L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
- ivanlobatosanchez
- N4
- Entrades: 51
- Ubicació: Cornellà de Llobregat (Barcelona)
L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
Abro este tema para debatir sobre si se tendría que abrir la estación de la nueva L9 SUD, recién inaugurada el 12 de febrero de 2016, sin embargo han decidido dejar esta estación cerrada, y eso que lleva construida y acabada desde el 2012!
En el Facebook de VOLEM L9, han puesto una foto, que supongo que pondré por aquí abajo, sobre si se tendría que abrir o no!
Debatamos! Quiero saber tu opinión, os dejo también con una encuesta para ver mas rápidamente que opináis!
Gracias!
En el Facebook de VOLEM L9, han puesto una foto, que supongo que pondré por aquí abajo, sobre si se tendría que abrir o no!
Debatamos! Quiero saber tu opinión, os dejo también con una encuesta para ver mas rápidamente que opináis!
Gracias!
ivanlobatosanchez l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 21/06/2016 18:07, en total s’ha editat 2 vegades.
- ivanlobatosanchez
- N4
- Entrades: 51
- Ubicació: Cornellà de Llobregat (Barcelona)
Aquí os dejo la foto del Facebook de VOLEM L9 donde explica todo mejor, rápido y claro.
(Tenéis que solicitar "permiso" teniendo un correo de GMAIL, suelo contestar rápidamente ya que me llega el aviso al móvil! Lo digo para que no os de cosa o pereza pedir el "permiso")
https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing
(Tenéis que solicitar "permiso" teniendo un correo de GMAIL, suelo contestar rápidamente ya que me llega el aviso al móvil! Lo digo para que no os de cosa o pereza pedir el "permiso")
https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing
Jo sóc partidari d'obrir aquesta estació, ja que donaria servei als treballadors de la terminal de càrrega de l'aeroport. Es segueixen perdent millons d'€ mantenint-la tancada que no pas oberta... això sí, el flux de viatgers seria el mateix que Mercabarna... molt concorreguda els dies feiners i deserta els caps de setmana i festius.
- ivanlobatosanchez
- N4
- Entrades: 51
- Ubicació: Cornellà de Llobregat (Barcelona)
Os dejo imagenes, de donde estaría situada, y desde el aire se ve, que está todo acabado (escaleras, etc)
https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing
Y está es la vista de como si fueramos caminando como se ve.
https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing
IMAGENES DE 2016
https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing
Y está es la vista de como si fueramos caminando como se ve.
https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing
IMAGENES DE 2016
I per què no obrir l'estació només els dies feiners? El mateix dic per a Mercabarna i Parc Logístic, que tenen més demanda els dies feiners.
Se suposa que al ser una línia automàtica hauria de ser més flexible que la resta de línies. A més, el temps de trajecte podria escurçar-se en no parar en tres o quatre estacions els caps de setmana i festius.
Pel que fa a sistemes d'informació, amb la quantitat de pantalles i la bona megafonia que hi ha, no crec que hi hagi problemes per als usuaris que vulguin fer servir aquestes estacions fora dels dies laborables. Per exemple, es podrien indicar alternatives amb bus des d'altres parades properes.
Crec que m'estic esvaint del tema parlant d'altres estacions amb baixa afluència de passatgers, però crec que calia parlar-ne!
Se suposa que al ser una línia automàtica hauria de ser més flexible que la resta de línies. A més, el temps de trajecte podria escurçar-se en no parar en tres o quatre estacions els caps de setmana i festius.
Pel que fa a sistemes d'informació, amb la quantitat de pantalles i la bona megafonia que hi ha, no crec que hi hagi problemes per als usuaris que vulguin fer servir aquestes estacions fora dels dies laborables. Per exemple, es podrien indicar alternatives amb bus des d'altres parades properes.
Crec que m'estic esvaint del tema parlant d'altres estacions amb baixa afluència de passatgers, però crec que calia parlar-ne!
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Bona idea. Tancar algunes estacions els caps de setmana i també més d'hora que la resta, no cal que funcionin un divendres a les 10 de la nit ja, a les 9 seria una bona hora.local ha escrit:I per què no obrir l'estació només els dies feiners? El mateix dic per a Mercabarna i Parc Logístic, que tenen més demanda els dies feiners.
Se suposa que al ser una línia automàtica hauria de ser més flexible que la resta de línies. A més, el temps de trajecte podria escurçar-se en no parar en tres o quatre estacions els caps de setmana i festius.
Pel que fa a sistemes d'informació, amb la quantitat de pantalles i la bona megafonia que hi ha, no crec que hi hagi problemes per als usuaris que vulguin fer servir aquestes estacions fora dels dies laborables. Per exemple, es podrien indicar alternatives amb bus des d'altres parades properes.
Crec que m'estic esvaint del tema parlant d'altres estacions amb baixa afluència de passatgers, però crec que calia parlar-ne!
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Parlant de les estacions amb l'ús concentrat principalment a certes hores del dia, menys radical que tancar-les per complet fora de les hores punta, es pot fer que hi pari un tren de cada dos o de cada tres.
- ivanlobatosanchez
- N4
- Entrades: 51
- Ubicació: Cornellà de Llobregat (Barcelona)
Es bona idea, però veig difícil que TMB ens facin cas. Però es podria fer, jo vaig estar a les proves de la L9 SUD, no se si vosaltres vau estar, però el tren només parava a 3 o 4 estacions, i les pantalles indicaven: "SERVEI PARCIAL" i per això la megafonia diu al final (dels trens): para a totes les estacions, és podria posar perfectament: para a totes les estacions menys a: MERCABARNA, per exemple, i que alguns trens si que hi parin, però no tots!
No estic gaire d'acord, a mi m'emprenyaria una mica que tenint la xarxa que tenim, hagi d'esperar un quart d'hora per agafar el tren que pararà. Per això o no agafo el metro, o baixo a la parada més propera, que segur que arribo abans caminant.Javi M ha escrit:Parlant de les estacions amb l'ús concentrat principalment a certes hores del dia, menys radical que tancar-les per complet fora de les hores punta, es pot fer que hi pari un tren de cada dos o de cada tres.
Si de fer-se alguna cosa, crec que caldria que fossin parades facultatives. Ja que ni uns esperen massa, i en cas de no haver gaire gent, potser molts no hi paren.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Estem parlant d'estacions molt particulars quant a fluxos i demanda. Que algú s'hagi d'esperar un quart d'hora per agafar el metro a Mercabarna un Diumenge a les 13:00h, compensa que centenars de persones que van a l'aeroport s'estalviïn algun minut.
No te gaire sentit fer parades facultatives, ja que sempre hi haurà algú que farà parar el tren.
No te gaire sentit fer parades facultatives, ja que sempre hi haurà algú que farà parar el tren.
No en el cas de Mercabarna. Crec que el dia festiu a Mercabarna és dilluns.local ha escrit:I per què no obrir l'estació només els dies feiners? El mateix dic per a Mercabarna i Parc Logístic, que tenen més demanda els dies feiners.
Però a més, Mercabarna no només serveix a Mercabarna mateix, sinó també a indústries veïnes que sí que obren dilluns.
De tota manera, el benefici de fer que tinguéssin un horari restringit seria ínfim, i complicaria l'explotació (de cara als passatgers especialment).
Per altra banda, curiós que es mencionin Mercabarna i Parc Logístic, i en canvi no es mencionin Fira ni Mas Blau, que estan igual...
I per acabar, tot això que dieu és un argument en contra de l'obertura de la L10 més enllà de Motors, no creieu?
- ivanlobatosanchez
- N4
- Entrades: 51
- Ubicació: Cornellà de Llobregat (Barcelona)
Fira que hi sol baixar bastant gent, almenys quan jo ho agafo al matí, MAS BLAU, sí que hi estic d'acord, però FIRA no!
Altres et diran que quan hi passen, a Mercabarna, Mas Blau o Parc Logístic també hi baixa bastanta gent al matí.ivanlobatosanchez ha escrit:Fira que hi sol baixar bastant gent, almenys quan jo ho agafo al matí, MAS BLAU, sí que hi estic d'acord, però FIRA no!
Realment, aquestes tres estacions i Fira (i a l'altra punta de la ciutat, Verneda) generen passatgers d'una manera diferent a la de les altres estacions, ja que depenen molt dels horaris de les empreses dels voltants.
A certes hores poden estar mortes durant més d'un quart d'hora, i de sobte... HOP! passatgers per un tubo.
- El Maño amañado
- N7
- Entrades: 463
- Ubicació: Sant Martí (Barcelona).
Pues no hi ha estacions en servei on la demanda és pràcticament nula? Doncs, si seguim aquest model, no sé a què esperen per obrir-la... Total, aquí paguem per tot! 

El Maño amañado l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 26/12/2016 21:32, en total s’ha editat 1 vegada.
Bueno, para los trabajadores del aeropuerto les irá bastante bien, digo yo.El Maño amañado ha escrit:Pues no hi han estacions en servei on la demanda és pràcticament nula? Doncs, si seguim aquest model, no sé a que esperen per obrir-la... Total, aquí paguem per tot!
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Estem fent l'impossible per obrir dues estacions de la L10 i una que tenim acabada no l'obrim... 

This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.