Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
103
75%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
8%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
5
4%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
4
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
7%
Altres (expliqueu)
4
3%
 
Vots totals: 137
jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1219
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Entrada Autor: jaezcurra » Divendres 30/12/2016 8:55

15 minuts per creuar la Diagonal gràcies a la unió del tramvia
El Nacional - Barcelona. Divendres, 30 de desembre de 2016
http://www.elnacional.cat/ca/bcn-hub/un ... 0_102.html



Baró de MunChausson
N6
N6
Entrades: 180
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Entrada Autor: Baró de MunChausson » Dissabte 31/12/2016 8:51

"Només 15 minuts entre la plaça Francesc Macià i la plaça de les Glòries de Barcelona. Això és el que durarà el trajecte entre una punta i l'altra de la ciutat gràcies a la unió del tramvia, que enllaçarà el Trambaix i el Trambesòs. Així ho ha explicat el coordinador del projecte i exconseller d'Obres Públiques, Pere Macias, a RAC1"

Ara resulta que per promocionar les bondats del tramvia hem decidit reduir les dimensions de la ciutat :plas :plas :plas


Amb la tracció sang això no passava

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 31/12/2016 10:37

Baró de MunChausson ha escrit:"Només 15 minuts entre la plaça Francesc Macià i la plaça de les Glòries de Barcelona. Això és el que durarà el trajecte entre una punta i l'altra de la ciutat gràcies a la unió del tramvia, que enllaçarà el Trambaix i el Trambesòs. Així ho ha explicat el coordinador del projecte i exconseller d'Obres Públiques, Pere Macias, a RAC1"

Ara resulta que per promocionar les bondats del tramvia hem decidit reduir les dimensions de la ciutat :plas :plas :plas
Arguments?



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 31/12/2016 10:44

Baró de MunChausson ha escrit:"Només 15 minuts entre la plaça Francesc Macià i la plaça de les Glòries de Barcelona. Això és el que durarà el trajecte entre una punta i l'altra de la ciutat gràcies a la unió del tramvia, que enllaçarà el Trambaix i el Trambesòs. Així ho ha explicat el coordinador del projecte i exconseller d'Obres Públiques, Pere Macias, a RAC1"

Ara resulta que per promocionar les bondats del tramvia hem decidit reduir les dimensions de la ciutat :plas :plas :plas
Home, 15 minuts potser no, però amb prioritat semafòrica, poden tardar 20 min tranquil·lament de F. Macià a Glòries, no sé que fa tanta gràcia.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 31/12/2016 10:47

Crec que ho diu perquè el trajecte Francesc Macià - Glòries no és creuar tota la Diagonal, només un terç d'ella. Però crec que si es coordinen bé els semàfors sí que es pot fer eixe trajecte en 15 minuts.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 31/12/2016 11:30

fgc113 ha escrit:Els semàfors sí que es pot fer eixe trajecte en 15 minuts.
A què et refereixes de es pot fer aquest trajecte en 15 minuts?



trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dissabte 31/12/2016 11:35

metring ha escrit:
Baró de MunChausson ha escrit:"Només 15 minuts entre la plaça Francesc Macià i la plaça de les Glòries de Barcelona. Això és el que durarà el trajecte entre una punta i l'altra de la ciutat gràcies a la unió del tramvia, que enllaçarà el Trambaix i el Trambesòs. Així ho ha explicat el coordinador del projecte i exconseller d'Obres Públiques, Pere Macias, a RAC1"

Ara resulta que per promocionar les bondats del tramvia hem decidit reduir les dimensions de la ciutat :plas :plas :plas
Arguments?
Bàsicament el tram entre Francesc Macià i les Glòries és un terç de tota la Diagonal. Només aquest sensacionalisme dóna als 15 minuts una imatge de molt poca credibilitat.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 31/12/2016 11:42

Però en Macias ho ha dit així o és el titular?



trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dissabte 31/12/2016 11:46

metring ha escrit:Però en Macias ho ha dit així o és el titular?
Només he escoltat uns segons, on diu literalment que "el tramvia permetrà estalviar fins a un quart d'hora entre les dues places, entre Glòries i Francesc Macià", però no sé ni respecte quina alternativa actual s'ha calculat ni si s'ha fet esment al temps de trajecte amb el Tramvia.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 31/12/2016 12:14

trenesrenfe123 ha escrit:
metring ha escrit:Però en Macias ho ha dit així o és el titular?
Només he escoltat uns segons, on diu literalment que "el tramvia permetrà estalviar fins a un quart d'hora entre les dues places, entre Glòries i Francesc Macià", però no sé ni respecte quina alternativa actual s'ha calculat ni si s'ha fet esment al temps de trajecte amb el Tramvia.
Val, entre aquestes places.



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dissabte 31/12/2016 12:17

Ara mateix, li costa al tram fer de Macià fins a Zona (2'7 km.) uns 9'-10'. Amb lo que a mi em surt els comptes per a que de Macià a Glòries ho faci en 15'. Ho separen 3'9 km.
El Maño amañado l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 31/12/2016 12:23, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 31/12/2016 12:22

Carlos González ha escrit:
fgc113 ha escrit:Els semàfors sí que es pot fer eixe trajecte en 15 minuts.
A què et refereixes de es pot fer aquest trajecte en 15 minuts?
Que si hi ha una bona preferència semafòrica, el TRAM podria fer el recorregut entre Francesc Macià i Glòries en un quart d'hora.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dissabte 31/12/2016 12:24

fgc113 ha escrit:
Carlos González ha escrit:
fgc113 ha escrit:Els semàfors sí que es pot fer eixe trajecte en 15 minuts.
A què et refereixes de es pot fer aquest trajecte en 15 minuts?
Que si hi ha una bona preferència semafòrica, el TRAM podria fer el recorregut entre Francesc Macià i Glòries en un quart d'hora.
I hauria de ser així, i més si volen impulsar el servei públic.



Avatar de l’usuari
Oriolix
N6
N6
Entrades: 307

Entrada Autor: Oriolix » Dissabte 31/12/2016 16:26

  • - Distància Francesc Macià - Glòries: 3,75 km
    - Es diu que farà el recorregut en 15 minuts, la qual cosa equival a una velocitat comercial de 15km/h
    - En les altres línies de tramvia, la velocitat comercial segons Tram és de 17,75km/h
    - El bus a Barcelona té una velocitat comercial de 12km, però els experts creuen que amb uns canvis es podria arribar sense problemes a 15km/h
    - Velocitat comercial del metro: 28km. A aquesta velocitat es farien els 3,75km en 8 minuts
És a dir:
  • - El tramvia FM-Gs anirà més a poc a poc que en la resta de tramvies
    - Si fessin millores en carrils i semàfors, el bus ja podria fer el trajecte FM-Gs en 15 minuts
    - Si es fes la connexió en metro, el trajecte seria de 8 minuts



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4510
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 31/12/2016 19:45

Deberían darle prioridad semafórica absoluta al tranvía, una para beneficiar a los usuarios de este medio, y otra para tocar las narices a los coches. :twisted:



Baró de MunChausson
N6
N6
Entrades: 180
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Entrada Autor: Baró de MunChausson » Diumenge 01/01/2017 18:11

Se li poden donar totes les voltes que es vulgui però el tramvia mai no serà un transport significativament més competitiu en termes de velocitat respecte als que hi ha ara. Un ferrocarril lleuger circulant per superfície en una de les arteries principals d'una de les ciutats amb més densitat de població del continent i amb encreuaments freqüens per tractar-se d'una zona comercial y de serveis no pot anar a tota màquina. Si volem això hem de fer un metro o l'hem de fer subterrani.

Si li donem totes les prioritats (amb el gust afegit de fotre la gent que va en altres vehicles, com algú proposa) millorarà una mica, però és que si aquesta mateixa prioritat asboluta li donem al bus obtindrem els mateixos resultats (pel que fa a velocitat), i si posem troleibusos també.

L'única cosa assenyada que he sentit darrerament respecte al tram és que es permetrà als busos compartir espai en un petit tram a l'alçada de Via Augusta. És l'única proposta que va de cara a l'aspecte pràctic. La resta em sembla voler fer entrar el clau per la cabota.


Amb la tracció sang això no passava

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 01/01/2017 20:31

Despues de leer los ultimos comentarios me da la sensacion de que vivo en un pais donde la gente no a salido mucho a visitar otras ciudades grandes de otros paises.
El tranvia es simplemente un sistema de transporte publico para masas que van de punto A a punto B ocupa menos espacio para transportar a mas gente y si os dais cuenta la Diagonal es Recta, por que en muchas ciudades los Tranvias dan curvas y contra curvas y se meten realmente por calles muy estrechas y en todo el centro de la ciudad.
Hay muchos casos donde el tranvia lleva años circulando y se a adaptado y no se oye ni la mitad de lo que aqui llevamos escribiendo año tras año.
No me quiero ni imaginar que burradas hubieran dicho si la idea de un Tranvia Moderno hubiera sido para circular por el Barrio Gotico, las Ramblas y el Rabal.
En fin seguire leyendo sobre el tranvia en la diagonal por que me interesa como ciudadano por que aveces parecemos mas a politicos que a ciudadanos de a pie.
Saludos.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 02/01/2017 10:25

ortegote ha escrit:Despues de leer los ultimos comentarios me da la sensacion de que vivo en un pais donde la gente no a salido mucho a visitar otras ciudades grandes de otros paises.
El tranvia es simplemente un sistema de transporte publico para masas que van de punto A a punto B ocupa menos espacio para transportar a mas gente y si os dais cuenta la Diagonal es Recta, por que en muchas ciudades los Tranvias dan curvas y contra curvas y se meten realmente por calles muy estrechas y en todo el centro de la ciudad.
Hay muchos casos donde el tranvia lleva años circulando y se a adaptado y no se oye ni la mitad de lo que aqui llevamos escribiendo año tras año.
No me quiero ni imaginar que burradas hubieran dicho si la idea de un Tranvia Moderno hubiera sido para circular por el Barrio Gotico, las Ramblas y el Rabal.
En fin seguire leyendo sobre el tranvia en la diagonal por que me interesa como ciudadano por que aveces parecemos mas a politicos que a ciudadanos de a pie.
Saludos.
+ 1000

A més, em fa gràcia els qui demanen la unió amb bus, només cal veure el caos de la NXB, amb busos saturats, transbordaments lents perquè has d'esperar una eternitat a que arribi el de l'altra línia...



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 02/01/2017 14:07

ortegote ha escrit:Despues de leer los ultimos comentarios me da la sensacion de que vivo en un pais donde la gente no a salido mucho a visitar otras ciudades grandes de otros paises.
El tranvia es simplemente un sistema de transporte publico para masas que van de punto A a punto B ocupa menos espacio para transportar a mas gente y si os dais cuenta la Diagonal es Recta, por que en muchas ciudades los Tranvias dan curvas y contra curvas y se meten realmente por calles muy estrechas y en todo el centro de la ciudad.
Hay muchos casos donde el tranvia lleva años circulando y se a adaptado y no se oye ni la mitad de lo que aqui llevamos escribiendo año tras año.
No me quiero ni imaginar que burradas hubieran dicho si la idea de un Tranvia Moderno hubiera sido para circular por el Barrio Gotico, las Ramblas y el Rabal.
En fin seguire leyendo sobre el tranvia en la diagonal por que me interesa como ciudadano por que aveces parecemos mas a politicos que a ciudadanos de a pie.
Saludos.
:plas :plas :plas

Nada más a añadir, y suscribo totalmente el comentario.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 02/01/2017 17:12

No sabeu encara que quan els posen piles als autobusos aniran molt més ràpid? Amb unes bones piles se soluciona qualsevol problema! :D


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”