No hi ha gaires indicis que això sigui així, i molts menys encara de que el carrilet arribi a Berga/Solsona.Carlos González ha escrit:Hi ha indicis de que el Carrilet "deixarà der ser-ho" per posible canvi d'ample???
Estaria bé que poguéssim veure els ramals aquets per passatgers, i més que sigui en l'ample UIC i que connecti amb el Corredor Mediterrani.
Però veig dos problemes i per això dubto
1: FGC disposa de calers per canviar d'ample al LL-A???
2: Com faràn les estacions almenys per Súria i Sallent, i sense parlar de com de complicat seria fer perllongament fins a Balsareny/Berga i sobretot per Solsona si s'arriba fer.... ja m'he anat del fil, em refereixo a que entre que falta electrificar el trajecte i tal, on faràn a aquests municipis per fer un baixador o estació de tren o tramvia o tren-tramvia???? o el que sigui per a que arribi allà.
Penso que si acaben fent alguna cosa serà sobre el traçat existent, però no construïr-ne de nou, no hi ha €€€ per fer-ho i no sé fins a quin punt hi hauria demanda suficient.