Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Noves adquisicions del Grup Sarbus
Re: Noves adquisicions del Grup Sarbus
I per quan lleida?? Es recorden de nosaltres?? Quant de temps es dignaran a tardar a canviar els decrepits autobusos que tenim? Ja va tocant renovar la flota ho demana a crits!! Cada dia peten una mitjana de 3 4 autobusos i va incrementant la tendencia! Estic farta de aguantar avaries i anomalies als autobusos calefaccio nul-la; gel dintre del bus; grues al rescat d'autobusos i suma y sigue! Retirada de la series 4122 - 4124 4127-4132 i 4056 ja!
Varen detallar les incorporacions realitzades aquest 2015?
Resumeixo els que conec:
- Sarbus: Volvo 7900 per Sant Cugat (2053), BYD per St.Q (2100), MErcedes Sprinter City (2189), 3 Mercedes Citaro G (2186-2188), un Iveco Indcar Mobi Urb (2248), 4 Iveco Crossway LE (2625,2627-2629). El 2052 és un altre Volvo? per St.Q? Són 4 per St.Q?
- La Vallesana: 2 Iveco Indcar Mobi Urb (2246-2247), 2 Iveco Crossway LE (2630-2631), 1 Iveco Crossway (2632)
- Casas: 5 Iveco Crossway LE (1309-1313), un Iveco Indcar Mobi Urb. (1314) i 5 Scania Sunsundegui SB3 (1504-1508).
- Sarfa: 9 Mercedes Irizar i6 (3340-3343, 3348-3352), 5 Volvo Irizar i6 (3344-3347, 3353), Volvo Castrosua Stellae (3357), Mercedes Noge Toruing Gold (3354). El 3355-3356 són més Volvo Castrosua Stellae?
- TCC: una Renault Master (699) i 2 Iveco Ferqui (450-451)
- Calella-Moventis: Scania Irizar Pb (234), Scania Ayats (237), Iveco Indcar Mago 2 (230)... ¿?
Resumeixo els que conec:
- Sarbus: Volvo 7900 per Sant Cugat (2053), BYD per St.Q (2100), MErcedes Sprinter City (2189), 3 Mercedes Citaro G (2186-2188), un Iveco Indcar Mobi Urb (2248), 4 Iveco Crossway LE (2625,2627-2629). El 2052 és un altre Volvo? per St.Q? Són 4 per St.Q?
- La Vallesana: 2 Iveco Indcar Mobi Urb (2246-2247), 2 Iveco Crossway LE (2630-2631), 1 Iveco Crossway (2632)
- Casas: 5 Iveco Crossway LE (1309-1313), un Iveco Indcar Mobi Urb. (1314) i 5 Scania Sunsundegui SB3 (1504-1508).
- Sarfa: 9 Mercedes Irizar i6 (3340-3343, 3348-3352), 5 Volvo Irizar i6 (3344-3347, 3353), Volvo Castrosua Stellae (3357), Mercedes Noge Toruing Gold (3354). El 3355-3356 són més Volvo Castrosua Stellae?
- TCC: una Renault Master (699) i 2 Iveco Ferqui (450-451)
- Calella-Moventis: Scania Irizar Pb (234), Scania Ayats (237), Iveco Indcar Mago 2 (230)... ¿?
Esta es la noticia de la presentación publicada en www.cerdanyola.info
Moventis presenta a Cerdanyola la seva nova flota d'autobusos
Economia
Dilluns, 30 de Novembre de 2015
El Castell de Sant Marçal acollia aquest cap de setmana la presentació de 34 dels més de 70 autobusos de la flota de Moventis. Es tracta de 77 nous vehicles que s'estan incorporant a la circulació durant aquest 2015, entre ells 15 destinats a línies interurbanes que passen pel municipi.
El grup Moventis, al qual pertany l'empresa Sarbus, presenta la seva nova flota d'autobusos a Cerdanyola. En total s'ha fet una inversió de 18 milions d'euros, segons el president de Moventis, Miquel Martí, amb uns criteris primordials que són la seguretat, el confort, la qualitat, l'accessibilitat i la sostenibilitat. L'aposta pel respecte al medi ambient és, en aquest sentit, un dels elements que Martí destacava ja que tots els nous autobusos compleixen amb la normativa Euro 6 de la Unió Europea que suposa una reducció molt important de les emissions.
El gerent de l'empresa Sarbus, encarregada de la connexió de viatgers per carretera al Vallès Occidental i els enllaços amb la ciutat de Barcelona, Miguel Ángel Salas, explica que els 77 vehicles són de tipologies i marques diverses i han estat fets per 9 carrossers i 9 fabricants diferents. Una operació, en definitiva, complexa però que té com a principal objectiu apostar per la millora del transport públic en benefici dels passatgers.
El secretari d'Infrastructures i Mobilitat de la Generalitat, Ricard Font, també intervenia durant l'acte lloant la col•laboració entre l'administració i les empreses en pro del transport públic i assegurant que en 4 anys s'ha multiplicat per dos la inversió pública i privada en la millora d'aquests serveis.
Des de la Generalitat també consideren que el futur per al transport públic és esperançador ja que "no podem seguir tenint ciutats contaminades i ni continuar ampliant els corredors". L'aposta de futur, diu Ricard Font, és el transport públic i l'aposta de Moventis ha de ser intermodal; la d'un operador multiserveis ja que ben aviat s'obriran noves possibilitats.
Aposta per la mobilitat sostenible i segura
L'acte de presentació de la nova flota de Moventis es desenvolupava al camp de polo del Castell de Sant Marçal de Cerdanyola amb la benvinguda del regidor de Mobilitat i Transports de l'Ajuntament de la ciutat, Iván González. González assegurava que Cerdanyola i el Vallès Occidental pertanyen a una zona amb moltes possibilitats i connexions important amb la xarxa viària. Per al regidor posar en marxa aquesta flota permet a l'administració pública i al sector privat avançar tots plegats en la línia de la mobilitat sostenible i segura.
A l'acte també assistia el tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Sant Cugat, Damià Calvet; municipi on s'ha incorporat al servei de transport urbà un vehicle 100 per cent elèctric.
De la nova flota de més de 70 vehicles cal destacar la incorporació també de noves tecnologies com aplicacions per a telèfons intel•ligents, la connectivitat a la xarxa mitjançant wifi embarcat, noves funcionalitats per a la millora de l'accessibilitat o millores en les prestacions de confort i entorn del treball dels conductors.
http://cerdanyola.info/economia/moventi ... autobusos/
Moventis presenta a Cerdanyola la seva nova flota d'autobusos
Economia
Dilluns, 30 de Novembre de 2015
El Castell de Sant Marçal acollia aquest cap de setmana la presentació de 34 dels més de 70 autobusos de la flota de Moventis. Es tracta de 77 nous vehicles que s'estan incorporant a la circulació durant aquest 2015, entre ells 15 destinats a línies interurbanes que passen pel municipi.
El grup Moventis, al qual pertany l'empresa Sarbus, presenta la seva nova flota d'autobusos a Cerdanyola. En total s'ha fet una inversió de 18 milions d'euros, segons el president de Moventis, Miquel Martí, amb uns criteris primordials que són la seguretat, el confort, la qualitat, l'accessibilitat i la sostenibilitat. L'aposta pel respecte al medi ambient és, en aquest sentit, un dels elements que Martí destacava ja que tots els nous autobusos compleixen amb la normativa Euro 6 de la Unió Europea que suposa una reducció molt important de les emissions.
El gerent de l'empresa Sarbus, encarregada de la connexió de viatgers per carretera al Vallès Occidental i els enllaços amb la ciutat de Barcelona, Miguel Ángel Salas, explica que els 77 vehicles són de tipologies i marques diverses i han estat fets per 9 carrossers i 9 fabricants diferents. Una operació, en definitiva, complexa però que té com a principal objectiu apostar per la millora del transport públic en benefici dels passatgers.
El secretari d'Infrastructures i Mobilitat de la Generalitat, Ricard Font, també intervenia durant l'acte lloant la col•laboració entre l'administració i les empreses en pro del transport públic i assegurant que en 4 anys s'ha multiplicat per dos la inversió pública i privada en la millora d'aquests serveis.
Des de la Generalitat també consideren que el futur per al transport públic és esperançador ja que "no podem seguir tenint ciutats contaminades i ni continuar ampliant els corredors". L'aposta de futur, diu Ricard Font, és el transport públic i l'aposta de Moventis ha de ser intermodal; la d'un operador multiserveis ja que ben aviat s'obriran noves possibilitats.
Aposta per la mobilitat sostenible i segura
L'acte de presentació de la nova flota de Moventis es desenvolupava al camp de polo del Castell de Sant Marçal de Cerdanyola amb la benvinguda del regidor de Mobilitat i Transports de l'Ajuntament de la ciutat, Iván González. González assegurava que Cerdanyola i el Vallès Occidental pertanyen a una zona amb moltes possibilitats i connexions important amb la xarxa viària. Per al regidor posar en marxa aquesta flota permet a l'administració pública i al sector privat avançar tots plegats en la línia de la mobilitat sostenible i segura.
A l'acte també assistia el tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Sant Cugat, Damià Calvet; municipi on s'ha incorporat al servei de transport urbà un vehicle 100 per cent elèctric.
De la nova flota de més de 70 vehicles cal destacar la incorporació també de noves tecnologies com aplicacions per a telèfons intel•ligents, la connectivitat a la xarxa mitjançant wifi embarcat, noves funcionalitats per a la millora de l'accessibilitat o millores en les prestacions de confort i entorn del treball dels conductors.
http://cerdanyola.info/economia/moventi ... autobusos/
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2381
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
Aquest matí he publicat al Magazín un reportatge sobre la presentació, amb fotografies de tots els autobusos.
http://magazin.amicsdelbus.com/ca/20151 ... autobusos/
http://magazin.amicsdelbus.com/ca/20151 ... autobusos/
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Aixó dels 9 carrosera i 9 fabricants desconcerta.
Entre els 9 fabricants: Volvo, Scania, Mercedes, Iveco, BYD... en falten 4 (MAN, Solaris, Setra, VanHool, Vectia... ¿?)
Entre els 9 carrosers: Irizar, Castrosua, Indcar, Ferqui, Servicar, Ayats, Evobus, Sunsundegui, Noge.
Entre els 9 fabricants: Volvo, Scania, Mercedes, Iveco, BYD... en falten 4 (MAN, Solaris, Setra, VanHool, Vectia... ¿?)
Entre els 9 carrosers: Irizar, Castrosua, Indcar, Ferqui, Servicar, Ayats, Evobus, Sunsundegui, Noge.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2381
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
El dossier de premsa que em van donar diu: "Els nous vehicles de les marques Mercedes, Iveco, Volvo, Renault, MAN, Scania i BYD [...]". Els carrossers que hi ha són els que dius.
Solaris no es comptabilitza a la presentació, donat que ja van ser presentats anteriorment i, a més, no tenen motor Euro6 (són Euro5), denominador comú en les noves incorporacions.
Solaris no es comptabilitza a la presentació, donat que ja van ser presentats anteriorment i, a més, no tenen motor Euro6 (són Euro5), denominador comú en les noves incorporacions.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Quan es van presentar? Creia que encara no habien arribat els 9 Urbino 18, al no veure cap notícia d'ells. Dubto que no siguin Euro6 perque quan van fer l'adjudicació a l'estiu, ningú ofertava ja Euro5. A no ser que hagi algun canvi d'última hora i hagi suspés l'adjudicació.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2381
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
Els Solaris als que em refereixo són els Urbino 12 que van arribar fa uns mesos i que circulen a la línia B2; aquests són Euro5.sag470 ha escrit:Quan es van presentar? Creia que encara no habien arribat els 9 Urbino 18, al no veure cap notícia d'ells. Dubto que no siguin Euro6 perque quan van fer l'adjudicació a l'estiu, ningú ofertava ja Euro5. A no ser que hagi algun canvi d'última hora i hagi suspés l'adjudicació.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Se sap quants Volvo 7900 ha adquirit Sarbus? A dia d'avui conec els 2052-2053.
He pogut veure la distribució dels Volvo 7900 adquirits a Catalunya i falten esvinar algun. S'han venut 29 (15 articulats i 5 estandar a TMB, i aquests 2 a Sarbus, i hi ha 7 que se de qui pot ser)
He pogut veure la distribució dels Volvo 7900 adquirits a Catalunya i falten esvinar algun. S'han venut 29 (15 articulats i 5 estandar a TMB, i aquests 2 a Sarbus, i hi ha 7 que se de qui pot ser)
-
- N6
- Entrades: 283
Sarbus no adquirit cap Volvo 7900 Hyb en tot cas ha sigut l'ajuntament de Sant Cugat.sag470 ha escrit:Se sap quants Volvo 7900 ha adquirit Sarbus? A dia d'avui conec els 2052-2053.
He pogut veure la distribució dels Volvo 7900 adquirits a Catalunya i falten esvinar algun. S'han venut 29 (15 articulats i 5 estandar a TMB, i aquests 2 a Sarbus, i hi ha 7 que se de qui pot ser)
I si només hi han aquests dos.
-
- N6
- Entrades: 283
Ahir sobre les 13h va arribar a les cotxeres de Sarbus de Cerdanyola un nou Vanhool NewA309 Hybrid per Sant Cugat calcat com a 2054.
- Danilleida
- N7
- Entrades: 578
- Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
A vere si tenim sort i a lleida porten man tambe...ferran6420 ha escrit:Ahir sobre les 13h va arribar a les cotxeres de Sarbus de Cerdanyola un nou Vanhool NewA309 Hybrid per Sant Cugat calcat com a 2054.
Los que tienen ya su matrícula definitiva son los Volvo 2052 y 2053 y el BYD 2100. En ambos casos no he podido vérsela bien.
-
- N6
- Entrades: 283
El 2100 tambien? En ese caso ya les queda poco para salirtrainman ha escrit:Los que tienen ya su matrícula definitiva son los Volvo 2052 y 2053 y el BYD 2100. En ambos casos no he podido vérsela bien.
-
- N6
- Entrades: 283
Avui a les 12 s'han presentat a la Plaça de la Vila els nous busos de Sant Cugat:
2100: ByD K9e
2052: Volvo 7900 Hybrid
2053: Vanhool NewA309 Hybrid
2190: Mercedes Sprinter City
I com podeu comprovar el ByD ja ha començat a circular :
2100: ByD K9e
2052: Volvo 7900 Hybrid
2053: Vanhool NewA309 Hybrid
2190: Mercedes Sprinter City
I com podeu comprovar el ByD ja ha començat a circular :
-
- N5
- Entrades: 117
- Ubicació: L1 Santa Coloma
Us vull comentar una cosa, sóc la unica persona que pensa que el material que circula per la línia e3 fa moltísima pena?? Els busos d'aquesta línia tenen moltes mancances:
- Seients mal fixats que fan que algunes butaques es moguin
- Poquísims botons per sol·licitar parada. En alguns busos només n'hi han dos, i a vegades ni funcionen
- Problemes amb calefacció/refrigeració: depenent del dia es fa insuportable el viatge
- Reposabraços trencats i embolicats amb cinta americana, per a que la gent no es faci mal
- WiFi que no funciona mai (encara que això no es cap problema greu)
- Enllumenat insuficient
- Gairebé mai els busos estan vinilats amb la imatge Exprés.cat (tampoc és res important)
- i una llarga llista d'etcetères
I en canvi, quan vas per la C-58, veus com pasen busos de la línia e1, gestionada per Sarbus, amb autobusos NOUS i molts cops transportant aire o alguna persona només.
Aquesta línia crec que és una de les que més passatgers porten gairebé a totes hores (a nivell personal, he de dir que quan torno de la universitat, el bus es pot tirar tranquilament gairebé 5-8 minuts a la parada Eix Central de tanta gent que ha de picar a la maquina, que només n'hi ha UNA). A mi em fa la sensació de que a Sarbus l'importa més dir a la Generalitat que porta uns autobusos nous i impecables cap a Sabadell i Terrassa que cap a Cerdanyola i la UAB.
I mentres agafar l'e3 és una tortura, veus noticies de que ha adquirit busos electric per al servei urbà de Sant Cugat (la tercera ciutat més rica d'Espanya, casualitat?).
e3: una línia d'altes prestacions, que no és ni ràpida, ni còmoda, ni suportable. Perdoneu, però algú ho havia de dir
- Seients mal fixats que fan que algunes butaques es moguin
- Poquísims botons per sol·licitar parada. En alguns busos només n'hi han dos, i a vegades ni funcionen
- Problemes amb calefacció/refrigeració: depenent del dia es fa insuportable el viatge
- Reposabraços trencats i embolicats amb cinta americana, per a que la gent no es faci mal
- WiFi que no funciona mai (encara que això no es cap problema greu)
- Enllumenat insuficient
- Gairebé mai els busos estan vinilats amb la imatge Exprés.cat (tampoc és res important)
- i una llarga llista d'etcetères
I en canvi, quan vas per la C-58, veus com pasen busos de la línia e1, gestionada per Sarbus, amb autobusos NOUS i molts cops transportant aire o alguna persona només.
Aquesta línia crec que és una de les que més passatgers porten gairebé a totes hores (a nivell personal, he de dir que quan torno de la universitat, el bus es pot tirar tranquilament gairebé 5-8 minuts a la parada Eix Central de tanta gent que ha de picar a la maquina, que només n'hi ha UNA). A mi em fa la sensació de que a Sarbus l'importa més dir a la Generalitat que porta uns autobusos nous i impecables cap a Sabadell i Terrassa que cap a Cerdanyola i la UAB.
I mentres agafar l'e3 és una tortura, veus noticies de que ha adquirit busos electric per al servei urbà de Sant Cugat (la tercera ciutat més rica d'Espanya, casualitat?).
e3: una línia d'altes prestacions, que no és ni ràpida, ni còmoda, ni suportable. Perdoneu, però algú ho havia de dir
Tiene toda la pinta de que el Volvo 2052 es el ex-2053 renumerado y que el Vanhool 2053 es el mismo que llegó hace unos días numerado como 2054.
Con estas nuevas incorporaciones la flota del urbano de Sant Cugat debería ser la siguiente: 305, 2050 a 2053, 2100, 2180, 2190, 2307, 2312 a 2314, 2316 a 2320, 2325, 2326, 2328, 2329, 2339, 2342, 2343 y 2345.
Con estas nuevas incorporaciones la flota del urbano de Sant Cugat debería ser la siguiente: 305, 2050 a 2053, 2100, 2180, 2190, 2307, 2312 a 2314, 2316 a 2320, 2325, 2326, 2328, 2329, 2339, 2342, 2343 y 2345.
Tenint en compte que els compra l'ajuntament de Sant Cugat, crec que confon peres amb pomes. A mi, personalment em feia més ràbia fa anys quan tota la xatarra ex-TMB es revenia a Sarbus i ens tocava suportar-ho aquí. I per cert, que jo recordi l'e1 es fa amb els ex-Aerobús, així que de nous res de res.marc_bcn_2 ha escrit:I mentres agafar l'e3 és una tortura, veus noticies de que ha adquirit busos electric per al servei urbà de Sant Cugat (la tercera ciutat més rica d'Espanya, casualitat?).
Benvingut a la realitat del transport públic del Vallès Occidental.
-
- N6
- Entrades: 283
El 305 és baixa per antiguitat i el 2343 és baixa per accident.trainman ha escrit:Tiene toda la pinta de que el Volvo 2052 es el ex-2053 renumerado y que el Vanhool 2053 es el mismo que llegó hace unos días numerado como 2054.
Con estas nuevas incorporaciones la flota del urbano de Sant Cugat debería ser la siguiente: 305, 2050 a 2053, 2100, 2180, 2190, 2307, 2312 a 2314, 2316 a 2320, 2325, 2326, 2328, 2329, 2339, 2342, 2343 y 2345.