Foto del bar de la estacio de Vic #rod3 pic.twitter.com/WT9JVPpx

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 20:31
Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 15/09/2012 13:42
Entrada Autor: canalcole » Dissabte 15/09/2012 18:19
Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 15/09/2012 23:30
Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 23/09/2012 1:31
Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 04/12/2013 22:04
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 23/07/2015 0:14
Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 23/07/2015 0:28
Pues creamos un tema nuevo llamado "Expediente Vicx"Fran-Ikarus ha escrit:No sabia ben bé on posar-ho, però com que aquest tema ha continuat acumulant (modestament) notícies sobre l'estació de Vic...
La veritat és que pot semblar una ximpleria, però m'ha fet molta gràcia per la seqüència d'esdeveniments i l'absurd desenllaç![]()
D'una amiga que estudia a la Universitat de Vic, aquest migdia, per Whatsapp:
"Vols riure????
A Vic..em pujo al tren per tornar a bcn..via 4(ho posa a totes les pantalles,la gent ho confirma,els segurates també)
Tots sentadets esperant...i veiem com el tren de la via 2 marxa..buit..
I llavors ens diuen que s'han equivocat al posar el n. de via
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buit...amb la senyora de la neteja...que està sorda i no s'ha enterat"
Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 23/07/2015 0:45
No se si riure o plorar...Renfe445 ha escrit:Pues creamos un tema nuevo llamado "Expediente Vicx"Fran-Ikarus ha escrit:No sabia ben bé on posar-ho, però com que aquest tema ha continuat acumulant (modestament) notícies sobre l'estació de Vic...
La veritat és que pot semblar una ximpleria, però m'ha fet molta gràcia per la seqüència d'esdeveniments i l'absurd desenllaç![]()
D'una amiga que estudia a la Universitat de Vic, aquest migdia, per Whatsapp:
"Vols riure????
A Vic..em pujo al tren per tornar a bcn..via 4(ho posa a totes les pantalles,la gent ho confirma,els segurates també)
Tots sentadets esperant...i veiem com el tren de la via 2 marxa..buit..
I llavors ens diuen que s'han equivocat al posar el n. de via
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buit...amb la senyora de la neteja...que està sorda i no s'ha enterat"
*ba-dum tss!*
Depèn l'hora que fos potser va tenir sort i al cap de potser mitja hora va passar un altre tren, si va estar de pega, hauria esperat més d'una hora.Renfe445 ha escrit: Me parece ya escandaloso ver que te aseguran que el tren seguro pero seguro seguro por la vía tal, y el tren se escapa por otra vía y casi nadie se entera.
No sé cuanto tiempo tarda en venir otro tren, pero imagínate que estás en la estación de Maçanet / Massanes (o en una en que el próximo tren pasa cada 76 años)...
Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 23/07/2015 12:33
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”