Usuari de twitter (a)trenfe
Usuari de twitter (a)trenfe
Algú sap què ha passat amb l'usuari de twitter (a)trenfe. Segurament algun de vosaltres el coneixerà, era una "paròdia" de Renfe. El seu blog encara està actiu: http://trenfe.blogspot.com.es/. Sabeu què ha poogut passar? És possible que l'hagen tancada?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Només se'm acudeixen dues opcions:
Que hagi tancat per voluntat pròpia, o perque a Renfe no li agradava gens la seva paròdia, de ser veritat aquesta darrera opció, em sembla lamentable que censurin totes les vergonyes de l'empresa... Segur que com va passar amb el Videotren, Renfe està al darrere, no tinc el menor dubte.
Que hagi tancat per voluntat pròpia, o perque a Renfe no li agradava gens la seva paròdia, de ser veritat aquesta darrera opció, em sembla lamentable que censurin totes les vergonyes de l'empresa... Segur que com va passar amb el Videotren, Renfe està al darrere, no tinc el menor dubte.
Doncs no era ninguna d'eixes dues opcions, va ser un problema tècnic.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
A mi también me gustan las teorías conspirativas, pero que alguien me explique como Renfe va a meter mano en una página americana como Twitter. No creo que la gente de Twitter se vayan a dejar intimidar porque les llame la atención la operadora ferroviaria de uno de los PIGS. 

Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol