Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Busos «low cost» internacionals
Notícies MegaBus
Megabus apuesta por revivir el autocar
http://economia.elpais.com/economia/201 ... 94713.html
Web de l'empresa:
https://www.megabus.com/
http://economia.elpais.com/economia/201 ... 94713.html
Web de l'empresa:
https://www.megabus.com/
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2381
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
Una companyia d'autocars ofereix bitllets de baix cost de Barcelona a París i Londres amb seients a un euro
El baix cost ha arribat als autocars a Barcelona. La companyia britànica Megabus desembarca a Catalunya i Espanya amb una línia que, des d'aquest dimarts, uneix Barcelona amb Tolosa, París i Londres, amb bitllets que no arriben als 20 euros i connexions a altres destins europeus.
Megabus ofereix un 10% del passatge de cada bus a 1 euro. La resta, variable en funció de la demanda, però sempre a preus molt per sota del mercat. Un bitllet mitjà de Megabus per anar a Tolosa o a París costa, ara mateix, cinc vegades menys que amb les altres operadores.
La directora general de l'operador de baix cost a Europa, Elisabeth Esnouf, diu que la venda de bitllets tan barats és possible perquè utilitzen vehicles grans de 72 seients en lloc dels 49 d'un autocar estàndard, perquè "estan funcionant a tota hora, i són vehicles nous". Així, conclou: "Mantenim els nostres costos baixos i això beneficia els passatgers."
Aquesta agressiva campanya ha fet que el sector posi el crit al cel. Les empreses de la competència consideren que bitllets tan barats no són sostenibles. El director d'Eurolines, Antoni Berruezo, ha assegurat: "Això és una campanya de màrqueting, perquè això no es pot aguantar. Si aquests preus fossin possibles nosaltres no estaríem cobrant deu vegades més, és una campanya comercial per fer-se sentir."
Megabus equipara la seva irrupció a la que, al seu dia, van suposar les companyies aèries de baix cost. Opera al nord d'Europa, els Estats Units i el Canadà, on transporta 15 milions de passatgers anuals. Ara aposta per Barcelona, diu, pel seu potencial turístic i la notable presència d'estudiants.
http://www.324.cat/noticia/2443194/econ ... -a-un-euro
Per cert, tenen la web també en català: http://caeu.megabus.com/
El baix cost ha arribat als autocars a Barcelona. La companyia britànica Megabus desembarca a Catalunya i Espanya amb una línia que, des d'aquest dimarts, uneix Barcelona amb Tolosa, París i Londres, amb bitllets que no arriben als 20 euros i connexions a altres destins europeus.
Megabus ofereix un 10% del passatge de cada bus a 1 euro. La resta, variable en funció de la demanda, però sempre a preus molt per sota del mercat. Un bitllet mitjà de Megabus per anar a Tolosa o a París costa, ara mateix, cinc vegades menys que amb les altres operadores.
La directora general de l'operador de baix cost a Europa, Elisabeth Esnouf, diu que la venda de bitllets tan barats és possible perquè utilitzen vehicles grans de 72 seients en lloc dels 49 d'un autocar estàndard, perquè "estan funcionant a tota hora, i són vehicles nous". Així, conclou: "Mantenim els nostres costos baixos i això beneficia els passatgers."
Aquesta agressiva campanya ha fet que el sector posi el crit al cel. Les empreses de la competència consideren que bitllets tan barats no són sostenibles. El director d'Eurolines, Antoni Berruezo, ha assegurat: "Això és una campanya de màrqueting, perquè això no es pot aguantar. Si aquests preus fossin possibles nosaltres no estaríem cobrant deu vegades més, és una campanya comercial per fer-se sentir."
Megabus equipara la seva irrupció a la que, al seu dia, van suposar les companyies aèries de baix cost. Opera al nord d'Europa, els Estats Units i el Canadà, on transporta 15 milions de passatgers anuals. Ara aposta per Barcelona, diu, pel seu potencial turístic i la notable presència d'estudiants.
http://www.324.cat/noticia/2443194/econ ... -a-un-euro
Per cert, tenen la web també en català: http://caeu.megabus.com/
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Amb unes quantes revisions del tacòmetre es veurà si operen dins de la llei o no.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A la Vanguardia ha sortit una noticia que han inmovilitat un Megabus a Maçanet per haver falsejat la targeta de transport. El conductor ha sigut detingut.
PS: No pujo link seguint les noves normes
PS: No pujo link seguint les noves normes
No se supone que llevan dos conductores?, o es que el relevo se hace por el camino?
Han trigat poc temps a constatar-ho.Guigui ha escrit:Amb unes quantes revisions del tacòmetre es veurà si operen dins de la llei o no.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1172
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Jo també ho he vist per un canal de TVC que dona noticies cada 30 minuts. Diuen que per mou-re el bus, potser anava un bomber amb permís de conduir autocars per portar-los a Girona.davida ha escrit:A la Vanguardia ha sortit una noticia que han inmovilitat un Megabus a Maçanet per haver falsejat la targeta de transport. El conductor ha sigut detingut.
PS: No pujo link seguint les noves normes
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Llibertat amb càrrecs per al conductor d'autocar detingut a Maçanet de la Selva en ple viatge
La companyia abandona els 62 passatgers a una àrea de servei de l'autopista AP-7
http://www.ara.cat/societat/Llibertat-c ... 81030.html
La companyia abandona els 62 passatgers a una àrea de servei de l'autopista AP-7
http://www.ara.cat/societat/Llibertat-c ... 81030.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3259
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Ara, 12 d'agost de 2014 ha escrit: Megabus veu "desproporcionada" l'acció dels Mossos i amenaça d'emprendre accions legals
La companyia compensarà els passatgers afectats amb 200 euros a més de les despeses de viatge i hotel
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Com sempre, la culpa és d'altri i no de la pirateria marca de la casa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Nova linia de Megabus entre Barcelona, Lyon i Köln amb diverses parades intermèdies.
http://www.kelbillet.com/blog/bus-2/meg ... n=20150206
http://www.kelbillet.com/blog/bus-2/meg ... n=20150206
Dissortadament, la ÖBB (ferrocarrils austríacs) s'ha sumat a la "moda" per part dels operadors ferroviaris que exploten línies d'autobús de llarga distància, com ara la SNCF o la DB. A partir del proper 15 de juliol, oferiran diverses línies de llarga distància per països com Àustria, Alemanya, França, la República Txeca o Itàlia. De moment només es podran fer servir per a trajectes internacionals, excepte a Alemanya que sí es podran fer servir per a trajectes interns.
La marca que faran servir és "HELLÖ" i els autobusos estaran pintats de color gris tirant a negre.
Nota de premsa de la ÖBB (en alemany) explicant el llançament del servei
Plana web. Disponible en anglès i alemany
La marca que faran servir és "HELLÖ" i els autobusos estaran pintats de color gris tirant a negre.
Nota de premsa de la ÖBB (en alemany) explicant el llançament del servei
Plana web. Disponible en anglès i alemany
- genissimon
- N10
- Entrades: 3259
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Diari de Girona, 24 d'octubre de 2016 ha escrit: Les companyies d'autobús (no tan) «low cost» aposten per Girona
Les empreses Megabus, Flixbus i Ouibus intenten exportar aquí el seu model d'èxit amb desenes de connexions amb França i Alemanya. Veuen en la ciutat gironina un lloc ideal per la seva proximitat amb la frontera francesa
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5765
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Potser s'hi podria fusionar -amb el títol del nou tema, que és més genèric- aquest ja existent?:
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 9&p=246430
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 9&p=246430
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Fet!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Prova de realitat virtual al FlixBus Lió-Perpinyà-Barcelona, únic a Europa
La companyia de transports alemanya complementa la seva oferta
Els seus passatgers ara gaudeixen de continguts lúdics en realitat virtual, gràcies a la tecnologia dels objectes connectats. [...] Aquesta immersió digital, única a Europa, es basa en una selecció de 50 vídeojocs, experiències de viatges i seqüències de pel·lícules desenvolupades per Inflight VR, soci d'aquesta innovadora iniciativa.
Actualment, FlixBus, empresa creada el 2011 a Munic, connecta 75 ciutats europees a 19 línies de llarga distància.
La seva oferta es completa aqueix estiu a través de les línies París-Tarragona, París-Múrcia i Mainz-Barcelona.
https://www.la-clau.net/noticia/12690/t ... c-a-europa
La companyia de transports alemanya complementa la seva oferta
Els seus passatgers ara gaudeixen de continguts lúdics en realitat virtual, gràcies a la tecnologia dels objectes connectats. [...] Aquesta immersió digital, única a Europa, es basa en una selecció de 50 vídeojocs, experiències de viatges i seqüències de pel·lícules desenvolupades per Inflight VR, soci d'aquesta innovadora iniciativa.
Actualment, FlixBus, empresa creada el 2011 a Munic, connecta 75 ciutats europees a 19 línies de llarga distància.
La seva oferta es completa aqueix estiu a través de les línies París-Tarragona, París-Múrcia i Mainz-Barcelona.
https://www.la-clau.net/noticia/12690/t ... c-a-europa
Salvem l'Estació de França!