pocs serveis al dia
Jo faria uns canvia en el tramvia:
L4 Mas del Rosari - Dr. Lluch (sense passar per Pont de Fusta)
L10 Lloma Llarga-Terramelar - Pont de Fusta
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
Granolleri
Re: Metro de Valencia
Ja és oficial, FGV ja ho ha penjat a la seva web: http://www.metrovalencia.es/page.php?page=200&id=2895
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Metro de Valencia
DesprĂ©s de 10 anys de espera inauguren aquesta lĂnia, els veĂŻns de Riba roja del Turia estaran molt contents i feliços per el retorn del tren a la seva ciutat, pero per desgracia aixo fa pudor a electoralisme ranci del PPCV.Granolleri ha escrit:Ja Ă©s oficial, FGV ja ho ha penjat a la seva web: http://www.metrovalencia.es/page.php?page=200&id=2895
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Metro de Valencia
Riba-roja de TĂşria y Valencia, ahora a un metro
PrĂłxima apertura, el viernes 6 marzo a partir de las 13:00h.
La Generalitat ha completado las actuaciones necesarias para que la prolongación de Metrovalencia hasta Riba-roja de Túria entre en servicio y permita comunicar esta localidad de la comarca de Camp de Túria con Valencia en poco más de 30 minutos.
La nueva LĂnea 9 de Metrovalencia parte desde la estaciĂłn de Alboraya - Peris AragĂł en direcciĂłn a Aeroport, y desde la estaciĂłn de Rosas continĂşa su recorrido hasta Riba-roja de TĂşria. En el nuevo tramo se sitĂşan las paradas de La Cova, La Presa, MasĂa de Traver y Riba-roja de TĂşria.
La Conselleria de Infraestructuras, Territorio y Medio Ambiente ha invertido alrededor de 40 millones de euros en el proyecto de ampliaciĂłn, y Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha destinado 5,3 millones de euros en el proceso de señalizaciĂłn, sistema de seguridad ATP, energĂa y comunicaciones.
Las obras de prolongaciĂłn en el tramo Rosas - Riba-roja de TĂşria se han desarrollado aprovechando la plataforma de la antigua lĂnea de cercanĂas de Renfe entre Valencia y LlĂria.
Servicio previsto
El servicio que FGV ofrece a los vecinos de Riba-roja de TĂşria cubre desde las seis de la mañana hasta las once de la noche aproximadamente, y tiene una frecuencia de 30 minutos en dĂas de servicio ordinario, pasando a 40 minutos el resto de dĂas.
La nueva LĂnea 9 de Metrovalencia permitirá una conexiĂłn más rápida y cĂłmoda entre el tĂ©rmino municipal de Riba-roja de TĂşria y zonas destacadas de la ciudad de Valencia: zonas comerciales, universidades, centros hospitalarios, el centro histĂłrico, la playa, etc. La lĂnea tambiĂ©n conecta Riba-roja de TĂşria con otras poblaciones de la red a las que tambiĂ©n presta servicio Metrovalencia, y con lugares de interĂ©s como el Aeropuerto.
Asimismo, la apertura de esta nueva lĂnea facilita a vecinos de otras poblaciones acercarse a Riba-roja de TĂşria y conocer y disfrutar de sus lugares emblemáticos, sus urbanizaciones, el Parque Fluvial del TĂşria, etc.


http://www.metrovalencia.es/
PrĂłxima apertura, el viernes 6 marzo a partir de las 13:00h.
La Generalitat ha completado las actuaciones necesarias para que la prolongación de Metrovalencia hasta Riba-roja de Túria entre en servicio y permita comunicar esta localidad de la comarca de Camp de Túria con Valencia en poco más de 30 minutos.
La nueva LĂnea 9 de Metrovalencia parte desde la estaciĂłn de Alboraya - Peris AragĂł en direcciĂłn a Aeroport, y desde la estaciĂłn de Rosas continĂşa su recorrido hasta Riba-roja de TĂşria. En el nuevo tramo se sitĂşan las paradas de La Cova, La Presa, MasĂa de Traver y Riba-roja de TĂşria.
La Conselleria de Infraestructuras, Territorio y Medio Ambiente ha invertido alrededor de 40 millones de euros en el proyecto de ampliaciĂłn, y Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha destinado 5,3 millones de euros en el proceso de señalizaciĂłn, sistema de seguridad ATP, energĂa y comunicaciones.
Las obras de prolongaciĂłn en el tramo Rosas - Riba-roja de TĂşria se han desarrollado aprovechando la plataforma de la antigua lĂnea de cercanĂas de Renfe entre Valencia y LlĂria.
Servicio previsto
El servicio que FGV ofrece a los vecinos de Riba-roja de TĂşria cubre desde las seis de la mañana hasta las once de la noche aproximadamente, y tiene una frecuencia de 30 minutos en dĂas de servicio ordinario, pasando a 40 minutos el resto de dĂas.
La nueva LĂnea 9 de Metrovalencia permitirá una conexiĂłn más rápida y cĂłmoda entre el tĂ©rmino municipal de Riba-roja de TĂşria y zonas destacadas de la ciudad de Valencia: zonas comerciales, universidades, centros hospitalarios, el centro histĂłrico, la playa, etc. La lĂnea tambiĂ©n conecta Riba-roja de TĂşria con otras poblaciones de la red a las que tambiĂ©n presta servicio Metrovalencia, y con lugares de interĂ©s como el Aeropuerto.
Asimismo, la apertura de esta nueva lĂnea facilita a vecinos de otras poblaciones acercarse a Riba-roja de TĂşria y conocer y disfrutar de sus lugares emblemáticos, sus urbanizaciones, el Parque Fluvial del TĂşria, etc.


http://www.metrovalencia.es/
- Don RamĂłn
- N8

- Entrades: 1194
- Membre des de: 25 nov. 2014, 22:22
- Ubicació: Sant Martà de Provençals
Re: Metro de Valencia
La frecuencia de 30 minutos la veo bastante pobre... si tanta inversiĂłn ha supuesto esta lĂnea, no serĂa lo lĂłgico darle buen provecho?
Don RamĂłn, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don RamĂłn
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don RamĂłn
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Metro de Valencia
Es que las frecuencias de las lĂneas del Metro de Valencia son muy pobres, por ejemplo a partir de las 21:00 de la noche los trenes procedentes del Aeropuerto de Manises con destino a Maritim Serreria pasan cada 10 o 15 minutos.Don RamĂłn ha escrit:La frecuencia de 30 minutos la veo bastante pobre... si tanta inversiĂłn ha supuesto esta lĂnea, no serĂa lo lĂłgico darle buen provecho?
Re: Metro de Valencia
I 40 en festius. Hui es de 60 minuts, per la vaga. Metrovalencia es la suma de rodalies, suburbĂ , metro i tramvia i no dĂłna ni una cosa ni l'altra.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
De matemĂ tiques va el tema
Més aviat, en sembla la resta.fgc113 ha escrit:Metrovalencia es la suma de rodalies, suburbà , metro i tramvia i no dóna ni una cosa ni l'altra.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Re: Metro de Valencia
A alguns fòrums mostren la qualitat dels canvis de senyalització al metro de València. Absolutament vergonyós, cutre i rà pid.


També comenten que a moltes estacions està tota la cartelleria canviada, a altres res, a alguns trens a mitges, la megafonia afegida amb Loquendo...


També comenten que a moltes estacions està tota la cartelleria canviada, a altres res, a alguns trens a mitges, la megafonia afegida amb Loquendo...
Salut!
#volemL9
#volemL9
Re: Metro de Valencia
Com diuen aquests usuaris d'altres fòrums, esperem que siga una xapussa provisional, perquè sinó... És increïble tindre a tres persones per a cambiar els cartells de tota la xarxa.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5813
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: Metro de Valencia
És per l'adhesiu? I quin problema hi ha? O Ă©s que encara som "el paĂs de gastar per gastar", i per cada canvi que es pugui fer amb una "esmena" ens estimem mĂ©s pagar un cartell nou? 

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Metro de Valencia
SĂ, Ă©s per l'adhesiu. Una cutrada (mĂ©s) de Metrovalencia, però no Ă©s res comparat amb altres d'ells mateixos.Fran-Ikarus ha escrit:És per l'adhesiu? I quin problema hi ha? O Ă©s que encara som "el paĂs de gastar per gastar", i per cada canvi que es pugui fer amb una "esmena" ens estimem mĂ©s pagar un cartell nou?
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Metro de Valencia
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5813
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: Metro de Valencia
Insisteixo a preguntar què té de "cutre" resoldre amb un adhesiu allò que es pot resoldre amb un adhesiu, en comptes de canviar el rètol sencer (no els regalen pas)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Metro de Valencia
Si ho volen cambiar, que ho facen bé, si no ho fan bé, que no ho canvien, que tampoc era absolutament necessari. A més, s'ha fet rà pid i amb tres persones per a tota la xarxa. I de cara a eleccions...
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Metro de Valencia
Si volien estalviar que no haguessin fet res. No es lo mateix que al metro de Barcelona, per exemple, posin una enganxina a una estaciĂł que canvia de nom o què fa un enllaç amb una altra (Vall d'Hebron, per exemple) a posar enganxines a TOTES les estacions perquè s'ha canviat TOTA la numeraciĂł de les lĂnies. Si vols fer un canvi global de numeracions i vols fer "el metro que viene", curra-t'ho.
A més, no estem parlant només dels adhesius, si no que coses molt més greus estan mal fetes, com per exemple termòmetres:

i responen...
A més, no estem parlant només dels adhesius, si no que coses molt més greus estan mal fetes, com per exemple termòmetres:

i responen...
Relativamente bien???
- El color de la linea 7 es el mismo que el de la 9...
- Por ColĂłn no pasan las lineas 1 y 2...
- No señala el trasbordo en Maritim con la linea 7...
- No señala el trasbordo gratuito entre lineas en Alameda ni entre la linea 3 y 9 en Alboraya Peris Aragó...
- No señala como final de trayecto en negrita Machado...
Seguimos???
Menudos incompetentes... Esta gente es incapaz de revisar algo antes de enviarlo a impresiĂłn o que?
¿qué pintan esos enlaces a la 1 y 2 en Colón?
Salut!
#volemL9
#volemL9
Re: Metro de Valencia
Exacte: no és que hagen posat un adhesiu damunt de l'antic i es vegen els dos. És la deixadesa amb què ho fan.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
Granolleri
Re: Metro de Valencia
No ens enganyem, si a València no haguĂ©s existit el trenet possiblement els tĂşnels del centre de la ciutat no existirien i tindrien com a molt l'autobĂşs (ja que el tramvia tambĂ© aprofita l'antic traçat de les lĂnies de BĂ©tera/LlĂria fins a l'Empalme i l'antiga lĂnia al Grau). O hauria acabat passant com a Sevilla, amb mĂ©s de trenta anys amb els tĂşnels d'una xarxa de metro de nova planta fets però sense servei.Javi M ha escrit:Una freqüència de 30'? Molt propi d'una lĂnia de "metro". SĂ, sĂ.
D'altra banda la lĂnia de Riba-roja aprofita l'explanaciĂł de l'antiga lĂnia de RENFE (que en el seu dia arribava fins a LlĂria). Irònicament RENFE en el seu dia ja oferia un tren cada mitja hora. D'altra banda, excepte Riba-roja, les estacions intermitges nomĂ©s serveixen a urbanitzacions, per tant per demanda amb un tren cada mitja hora n'hi haurĂ de sobres mĂ©s tenint present que a Riba-roja et deixa a les afores del poble.
D'altra banda, València no Ă©s l'Ăşnica ciutat que aprofita una xarxa existent per fer un servei de caire metropolitĂ : gran part de la lĂnia 1 del metro de Bilbao Ă©s en realitat l'antiga lĂnia de Bilbao a Plentzia dels Ferrocarriles Suburbanos de Bilbao, la lĂnia 3 en construcciĂł no Ă©s mĂ©s que el nou accĂ©s a Bilbao dels trens d'Euskotren que venen de Bermeo o Donostia; el Metro de Palma de Mallorca en certa manera no Ă©s mĂ©s que un ramal a la universitat de la lĂnia que va a Inca; el Metro do Porto realment Ă©s l'aprofitament de determinades lĂnies de via estreta dels ferrocarrils portugusos sumat de la construcciĂł de nous tĂşnels urbans i algun ramal nou en mode tramviaire, el "PremĂ©tro" de Brusel·les sĂłn tĂşnels construĂŻts pensats perquè algun dia el servei sigui de metro "convencional" però ara hi circulen tramvies (i part de l'actual xarxa de metro "pesat" va funcionar aixĂ durant un temps fins a la seva conversiĂł) i els Stadtbahn Alemanys Ă©s el mateix, tĂşnels pensats per a metro però que circulen unitats lleugeres estil les extintes UTA de FGV (sèrie 3700), o directament tramvies, en aquests Ăşltims a l'entrada les estacions subterrĂ nies no tenen cap tipus de mania de posar la U de color blau caracterĂstica dels metros (com a molt en alguns llocs posa a sota o encreuat "Stadtbahn"). O en metros que no es questiona que siguin com a tal, com el de Londres, el tram final de la Metropolitan Line fins a Amersham o Chesham a cada ramal nomĂ©s hi ha un tren cada mitja hora (i compartint vies amb els trens de la Chiltern Railways).



