Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Jo també penso que la L6 hauria d'anar a Les Planes, aixi els altres se saltarien Baixador i Peu, allargar l'andana es facilissim perque hi ha l'espai de sobres, (fins i tot si no s'allarga pot anar sempre amb trens nous i que baixin pel 2n cotxe però quina cutrada), inclus es podria utilitzar aquesta via nova de Sarrià perque els S avancin a la L6 i poder-se saltar encara més parades combinant S1 amb S5 i S2 amb S55
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Ja estan penjats al web d'FGC els horaris per al període del 13 al 30 de setembre. Segons el mateix, hi hauran serveis L6 a Sarrià al matí i al vespre.
Esta "cutrada" la hacen en el Docklands Light Railway.Ecomobisostrans ha escrit:(fins i tot si no s'allarga pot anar sempre amb trens nous i que baixin pel 2n cotxe però quina cutrada)
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
No els veigGranolleri ha escrit:Ja estan penjats al web d'FGC els horaris per al període del 13 al 30 de setembre. Segons el mateix, hi hauran serveis L6 a Sarrià al matí i al vespre.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N4
- Entrades: 74
- Ubicació: Terrassa
Són al lloc de sempre, a l'apartat d'horaris en pdf, a la part inferior del web. Aquí tens l'enllaç directe: https://www.fgc.cat/downloads/horaris/H ... 16_web.pdfEcomobisostrans ha escrit:No els veig
javi82 ha escrit:L12 Sarrià-Reina Elisenda ixevi ha escrit:Sembla q aviat o algun dia tindrem L12 Sarrià-R.Elisenda. Com creieu que quedarà la L6? Catalunya-U.Autònoma o Rubí?
L6 Pl. Catalunya-Sarrià
em sembla que sortia a la memòria anual de FGC d'aquest any o la de l'any passat.
Ja estan penjats a la web de l'ATM els nous plànols a partir de l'octubre
http://doc.atm.cat/ca/xarxa_ferrov_global.pdf
amb
L12 Sarrià-Reina Elisenda i
L6 Pl. Catalunya-Sarrià
Salutacions als que seguien dient i insistint que tancaven la L6 per què no sabien llegir una nota de premsa.
Madre mía, debemos ser la ciudad con más complejos de inferioridad del mundo que cada cuatro días tenemos que sacarnos de la chistera otra línea de Metro 

Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
-
- N4
- Entrades: 74
- Ubicació: Terrassa
La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:
La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019
Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019
Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
Crec que és viable. Vaig comentar-ho l'altre dia a twitter; es podria aconseguir seguint el següent esquema en hora punta:geekest_cat ha escrit:La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:
La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019
Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
12 trens/h S1+S5 a Terrassa
12 trens/h S2+S55 a Sabadell
8 trens/h L7 a Av. Tibidabo
Són 32 trens/h (cada 112,5 segons) entre Pça. Catalunya i Provença. Tot i això, quan el conseller diu freqüència de 5 minuts, potser es referiria a freqüència mitjana, ja que en realitat estaria entre els 3'45" i els 5,38".
L'ampliació de parc, amb un total de 5 trens de 3 cotxes (114) i 56 de 4 cotxes (112, 113 actuals i nova comanda de 113) seria suficient per a cobrir aquest esquema.
Els trens S5/S55, en hora vall es transformarien en L6 fins Sarrià.
I si es limitessin les L7 en hora punta fins Gràcia?Lluísbcn ha escrit:Crec que és viable. Vaig comentar-ho l'altre dia a twitter; es podria aconseguir seguint el següent esquema en hora punta:geekest_cat ha escrit:La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:
La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019
Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
12 trens/h S1+S5 a Terrassa
12 trens/h S2+S55 a Sabadell
8 trens/h L7 a Av. Tibidabo
Són 32 trens/h (cada 112,5 segons) entre Pça. Catalunya i Provença. Tot i això, quan el conseller diu freqüència de 5 minuts, potser es referiria a freqüència mitjana, ja que en realitat estaria entre els 3'45" i els 5,38".
L'ampliació de parc, amb un total de 5 trens de 3 cotxes (114) i 56 de 4 cotxes (112, 113 actuals i nova comanda de 113) seria suficient per a cobrir aquest esquema.
Els trens S5/S55, en hora vall es transformarien en L6 fins Sarrià.
No veig gens útil limitaria, fa un gran servei més del que semblaadriaesc ha escrit:I si es limitessin les L7 en hora punta fins Gràcia?Lluísbcn ha escrit:Crec que és viable. Vaig comentar-ho l'altre dia a twitter; es podria aconseguir seguint el següent esquema en hora punta:geekest_cat ha escrit:La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:
La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019
Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
12 trens/h S1+S5 a Terrassa
12 trens/h S2+S55 a Sabadell
8 trens/h L7 a Av. Tibidabo
Són 32 trens/h (cada 112,5 segons) entre Pça. Catalunya i Provença. Tot i això, quan el conseller diu freqüència de 5 minuts, potser es referiria a freqüència mitjana, ja que en realitat estaria entre els 3'45" i els 5,38".
L'ampliació de parc, amb un total de 5 trens de 3 cotxes (114) i 56 de 4 cotxes (112, 113 actuals i nova comanda de 113) seria suficient per a cobrir aquest esquema.
Els trens S5/S55, en hora vall es transformarien en L6 fins Sarrià.
Casualment, Enric Ticó a twitter comentava ahir que hi havia marge per a ampliar freqüències des de St. Cugat cap a Sabadell i Terrassa. Podria ser que la idea fos introduir serveis de reforç en aquests trams en determinades franges horàries.
Algú sap quin servei pensen fer dilluns 12? Els horaris acaben el dia 11 (http://fgc.cat/downloads/horaris/Horari ... 16_DEF.pdf)i els nous el 13 (http://fgc.cat/downloads/horaris/Horari ... 16_web.pdf). Sembla que només funcionarà una nova llançadora entre Sarrià i Reina Elisenda.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Pel dia 12 els horaris seran els mateixos que pel dia 13, només que aniran pel traçat antic de Sabadell.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
He llegit a la pàgina del Facebook que el 5 i 6 de novembre la línia L7 farà parar només des de Gràcia fins Av. Tibidabo.
Diu que és per la reforma de la via 4. Sabeu ben bé els detalls??
Diu que és per la reforma de la via 4. Sabeu ben bé els detalls??
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Si és la via 4 de Gràcia, efectivament cal limitar la L7 a Gràcia ja que la via 4 és per on van els actuals serveis descendents sentit Barcelona.Carlos González ha escrit:He llegit a la pàgina del Facebook que el 5 i 6 de novembre la línia L7 farà parar només des de Gràcia fins Av. Tibidabo.
Diu que és per la reforma de la via 4. Sabeu ben bé els detalls??
Granolleri ha escrit:Estant renovant el carril de la via 4 de Gràcia.
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Ja s'hi podrien posar amb les travesses de l'estació de Provença, que fan por cada vegada que hi passa algun tren, la meitat estan descollades i es mouen.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
I més tenint en compte que en hora punta passa un tren cada 1-2 minuts...bigcoaster ha escrit:Ja s'hi podrien posar amb les travesses de l'estació de Provença, que fan por cada vegada que hi passa algun tren, la meitat estan descollades i es mouen.