Les noves parades se situen a la confluència de l'autopista C-31 amb l'Av. President Companys, davant l'Hotel Rafael.

Aquí teniu la nova informació de la línia:

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 12:23
Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 25/10/2016 23:38
Entrada Autor: Vox » Dijous 27/10/2016 23:54
Suposo que si però a mi em valdria una T10 d'una zona per agafar la N80 de BCN a BDN, oi?m.h.t. ha escrit:La línia N80 per fi fa parada a Badalona!!Era una reivindicació històrica, doncs durant la nit, amb el cessament del servei de la R1/RG1 de Rodalies i la línia C10 de Casas, Badalona es quedava completament aïllada del Maresme.
Les noves parades se situen a la confluència de l'autopista C-31 amb l'Av. President Companys, davant l'Hotel Rafael.
Aquí teniu la nova informació de la línia:
N80 Parades i horaris [Moventis]
N80 Tira informativa [Moventis] [PDF]
Entrada Autor: Granolleri » Dijous 27/10/2016 23:58
El PDF diu de manera explícita que hi ha prohibició de trànsit entre Montgat, Badalona i Barcelona. Per tant, no es pot fer servir la N80 per anar de Badalona a Barcelona perquè per això ja teniu els vostres autobusos nocturns, i no és questió de que els Badalonins colapseu l'autobús i deixeu tirats sense alternativa a qui vulgui anar al Maresme.Vox ha escrit:Suposo que si però a mi em valdria una T10 d'una zona per agafar la N80 de BCN a BDN, oi?
Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 28/10/2016 7:35
Montgat también? Si la C10 sí deja, cómo que la N80 no puede? Si en Montgat sólo está la N9 para ir o volver de Barcelona, esta también puede servir, supongo que irá más rápida.Granolleri ha escrit:El PDF diu de manera explícita que hi ha prohibició de trànsit entre Montgat, Badalona i Barcelona. Per tant, no es pot fer servir la N80 per anar de Badalona a Barcelona perquè per això ja teniu els vostres autobusos nocturns, i no és questió de que els Badalonins colapseu l'autobús i deixeu tirats sense alternativa a qui vulgui anar al Maresme.Vox ha escrit:Suposo que si però a mi em valdria una T10 d'una zona per agafar la N80 de BCN a BDN, oi?
Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 28/10/2016 11:35
Batalles de concessions. Si hi ha la N9, concessió de TUSGSAL, suposo que per concessió es prohibeix que el servei entre les poblacions l'ofereixi una altra companyia; i el servei de la N80 és de l'empresa Casas.Renfe445 ha escrit:Montgat también? Si la C10 sí deja, cómo que la N80 no puede? Si en Montgat sólo está la N9 para ir o volver de Barcelona, esta también puede servir, supongo que irá más rápida.Granolleri ha escrit:El PDF diu de manera explícita que hi ha prohibició de trànsit entre Montgat, Badalona i Barcelona. Per tant, no es pot fer servir la N80 per anar de Badalona a Barcelona perquè per això ja teniu els vostres autobusos nocturns, i no és questió de que els Badalonins colapseu l'autobús i deixeu tirats sense alternativa a qui vulgui anar al Maresme.Vox ha escrit:Suposo que si però a mi em valdria una T10 d'una zona per agafar la N80 de BCN a BDN, oi?
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 28/10/2016 12:43
Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 28/10/2016 14:55
Pero es que entonces qué hace la C10 que sí que deja subir y bajar en Montgat, estando ya la tusa!?oriolp13 ha escrit:Batalles de concessions. Si hi ha la N9, concessió de TUSGSAL, suposo que per concessió es prohibeix que el servei entre les poblacions l'ofereixi una altra companyia; i el servei de la N80 és de l'empresa Casas.
Tienes toda la razón!oriolp13 ha escrit:Això és, però, una cosa que mai he entés ni he vist en altres llocs fora d'Espanya (potser m'hi fixo poc), però per mi és un sense sentit. Com més oferta hi hagi, millor per a l'usuàri, que al final serà el que triarà quin transport agafar segons els seus criteris!
Entrada Autor: sag470 » Divendres 28/10/2016 18:32
Desde cuando conecta Bcn y Montgat? Se le permite a Casas hacer Bcn-Montgat, porque no hay otra línea. En nitbus está la N9 pero ninguna en diurno.Renfe445 ha escrit:Pero es que entonces qué hace la C10 que sí que deja subir y bajar en Montgat, estando ya la tusa!?![]()
![]()
![]()
Entrada Autor: ferran6420 » Divendres 28/10/2016 19:31
Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 28/10/2016 21:55
I d0'aquesta manera l'únic que fas és oferir menys alternatives de transport i freqüències a l'usuari. És d'això del que em queixo i el per què no ho entencferran6420 ha escrit:Competencia desleal se llama tengo entendido. Con el A4 entre Cerdanyola y Barcelona pasa lo mismo no se puede ir de Barcelona a Montcada y viceversa ya que es competencia de Font con la 620.
Entrada Autor: sag470 » Dissabte 29/10/2016 14:46
Entrada Autor: Vox » Dijous 03/11/2016 16:58
Encara que m'has resolt el dubte (gràcies) t'agrariria que el proper cop tractis de ser una mica més educat al respondre al fòrum.Granolleri ha escrit:El PDF diu de manera explícita que hi ha prohibició de trànsit entre Montgat, Badalona i Barcelona. Per tant, no es pot fer servir la N80 per anar de Badalona a Barcelona perquè per això ja teniu els vostres autobusos nocturns, i no és questió de que els Badalonins colapseu l'autobús i deixeu tirats sense alternativa a qui vulgui anar al Maresme.Vox ha escrit:Suposo que si però a mi em valdria una T10 d'una zona per agafar la N80 de BCN a BDN, oi?
Entrada Autor: Javi M » Dissabte 05/11/2016 23:48
Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 17/11/2016 15:20
Entrada Autor: m.h.t. » Diumenge 19/03/2017 20:48
Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 02/11/2017 20:58
Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 02/11/2017 21:12
A las paradas amb pal, no se com ho faran per posar una informació tan gran.Han començat amb la C10, que ja té noves tires informatives i un nou tríptic informatiu de la línia.A on s'informa perfectament al termòmetre en quines parades es pot només pujar i només baixar.
Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 02/11/2017 21:46
La tira de les parades és la tira estàndard (només termòmetre, mapa petit i horaris). Això és el tríptic (llibret), només per a l'usuari.foronda 141 ha escrit:A las paradas amb pal, no se com ho faran per posar una informació tan gran.
Torna a “Autobusos i resta transport públic”