Ha d'haver-hi una desgràcia perquè arreglin la R15
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Ha d'haver-hi una desgràcia perquè arreglin la R15
Un altre cop a descarrilat un tren de mercaderies a la R15 entre Flix i Asco, aquest accident posa en evidència la pèssima gestió de ADIF a les Terres de l'Ebre per això penso que té que haver una desgràcia com la de la Curva de Angrois (Galícia) perquè ADIF i la Generalitat actiun.
El tracte que ens donen tant Renfe i ADIF als usuaris de la R15 es tercer mundista.
El tracte que ens donen tant Renfe i ADIF als usuaris de la R15 es tercer mundista.
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Siusplau: "Que ha de passar una desgràcia perquè hi facin alguna cosa a la R15.
Dit això, trobo més convenient dedicar el fil a la "R15", on poder tractar aquest tema i d'altres relacionats amb la línia.
I sí, per Adif, fins que no en pasi alguna de grossa no faran res, ja ho han demostrat (i ho segueixen fent) amb Rodalies.
Dit això, trobo més convenient dedicar el fil a la "R15", on poder tractar aquest tema i d'altres relacionats amb la línia.
I sí, per Adif, fins que no en pasi alguna de grossa no faran res, ja ho han demostrat (i ho segueixen fent) amb Rodalies.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Quants descarrilaments portem ja en aquesta línia en poc temps?trensmat ha escrit:Un altre cop a descarrilat un tren de mercaderies a la R15 entre Flix i Asco,
Per cert, aquells que posaven el crit al cel quan un cop (un sol cop!) va descarrilar un tren de FGC (que a més no va afectar viatgers)... per on corren ara mateix? Com és que ja no escriuen?

- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
En fi ADIF reaccionarà quan hi hagi una desgràcia com la de Angrois (Galícia) a la R15 i a la resta de la xarxa de Rodalies, sobre el fil ho he fet així per la indignació dels dos descarrilament seguits que han hagut en aquesta línia.bigcoaster ha escrit:Siusplau: "Que ha de passar una desgràcia perquè hi facin alguna cosa a la R15.
Dit això, trobo més convenient dedicar el fil a la "R15", on poder tractar aquest tema i d'altres relacionats amb la línia.
I sí, per Adif, fins que no en pasi alguna de grossa no faran res, ja ho han demostrat (i ho segueixen fent) amb Rodalies.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Dos descarrilaments en 20 dies es bastant preocupant.wefer ha escrit:Quants descarrilaments portem ja en aquesta línia en poc temps?trensmat ha escrit:Un altre cop a descarrilat un tren de mercaderies a la R15 entre Flix i Asco,
Per cert, aquells que posaven el crit al cel quan un cop (un sol cop!) va descarrilar un tren de FGC (que a més no va afectar viatgers)... per on corren ara mateix? Com és que ja no escriuen?
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
En un hospital por la noche y después de trabajar, tanatorio.wefer ha escrit:Quants descarrilaments portem ja en aquesta línia en poc temps?trensmat ha escrit:Un altre cop a descarrilat un tren de mercaderies a la R15 entre Flix i Asco,
Per cert, aquells que posaven el crit al cel quan un cop (un sol cop!) va descarrilar un tren de FGC (que a més no va afectar viatgers)... per on corren ara mateix? Com és que ja no escriuen?
Volviendo al tema: respecto al tema descarrilos, averías... así como grandes hurtos/expolios/vandalismos, son cánceres de difícil solución que hay que erradicar.
El mantenimiento preventivo ayuda a anticiparse de cara a posibles percances, así como el debido cumplimiento del plan de mantenimiento asignado a cada uno de los elementos implementados en la red o en el material de los respectivos operadores. Obviamente, algo en éste está dando lugar al tremebundo reguero de hechos a los que desafortunadamente nos tienen acostumbrados, repercutiendo a todos, personas y empresas. Ausencia, dejadez, desidia, así como otros tantos factores, son los responsables que acrecientan y favorecen el actual panorama al cual nos enfrentamos a diario.
Aunque no achable al incidente(pero si en parte al servicio), cabe señalar que en los últimos tiempos se a visto desatada una violenta ola de hurtos y vandalismo que no ayudan a mejorar, sino más bien todo lo contrario, a empeorar un servicio de todos que pagamos entre todos. Más brigadas de seguridad, así como una mejor sincronización con las del orden ayudarían a mejorar el status quo en el que se encuentra la red y el material que circula en ésta.
Es poco probable aunque existe cierta posibilidad de que sus autores lo desconozcan, pero la gracia o beneficio de unos, es algo que pagamos entre todos, empezando por los de los pies sobre los asientos y los pegatinas-protesta, siguiendo con los "artistas" de brocha y aerosol, y finalizando con los del cobre, el latón, el acero, el aluminio... los de la fibra merecen una mención especial aparte.
Y es que el desconocimiento de ello no les exime de sus actos, fechorías y barbaries que deberían ser penadas como tales. Lo de los menores y la ley que los ampara sería otro debate, pues la impunidad de la que gozan les permiten protagonizar grandes veladas y buenos ratos a costa del contribuyente, sin un correspondiente castigo ejemplar con el que surja cierto efecto.
Esperemos que alguien venga y ponga orden.
El tram entre Reus i Faió està en un estat molt deplorable i només es fan actuacions parcials i es nota un cert abandonament en les instal·lacions. Fa dos anys hi va haver un descarrilament entre Marça-Falset i Pradell i va haver-hi una limiatació de velocitat a 40 durant més d'un any. Ara en un mes hi ha hagut dos descarrilaments, limitacions de velocitat per tot arreu, vies a mig canviar, actuacions parcials en túnels..... una línia que porta tot el trànsit de mercaderies de Barcelona i Tarragona a Madrid i Zaragoza, una línia que porta tot el carbó desde Tarragona a la central tèrmica d'Andorra, que té un trànsit molt considerable hauria d'estar sempre perfecta com una autopista... perquè de rendiment i beneficis en produeix molts i aquests al final haurien de revertir també en la possibilitat de tenir un servei ferroviari del segle XXI a la gent que viu al territori.
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Existe previsión para el jueves 28/01/2016
Avui per el TN han dit que Adif té previst reestablir la circulació al cap de setmana. Ara per ara estan retirant la mercaderia (que es veu que eren productes per a supermercats per al sud d'Espanya), i han procedit a la retirada ? (suposo que es referiran a l'encarrilament) dels vagons. Després quedarà reparar via i catenària.....i a esperar al pròxim descarrilament.Mr. Baricentro ha escrit:Existe previsión para el jueves 28/01/2016
Salutacions,
Oriol
Oriol
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Els contenidors redcatatd, es passen a camions, segons he entès. Per si a algú l'interessa, el tren descarrilat era l'Acotral, que transporta productes de Mercadona.oriolp13 ha escrit:Avui per el TN han dit que Adif té previst reestablir la circulació al cap de setmana. Ara per ara estan retirant la mercaderia (que es veu que eren productes per a supermercats per al sud d'Espanya), i han procedit a la retirada ? (suposo que es referiran a l'encarrilament) dels vagons. Després quedarà reparar via i catenària.....i a esperar al pròxim descarrilament.Mr. Baricentro ha escrit:Existe previsión para el jueves 28/01/2016
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- robertotlh
- N7
- Entrades: 327
En l'antiga classificació de línies la categoria et donava una idea del grau de manteniment de la línea. Hi havia línies A1,A2,B i C si no recordo malament. La de Mora era A2.pepramon ha escrit:El tram entre Reus i Faió està en un estat molt deplorable i només es fan actuacions parcials i es nota un cert abandonament en les instal·lacions. Fa dos anys hi va haver un descarrilament entre Marça-Falset i Pradell i va haver-hi una limiatació de velocitat a 40 durant més d'un any. Ara en un mes hi ha hagut dos descarrilaments, limitacions de velocitat per tot arreu, vies a mig canviar, actuacions parcials en túnels..... una línia que porta tot el trànsit de mercaderies de Barcelona i Tarragona a Madrid i Zaragoza, una línia que porta tot el carbó desde Tarragona a la central tèrmica d'Andorra, que té un trànsit molt considerable hauria d'estar sempre perfecta com una autopista... perquè de rendiment i beneficis en produeix molts i aquests al final haurien de revertir també en la possibilitat de tenir un servei ferroviari del segle XXI a la gent que viu al territori.
Ara s'han inventat una nova classificació basada en la massa máxima per eix i per metre lineal que fa que la majoria de línies tinguin la màxima categoría i no puguis saber res de la línia en base a la seva classificació. Però sembla clar que el manteniment d'infraestructures convencionals no es una prioritat a cap línea.
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
Avui es restableix el servei de la R15 entre Flix i Móra la Nova i sembla que els danys han estat quantiosos. Segons la web de rodalies de Catalunya:
Tasques de reposició de les instal·lacions
Per al restabliment de la circulació, i després de la retirada dels vagons descarrilats, Adif ha reposat 180 metres de via, 120 metres cúbics de balast, un desviament o canvi d'agulles, 210 metres de catenària, 4 pals i altres elements del sistema d'electrificació, així com cablejat del sistema de senyalització, comunicacions i d’instal·lacions de seguretat.
Per dur a terme aquestes tasques, s'han mobilitzat més de 50 d'operaris i tècnics especialitzats d'Adif i d'empreses col·laboradores, així com diversa maquinària pesant.
De fet mirant les licitacions de RENFE sembla que en un futur no massa llunyà es volen fer diferents renovacions en aquesta linia:
1.- Canvi de subestacions elèctriques.
2.- Canvis d'agulles a Ascó i Flix
3.- Renovació del pendolat de la catenària
4.- Renovació de via als túnels de Riba-Roja i l'Argentera
....
Tant debò es facin aviat i que aquesta linia, que és una de les més boniques de Catalunya no caigui en l'abandó.
Tasques de reposició de les instal·lacions
Per al restabliment de la circulació, i després de la retirada dels vagons descarrilats, Adif ha reposat 180 metres de via, 120 metres cúbics de balast, un desviament o canvi d'agulles, 210 metres de catenària, 4 pals i altres elements del sistema d'electrificació, així com cablejat del sistema de senyalització, comunicacions i d’instal·lacions de seguretat.
Per dur a terme aquestes tasques, s'han mobilitzat més de 50 d'operaris i tècnics especialitzats d'Adif i d'empreses col·laboradores, així com diversa maquinària pesant.
De fet mirant les licitacions de RENFE sembla que en un futur no massa llunyà es volen fer diferents renovacions en aquesta linia:
1.- Canvi de subestacions elèctriques.
2.- Canvis d'agulles a Ascó i Flix
3.- Renovació del pendolat de la catenària
4.- Renovació de via als túnels de Riba-Roja i l'Argentera
....
Tant debò es facin aviat i que aquesta linia, que és una de les més boniques de Catalunya no caigui en l'abandó.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Aquesta conversa a Twitter es una lectura obligatoria.
La meva pregunta es perquè els usuaris de les línies R12, R13, R14, R15 i R16 tenim que patir les 447 PMR reformades o sense reformar quant a la R11 tenen unitats dobles 449 que quina casualitat van mig buides.
Però en fi no vull ofendre a ningú d'aquest marevellos fòrum i els seus usuaris, però mirant les queixes dels usuaris del metro de Barcelona no teniu ni idea de lo que es el significa arribar tard.
La meva pregunta es perquè els usuaris de les línies R12, R13, R14, R15 i R16 tenim que patir les 447 PMR reformades o sense reformar quant a la R11 tenen unitats dobles 449 que quina casualitat van mig buides.
Però en fi no vull ofendre a ningú d'aquest marevellos fòrum i els seus usuaris, però mirant les queixes dels usuaris del metro de Barcelona no teniu ni idea de lo que es el significa arribar tard.
Tu mateix ho dius, no mirar d'ofendre, una cosa no treu l'altre i no hem de barrejar temes.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Saps que pasa Metring que aquesta conversa de Twitter m'ha fet pensar que si els usuaris del metro de Barcelona s'ha enfaden per arribar tard 12 minuts (sense ofendre a ningú i ni ho vull fer) quant els usuaris de les línies R12, R13, R14, R15 i R16 patim cada dia uns retards entre 20 o 45 minuts.metring ha escrit:Tu mateix ho dius, no mirar d'ofendre, una cosa no treu l'altre i no hem de barrejar temes.
Els usuaris d'aquestes línies ens fa bullir la sang de rabia i desesperació al veure unitats 449 dobles mig buides a la R11 quant ens toquen 2 447 PMR tunejades per Regionals perquè callem, però en fi hem disculpo si he ofes alguna persona però amb les desigualtats que patim en materia ferroviaria al sud ja estem molt farts.
Doncs ja sabeu: agafeu el model Girona...
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Has de tenir en compte que les circulacions amb 449 de la R11 són més cares que un REX convencional, i a més, els regionals convencionals, es fan amb 447 sense reformar i amb seients durs, a vegades en simple.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Aixo es cosa de Renfe com els 447 PMR per rodalies a la R11, el que pasa es que tenim un nivell de indignació amb molt aguant al sud i estaria be que ens fessin el mateix cas que els van fer als usuaris de Girona en el seu temps.UT440_132M ha escrit:Has de tenir en compte que les circulacions amb 449 de la R11 són més cares que un REX convencional, i a més, els regionals convencionals, es fan amb 447 sense reformar i amb seients durs, a vegades en simple.
La sol·lució és molt senzilla: feu més accions de protesta! Queixant-vos des d'un ordinador o fer poques accions no servirà per res.trensmat ha escrit:Aixo es cosa de Renfe com els 447 PMR per rodalies a la R11, el que pasa es que tenim un nivell de indignació amb molt aguant al sud i estaria be que ens fessin el mateix cas que els van fer als usuaris de Girona en el seu temps.UT440_132M ha escrit:Has de tenir en compte que les circulacions amb 449 de la R11 són més cares que un REX convencional, i a més, els regionals convencionals, es fan amb 447 sense reformar i amb seients durs, a vegades en simple.