pd: records a la família wefer-metring

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 17:18
Entrada Autor: Platanito » Dijous 11/02/2016 17:39
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 12/02/2016 8:10
Entrada Autor: aim » Divendres 12/02/2016 11:19
Entrada Autor: aim » Divendres 12/02/2016 14:39
Entrada Autor: fgc113 » Divendres 12/02/2016 20:55
Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 13/02/2016 2:07
Aquest sempre és un dubte que he tingut en una línia automatitzada. Com ho faràn per, el dia que hi hagi moltes aglomeracions, deixar que surti tota la gent abans de tancar portes?fgc113 ha escrit:Al directe que han fet els del diari Ara s'ha pogut veure que a l'arribar a Aeroport T1 ha passat el mateix que va ocórrer el dia de les proves a Fira: mentre baixava gent, el tren ha tancat portes i s'han quedat a dins. Almenys han pogut veure la cua de maniobres i la cotxera
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 13/02/2016 10:00
Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 13/02/2016 10:50
Sembla que a cada estació està amb les portes obertes el mateix temps. Tanta automatització i tanta camereta per a que després passin aquestes coses. Que, d'acord, no és molt greu, però ho han d'arreglar.oriolp13 ha escrit:Aquest sempre és un dubte que he tingut en una línia automatitzada. Com ho faràn per, el dia que hi hagi moltes aglomeracions, deixar que surti tota la gent abans de tancar portes?fgc113 ha escrit:Al directe que han fet els del diari Ara s'ha pogut veure que a l'arribar a Aeroport T1 ha passat el mateix que va ocórrer el dia de les proves a Fira: mentre baixava gent, el tren ha tancat portes i s'han quedat a dins. Almenys han pogut veure la cua de maniobres i la cotxera
Entrada Autor: Miquel » Dissabte 13/02/2016 13:56
Si els del CCM fessin la seva feina no passaria, però esclar, no es treuen els motoristes per estar pendent del tren, si no l'estalvi en personal no hi és enllocoriolp13 ha escrit:Aquest sempre és un dubte que he tingut en una línia automatitzada. Com ho faràn per, el dia que hi hagi moltes aglomeracions, deixar que surti tota la gent abans de tancar portes?fgc113 ha escrit:Al directe que han fet els del diari Ara s'ha pogut veure que a l'arribar a Aeroport T1 ha passat el mateix que va ocórrer el dia de les proves a Fira: mentre baixava gent, el tren ha tancat portes i s'han quedat a dins. Almenys han pogut veure la cua de maniobres i la cotxera
Jo vaig ser-hi des de les 15h, iniciant a Zona Universitària, i hi vaig estar fins poc abans de les 19h. Pel camí vaig trobar-me amb en Wefer i la Metring! Durant més de tres hores, a banda de fer-me la línia sencera de cop, vaig tafanejar totes les estacions (excepte Can Tries | Gornal).Adolescent barceloní ha escrit:Al final va anar-hi algú?
Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 13/02/2016 15:54
Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 13/02/2016 23:48
Aleshores, per el MWC que pensen fer, amb les aglomeracions? Que es tanquin les portes i els que no han baixat que es fotin?fgc113 ha escrit:Sembla que a cada estació està amb les portes obertes el mateix temps. Tanta automatització i tanta camereta per a que després passin aquestes coses. Que, d'acord, no és molt greu, però ho han d'arreglar.oriolp13 ha escrit:Aquest sempre és un dubte que he tingut en una línia automatitzada. Com ho faràn per, el dia que hi hagi moltes aglomeracions, deixar que surti tota la gent abans de tancar portes?fgc113 ha escrit:Al directe que han fet els del diari Ara s'ha pogut veure que a l'arribar a Aeroport T1 ha passat el mateix que va ocórrer el dia de les proves a Fira: mentre baixava gent, el tren ha tancat portes i s'han quedat a dins. Almenys han pogut veure la cua de maniobres i la cotxera
Entrada Autor: aim » Dimarts 23/02/2016 22:31
Entrada Autor: aim » Dimecres 24/02/2016 8:21
Entrada Autor: aim » Dimecres 24/02/2016 18:16
Torna a “Trobades i esdeveniments”