Perllongament d'FGC a Sabadell
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Segons la Generalitat, l'acte inaugural comença a les deu del matí.
Suposo que obriran un cop hagin acabat els actes inaugurals.
Font: http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... abadell.do
Suposo que obriran un cop hagin acabat els actes inaugurals.
Font: http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... abadell.do
I de pas, inauguren tren amb el nom de Muriel Casals
Hui mateix havien dit que les estacions s'obririen a les 11.30 després de l'acte d'inauguració però que no hi hauria portes obertes. 

Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
fgc113 ha escrit:Hui mateix havien dit que les estacions s'obririen a les 11.30 després de l'acte d'inauguració però que no hi hauria portes obertes.
I amb bitllets commemoratius.
Coincidència o no, avui he agafat un S2 de Sarrià a Gràcia. El termòmetre (ja ampliat amb el nou tram inaugurat) indicava que parava a totes les estacions (llevat de Peu del Funicular, en trobar-me a l'últim cotxe, on no obre portes, el tren era un 112), i així que hem sortit de Sarrià, el termòmetre i el teleindicador han anunciat Tres Torres. Així ens hem estat fins arribar a Muntaner, on el sistema ha fet un "reset" i de sobte ens trobàvem entre Sabadell Parc del Nord i Sabadell Nord.
Per cert, parlant d'aquestes dues darreres estacions, qui ha sigut el geni a qui s'ha acudit de posar-li dos noms tan semblants, i encara més tractant-se d'estacions contigües?
Per cert, parlant d'aquestes dues darreres estacions, qui ha sigut el geni a qui s'ha acudit de posar-li dos noms tan semblants, i encara més tractant-se d'estacions contigües?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
No es suposava que s'anomenaria Ca n'Oriac l'última estació???
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Ves a saber. Pel moment, per algun motiu, a les pantalles dels 113/114, "Sabadell Parc del Nord" ha estat batejada com a "Sabadell Parc".Guigui ha escrit:Per cert, parlant d'aquestes dues darreres estacions, qui ha sigut el geni a qui s'ha acudit de posar-li dos noms tan semblants, i encara més tractant-se d'estacions contigües?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Els veïns ja les han rebatejat

- foronda 141
- N8
- Entrades: 864
- Ubicació: Poblenou
No hi han hagut billets conmemoratius. A mi m'han donat una T-Visita.
M'agradaria saber perquè en una obra que ha costat 430 ME. no s'han pogut gastar uns pocs euros en el recobriment de la parets i del sostre deixant a la vista el formigó.
M'agradaria saber perquè en una obra que ha costat 430 ME. no s'han pogut gastar uns pocs euros en el recobriment de la parets i del sostre deixant a la vista el formigó.
És la moda d'aquesta décadaforonda 141 ha escrit:No hi han hagut billets conmemoratius. A mi m'han donat una T-Visita.
M'agradaria saber perquè en una obra que ha costat 430 ME. no s'han pogut gastar uns pocs euros en el recobriment de la parets i del sostre deixant a la vista el formigó.

El metro de Barcelona amb motoristes!
Apa, què sosos!foronda 141 ha escrit:No hi han hagut billets conmemoratius. A mi m'han donat una T-Visita.
-
- N6
- Entrades: 183
I la de l'enllaç amb Rodalies l'han bautitzat com Plaça Espanya!metring ha escrit:Els veïns ja les han rebatejat![]()
Sí que n'hi ha hagut, però només pels que teniem invitació per assistir a la inauguració oficial. Ens han donat un bitllet conmemoratiu i la T-Visita. Quan s'ha obert al públic només han donat T-Visita.foronda 141 ha escrit:No hi han hagut billets conmemoratius. A mi m'han donat una T-Visita.
És a dir: no n'hi ha hagut.trenesrenfe123 ha escrit: Sí que n'hi ha hagut, però només pels que teniem invitació per assistir a la inauguració oficial. Ens han donat un bitllet conmemoratiu i la T-Visita. Quan s'ha obert al públic només han donat T-Visita.
Per el que deieu respecte dels noms de les estacions:trenesrenfe123 ha escrit:I la de l'enllaç amb Rodalies l'han bautitzat com Plaça Espanya!metring ha escrit:Els veïns ja les han rebatejat![]()
Sabadell Nord es troba a la Plaça Espanya de Sabadell, i de fet l'estació s'hauria de dir Sabadell-Plaça Espanya (la de RENFE també)
Sabadell Parc del Nord es troba a la frontera de diversos barris, entre d'ells el més proper la Plana del Pintor. El nom popular d'aquest darrer barri és la Explanada.
I la de la Creu Alta... doncs es troba darrera del Corte Inglés.
De TiS. No, no és cap innocentada:
Territori i Sostenibilitat ha escrit:La Generalitat millorarà l'accessibilitat de les estacions d'FGC de Sabadell Plaça Major i la Creu Alta
Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) executarà l’any vinent noves escales mecàniques a les dues estacions i un segon ascensor a Sabadell Plaça Major
Els treballs tenen un pressupost total d’1,5 milions d’euros
El Departament de Territori i Sostenibilitat millorarà l’accessibilitat de les estacions de Sabadell Plaça Major i la Creu Alta, amb una inversió total d’1,5 milions d’euros. Les obres, que executarà FGC, començaran abans de final d’any i finalitzaran el segon trimestre de 2018. Els treballs consistiran en la instal·lació de noves escales mecàniques a ambdues estacions i un ascensor addicional a la de Sabadell Plaça Major.
En concret, a l’estació de Sabadell Plaça Major, es duplicaran les dues escales mecàniques existents de carrer a vestíbul, amb un desnivell vertical de 30 metres, i s’instal·larà un segon ascensor per connectar el vestíbul i l’andana. Es preveu que l’obra tingui un pressupost d’uns 950.000 euros.
A l’estació de la Creu Alta, es preveu instal·lar escales mecàniques, que s’afegiran a les existents, per connectar el vestíbul amb l’andana. En aquest cas, els treballs comportaran una inversió d’uns 600.000 euros.
La programació i execució de les obres es durà a terme minimitzant les afectacions als usuaris.
Bé, del tema de les escales mecàniques ja havien deixat l'espai per a posar-les. Potser esperaven a veure la demanda real per a poder decidir si les construïen o no?
Salutacions,
Oriol
Oriol
En teoria era per estalviar. Tard o d'hora les posarien. Amb el que em faig creus de veritat, es que ara calgui fer un nou ascensor en una estació nova de trinca. No m'entra al cap.oriolp13 ha escrit:Bé, del tema de les escales mecàniques ja havien deixat l'espai per a posar-les. Potser esperaven a veure la demanda real per a poder decidir si les construïen o no?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Senzill. L'estació està molt mal dissenyada. Escales mecàniques a una punta (i només de pujada), escales fixes a l'altra punta de l'andana, i l'ascensor (de tamany normal) al mig. Cap a on va la majoria de la gent? A agafar l'ascensor. Al final les escales mecàniques només són "còmodes" per aquells que els queden aprop al baixar del tren, ja que si et queden a l'altra punta has de creuar tota l'andana fins a arribar-hi, passant per el costat de l'ascensor.Miquel ha escrit:En teoria era per estalviar. Tard o d'hora les posarien. Amb el que em faig creus de veritat, es que ara calgui fer un nou ascensor en una estació nova de trinca. No m'entra al cap.oriolp13 ha escrit:Bé, del tema de les escales mecàniques ja havien deixat l'espai per a posar-les. Potser esperaven a veure la demanda real per a poder decidir si les construïen o no?
Salutacions,
Oriol
Oriol