No ho havia vist fins ara, però encara queden dies per visitar aquesta exposició: http://www.fortpienc.org/exposicions/sa ... via-morta/
Terrenys de la Renfe en via morta
Del 4 al 26 de juny
Espai: Fort Pienc
Quan l´any 1973 va tancar l´Estació del Nord, l’edifici i la resta de dependències -naus, tallers, vestidors- van quedar abandonats. Els edificis poc a poc es van anar deteriorant i degradant mentre l'Ajuntament decidia quin era l'ús que els hi volia donar.
L' Associació de Veïns de Fort Pienc, com d'altres Associacions, tenia molt clar que tots els terrenys havien de ser per fer equipaments i per això es va sumar la campanya “Volem els terrenys de la Renfe per a la ciutat”. En aquesta exposició us volem mostrar el procés de decadència i degradació que van patir.
Exposició "Terrenys de la Renfe en via morta"
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Ostres, a veure si puc passar-m'hi demà, o bé el penúltim dia (no em queden més possibilitats)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Darrera hora des del twitter del districte de l'Eixample. Tingueu en compte que dilluns hi va haver un esfodrament a la biblioteca del recinte:
@transportcat Sentim dir-te que tampoc es pot visitar l'exposició. De moment l'equipament resta tancat fins a nou avís. Gràcies.
@transportcat Sentim dir-te que tampoc es pot visitar l'exposició. De moment l'equipament resta tancat fins a nou avís. Gràcies.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Ostres, un esfondrament del fals sostre! És aquesta la biblioteca que fa pocs mesos sortia en algun diari, amb una zona tancada per precaució davant el deteriorament del fals sostre, o és que n'hi ha d'altres en una situació similar?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
No estic segura, però diria que la biblioteca a la que et refereixes podia haver estat la de Nou Barris, aquesta de Fort Pienc no havia tingut cap problema fins ara.Fran-Ikarus ha escrit:Ostres, un esfondrament del fals sostre! És aquesta la biblioteca que fa pocs mesos sortia en algun diari, amb una zona tancada per precaució davant el deteriorament del fals sostre, o és que n'hi ha d'altres en una situació similar?
Ara esperem a la nova data per visitar la exposició!