
http://doc.atm.cat/ca/xarxa_ferrov_global.pdf
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:34
Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 12/07/2017 17:52
Al menos han cambiado el nombre del servicio S33 a S3.
Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 12/07/2017 17:54
Entrada Autor: Carlos González » Dimecres 12/07/2017 18:15
Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 13/07/2017 17:49
Pienso que tienes razón, además, yo voy a ir unos cuantos pasos más allá: a mí me parece estúpido que haya demasiada nomenclatura. Acaso el sistema de destinos que había antes de transformarlo todo en "metro del nosequé" no funcionaba? Yo pienso que en la actualidad funcionaría de maravilla. Más simple y claro.Carlos González ha escrit:La S9 em sembla molt estúpid, per què si podria parar allà el S3, o millor, la S9 hauria de parar a Piera o per Sant Esteve Sesrovires.....
Entrada Autor: Miquel » Dijous 13/07/2017 20:57
Però així és menys confús que en una sola nomenclatura, ja que aquesta tindria cinquanta serveis amb origen i/o destins diferents, i amb parades que uns paren i d'altres no.Renfe445 ha escrit:Pienso que tienes razón, además, yo voy a ir unos cuantos pasos más allá: a mí me parece estúpido que haya demasiada nomenclatura. Acaso el sistema de destinos que había antes de transformarlo todo en "metro del nosequé" no funcionaba? Yo pienso que en la actualidad funcionaría de maravilla. Más simple y claro.Carlos González ha escrit:La S9 em sembla molt estúpid, per què si podria parar allà el S3, o millor, la S9 hauria de parar a Piera o per Sant Esteve Sesrovires.....
Pienso que todo esto es para aparentar que tenemos un sistema super rico de líneas, cuando en realidad es una línea sola.
Lo mismo digo para la B-V.
Entrada Autor: Carlos González » Dijous 13/07/2017 21:35
Potser si, es cert que estarà ordenat, però no es el cas amb el tema parades, en el mapa dibuixat no canvia els serveis ja que fan parar a totes les estacions (Llobregat-Anoia). Els S3 (o S9) podrien parar a Quatre Camins si està pensat com a futura destinació, i els S9 (o S3) podrien anar cap a Sant Esteve Sesrovires o a Piera (preferible la primera opció) fent com tu vas proposar els S4, un suburbà semidirecte.....Miquel ha escrit:Però així és menys confús que en una sola nomenclatura, ja que aquesta tindria cinquanta serveis amb origen i/o destins diferents, i amb parades que uns paren i d'altres no.
Com més ordenadet, més clar per tothom. Si vols anar a La Bonanova, saps que tens o S5 o L6, i no has de preocupar-te si l'hipotètic S1 que has d'agafar te com a destí Sant Cugat, Sarrià, Rubí o Terrassa, i si para a totes o no, i si aquest és el cas, a quines para per estar pendent de la teva.
No hi ha color.
Entrada Autor: 593Dromedario » Dijous 13/07/2017 23:28
Jo també uniria S3, S8 i S9 en una de sola com a mínim, de forma semblant a que hi hagi uns R1 que acaben a Mataró i altres que acaben a Blanes. I els R50 i R60, per tres o quatre trens al dia, es pot indicar en pantalles informatives i/o megafonia que fan menys parades, però no cal posar tanta línia.Miquel ha escrit:Però així és menys confús que en una sola nomenclatura, ja que aquesta tindria cinquanta serveis amb origen i/o destins diferents, i amb parades que uns paren i d'altres no.Renfe445 ha escrit:Pienso que tienes razón, además, yo voy a ir unos cuantos pasos más allá: a mí me parece estúpido que haya demasiada nomenclatura. Acaso el sistema de destinos que había antes de transformarlo todo en "metro del nosequé" no funcionaba? Yo pienso que en la actualidad funcionaría de maravilla. Más simple y claro.Carlos González ha escrit:La S9 em sembla molt estúpid, per què si podria parar allà el S3, o millor, la S9 hauria de parar a Piera o per Sant Esteve Sesrovires.....
Pienso que todo esto es para aparentar que tenemos un sistema super rico de líneas, cuando en realidad es una línea sola.
Lo mismo digo para la B-V.
Com més ordenadet, més clar per tothom. Si vols anar a La Bonanova, saps que tens o S5 o L6, i no has de preocupar-te si l'hipotètic S1 que has d'agafar te com a destí Sant Cugat, Sarrià, Rubí o Terrassa, i si para a totes o no, i si aquest és el cas, a quines para per estar pendent de la teva.
No hi ha color.
Entrada Autor: Carlos González » Divendres 14/07/2017 15:48
Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 14/07/2017 16:16
Premsa ha escrit:http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... es-tren.do
FGC canvia el nom i dota d'identitat pròpia a quatre línies de tren
Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 14/07/2017 18:02
Bueno, mientras dos líneas con el mismo color no se toquen, no pasa nada. Cuando hay que representar en un plano esquemático más de 25 líneas, es un buen recurso.Miquel ha escrit:L'única pega de tot plegat, són els colors triats, que els veig tots excessivament semblants.
Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 16/07/2017 22:56
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 25/07/2017 12:15
Entrada Autor: vermer3 » Dimarts 25/07/2017 14:17
Aquest forat ja existeix desde la retallada del 2012 a la Llobregat-Anoia.Ecomobisostrans ha escrit:Tot això de les línies ganes de renovar aparença i que sembli que n'hi han més, perque posar expressament la S9 per 3 serveis al dia... però lo pitjor no es això, sino la distribució d'horaris, que dona solcs de fins a quasi 2h a estacions com Martorell-Vila !!!
Entrada Autor: Miquel » Dimarts 25/07/2017 19:14
Amb els horaris no lectius, hi ha més circulacions de la S5 entre Barcelona i Sant Cugat.vermer3 ha escrit:Aquest forat ja existeix desde la retallada del 2012 a la Llobregat-Anoia.Ecomobisostrans ha escrit:Tot això de les línies ganes de renovar aparença i que sembli que n'hi han més, perque posar expressament la S9 per 3 serveis al dia... però lo pitjor no es això, sino la distribució d'horaris, que dona solcs de fins a quasi 2h a estacions com Martorell-Vila !!!
El que ara s'ha fet es rebatejar i canviar el color de la S33 com a S3, i batejar els S33 que van a Quatre Camins com a S9.
Pitjor la S5, que nomes comprèn els dos Sant Cugat-Barcelona del matí, és a dir, només dos serveis i únicament en un dels dos sentits.
Entrada Autor: vermer3 » Dijous 27/07/2017 13:50
No m'hi havia fixatMiquel ha escrit:Amb els horaris no lectius, hi ha més circulacions de la S5 entre Barcelona i Sant Cugat.vermer3 ha escrit:Aquest forat ja existeix desde la retallada del 2012 a la Llobregat-Anoia.Ecomobisostrans ha escrit:Tot això de les línies ganes de renovar aparença i que sembli que n'hi han més, perque posar expressament la S9 per 3 serveis al dia... però lo pitjor no es això, sino la distribució d'horaris, que dona solcs de fins a quasi 2h a estacions com Martorell-Vila !!!
El que ara s'ha fet es rebatejar i canviar el color de la S33 com a S3, i batejar els S33 que van a Quatre Camins com a S9.
Pitjor la S5, que nomes comprèn els dos Sant Cugat-Barcelona del matí, és a dir, només dos serveis i únicament en un dels dos sentits.
Entrada Autor: asegurpe » Divendres 28/07/2017 20:31
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”