I a sobre certs forumistes ens acusen de priviliegats...

Hora i data actual: 18 set. 2025, 13:32
Entrada Autor: Granolleri » 12 jul. 2016, 16:50
Entrada Autor: Guigui » 14 jul. 2016, 08:33
Entrada Autor: trenesrenfe123 » 15 jul. 2016, 18:15
Entrada Autor: Guigui » 17 jul. 2016, 22:20
Entrada Autor: trenesrenfe123 » 18 jul. 2016, 10:02
Entrada Autor: reusenc2 » 18 jul. 2016, 18:39
Però el retard que jo deia no té res a veure amb lo de Sants, ja que Sants es va dessallotjar a les 23.10 i el retard de 118 minuts el portava a les 22 h.metring ha escrit:És que de fet ara no hi circula res a Sants.
Entrada Autor: Guigui » 21 jul. 2016, 15:09
Entrada Autor: Danilleida » 21 jul. 2016, 17:06
Entrada Autor: albe6 » 21 jul. 2016, 17:53
El R14 de les 14.55 primer ha cascat a Plana Picamoixons on s'hi ha deixat ben bé una hora. I després s'ha hagut de menjar el problema del tall (ja sol·lucionat) entre Juneda i Lleida, provocat per falta de corrent elèctric a Lleida.Danilleida ha escrit:Alguna cosa ha pasat entre Lleida i Juneda... la circul-lació de trens ha estat tallada fins fa pocs minuts...ara sembla ser que ja ha estat resolta la incidencia... El R14 de les 14.55 amb casi una hora de retard... El R14 de les 16:48 amb 12 minuts de retard... i ara el R14 amb destinació Barcelona Estació de França de les 15:45 amb 68 minuts de demora...
Entrada Autor: Guigui » 22 jul. 2016, 16:52
Entrada Autor: Danilleida » 23 jul. 2016, 09:45
Entrada Autor: Guigui » 23 jul. 2016, 19:38
Entrada Autor: Guigui » 23 jul. 2016, 21:27
Entrada Autor: trensmat » 25 jul. 2016, 10:07
Entrada Autor: trensmat » 25 jul. 2016, 10:27
trensmat ha escrit:Via crucis 2.0 Sant tornemi amb les enganxades de catenàries de les 447 PMR/MD entre el Tram L'Ametlla de Mar i Vandellós, on els usuaris tornen ha sortir de les vies per sortir de un tren que no tenen aire acondicionat, ha 30ºC i en ple estiu.
Per aíxo penso perquè Renfe no porta una locomotora dièsel per remolcar aquest tren averiat a l'estació de L'Hospitalet de L'infant i aixi agafin un autobús fins Tarragona.
Entrada Autor: FactorCirculación » 25 jul. 2016, 11:03
Porque llevando una locomotora diesel hasta donde esta el tren se tardaría mucho más que evacuando al tren.trensmat ha escrit:Via crucis 2.0 Sant tornemi amb les enganxades de catenàries de les 447 PMR/MD entre el Tram L'Ametlla de Mar i Vandellós, on els usuaris tornen ha sortir de les vies per sortir de un tren que no tenen aire acondicionat, ha 30ºC i en ple estiu.
Per aíxo penso perquè Renfe no porta una locomotora dièsel per remolcar aquest tren averiat a l'estació de L'Hospitalet de L'infant i aixi agafin un autobús fins Tarragona.
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025