A part de respondre-la, seria força interessant que comenteu per què l'heu escollit, sigui pel disseny, prestacions...
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 15:47
Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 05/02/2017 13:08
Entrada Autor: bigcoaster » Diumenge 05/02/2017 13:24
Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 05/02/2017 13:29
Jo em quedo amb el Model X, també al tope de prestacions... És molt maco, i les portes del darrere s'obren com el DMC-12.bigcoaster ha escrit:Home, així a primera vista jo em quedo amb un model S trucat al màxim. Bona autonomia, bona velocitat, boníssima acceleració, i bons interiors i exteriors de luxe. Que más pedir? Ah si, el preu...
Entrada Autor: El Maño amañado » Diumenge 05/02/2017 14:01
Entrada Autor: El Maño amañado » Diumenge 05/02/2017 14:08
El preu fa dolor, jajajaja! Si el compres en un país que no sigui Espanya, posem-hi Noruega (ja que allà està totalment endinsant tot lo que és Tesla i els Superchargers, no com a Espanya), et surt uns 20.000€ més barat.bigcoaster ha escrit:Home, així a primera vista jo em quedo amb un model S trucat al màxim. Bona autonomia, bona velocitat, boníssima acceleració, i bons interiors i exteriors de luxe. Que más pedir? Ah si, el preu...
Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 05/02/2017 14:11
Entrada Autor: El Maño amañado » Diumenge 05/02/2017 14:13
Però és que Tesla (si parlem del Model S y del X) són cotxes d'una gama considerablement mitjana-alta. Ja nomès amb les prestacions i els extres és pioner i tot és fiable.UT440_132M ha escrit:Seré ras i curt. Cap. Ara per ara no hi ha cap cotxe elèctric que em cridi l'atenció. Menys amb la poca autonomia que tenen, excepte els Tesla, però que tenen un preu desorbitat.
Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 05/02/2017 14:18
Sí, no ho dubto, el que jo dic es un cotxe elèctric a l'abast de totes les butxaques, no d'unes quantes plenes fins a vessar. Per exemple els Nissan Leaf, e-NV200, encara els falta anar una mica més enllà per ser vehicles que personalment, consideri oportú adquirir un dia. Ara per ara, no. Seguiré utilitzant el meu actual vehicle diesel de 13 anys. Els vehicles elèctrics encara s'han de perfeccionar al meu entendre, per poder competir amb els de combustió, excepte els Tesla.El Maño amañado ha escrit:Però és que Tesla (si parlem del Model S y del X) són cotxes d'una gama considerablement mitjana-alta. Ja nomès amb les prestacions i els extres és pioner i tot és fiable.UT440_132M ha escrit:Seré ras i curt. Cap. Ara per ara no hi ha cap cotxe elèctric que em cridi l'atenció. Menys amb la poca autonomia que tenen, excepte els Tesla, però que tenen un preu desorbitat.
Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 05/02/2017 16:03
Muchos de los coches que puse en la encuesta són gracias a los vídeos de Saúl López. Creo que no es un P85D el que posee, es un 85 a secas. Yo también he aprendido bastante acerca de este universo eléctrico gracias a él.El Maño amañado ha escrit:És més, hi ha un noi de Madrid que ara viu amb la seva dona i la seva filla a Noruega i té un canal de youtube dedicat als cotxes elèctrics, sobre tot al Tesla, ja que ell en té un (el Model S P85D, si no recordo malament) i un Nissan Leaf (que l'anomena "sapo",). Es diu Saúl López i porta ja pràcticament dos anys en el canal; https://www.youtube.com/channel/UCP92h2 ... xbNqIGY2RQ. D'aquest senyor s'aprén molt de tot i treu en cara totes les mentides, troles o dubtes que digui uns quants de dalt que no en tenen ni idea o que volen seguir conduint vehicles de combustió. Ja sabem com va el món de les empreses i lo de fer pasta...