El metro, dins de la Sagrada Família?
El metro, dins de la Sagrada Família?
Igual que l'estació Guinardó - Hospital de Sant Pau de la L4 té una sortida dins de l'hospital, per què no?
https://beteve.cat/mobilitat/sagrada-fa ... s-directe/
La Sagrada Família tindrà un accés directe al metro
Ada Colau ha assegurat que es vol potenciar el metro com a via d'accés al temple
Clara Soteras | dijous, 18 d'oct. del 2018, a les 12.04
La Sagrada Família invertirà set milions d’euros per millorar l’accessibilitat amb metro directament al temple. Una de les possibilitats que l’alcaldessa, Ada Colau, ha posat sobre la taula com a proposta en ferm és crear-hi un accés directe. L’Ajuntament i el Patronat formaran una comissió de treball per estudiar la millor manera de disminuir el nombre de visitants que utilitzen els accessos actuals de l’estació de Sagrada Família. Ho han anunciat el mateix dia que s’ha signat l’acord perquè la Sagrada Família pagui la llicència d’obres.
Colau ha assegurat que la intenció del govern municipal és potenciar el metro com a via d’accés de visitants a la Sagrada Família. La tinenta d’alcalde d’Urbanisme, Janet Sanz, ha explicat que aquest accés directe seria una entrada des de l’L2 i que s’està parlant amb l’ATM per veure la viabilitat de la proposta.
En total, la Sagrada Família invertirà 22 milions d’euros per millorar el transport públic durant els propers 10 anys.
https://beteve.cat/mobilitat/sagrada-fa ... s-directe/
La Sagrada Família tindrà un accés directe al metro
Ada Colau ha assegurat que es vol potenciar el metro com a via d'accés al temple
Clara Soteras | dijous, 18 d'oct. del 2018, a les 12.04
La Sagrada Família invertirà set milions d’euros per millorar l’accessibilitat amb metro directament al temple. Una de les possibilitats que l’alcaldessa, Ada Colau, ha posat sobre la taula com a proposta en ferm és crear-hi un accés directe. L’Ajuntament i el Patronat formaran una comissió de treball per estudiar la millor manera de disminuir el nombre de visitants que utilitzen els accessos actuals de l’estació de Sagrada Família. Ho han anunciat el mateix dia que s’ha signat l’acord perquè la Sagrada Família pagui la llicència d’obres.
Colau ha assegurat que la intenció del govern municipal és potenciar el metro com a via d’accés de visitants a la Sagrada Família. La tinenta d’alcalde d’Urbanisme, Janet Sanz, ha explicat que aquest accés directe seria una entrada des de l’L2 i que s’està parlant amb l’ATM per veure la viabilitat de la proposta.
En total, la Sagrada Família invertirà 22 milions d’euros per millorar el transport públic durant els propers 10 anys.
- oscsanchez6
- N5
- Entrades: 158
- Ubicació: Barcelona, Catalunya
Ho trobo una tonteria. L'accés de la L2 està a escasos segons de la entrada del temple!metring ha escrit:Igual que l'estació Guinardó - Hospital de Sant Pau de la L4 té una sortida dins de l'hospital, per què no?
https://beteve.cat/mobilitat/sagrada-fa ... s-directe/
La Sagrada Família tindrà un accés directe al metro
Ada Colau ha assegurat que es vol potenciar el metro com a via d'accés al temple
Clara Soteras | dijous, 18 d'oct. del 2018, a les 12.04
La Sagrada Família invertirà set milions d’euros per millorar l’accessibilitat amb metro directament al temple. Una de les possibilitats que l’alcaldessa, Ada Colau, ha posat sobre la taula com a proposta en ferm és crear-hi un accés directe. L’Ajuntament i el Patronat formaran una comissió de treball per estudiar la millor manera de disminuir el nombre de visitants que utilitzen els accessos actuals de l’estació de Sagrada Família. Ho han anunciat el mateix dia que s’ha signat l’acord perquè la Sagrada Família pagui la llicència d’obres.
Colau ha assegurat que la intenció del govern municipal és potenciar el metro com a via d’accés de visitants a la Sagrada Família. La tinenta d’alcalde d’Urbanisme, Janet Sanz, ha explicat que aquest accés directe seria una entrada des de l’L2 i que s’està parlant amb l’ATM per veure la viabilitat de la proposta.
En total, la Sagrada Família invertirà 22 milions d’euros per millorar el transport públic durant els propers 10 anys.
Si han d'invertir els diners a Sagrada Família, que ho facin ampliant el vestíbul principal de la línia 5 (el que comunica amb línia 2), que és estret per la quantitat de passatge que té.
Us imagineu que Gaudí, en els plànols originals que es van perdre, hagués contemplat que hi hagués dins de la S. F. un accés de metro i no ho sabéssim? 

- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Entenc que no parlen de construir l'accés dins del temple (òbviament), sinó en les voreres de la illa que l'envolta, o més aviat "illes" quan s'executin els enderrocaments i el soterrament del c. Mallorca per construir la plaça que anirà enfront de l'entrada principal.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
A saber...Fran-Ikarus ha escrit:Entenc que no parlen de construir l'accés dins del temple (òbviament), sinó en les voreres de la illa que l'envolta, o més aviat "illes" quan s'executin els enderrocaments i el soterrament del c. Mallorca per construir la plaça que anirà enfront de l'entrada principal.
Edito: doncs si, Fran, segons la notícia de sota, fan la parada dins del temple!
Més informació sobre la despesa que vol fer el Patronat de la Sagrada Família en relació als transports, a veure si al final acabaran la L9 i tot...
https://beteve.cat/societat/acord-obres ... a-familia/
Ajut al transport públic: La Sagrada Família rep una gran quantitat de visitants, 4,5 milions l’any a l’interior del temple, i 20 milions que la visiten des de fora. El Patronat pagarà 22 milions d’euros durant 10 anys per millorar el transport públic. Seran aportacions de 2,2 M €, anuals. Segons Esteve Camps, president delegat de la Junta Constructora de la Sagrada Família, aquesta inversió servirà per “reduir el dèficit del transport públic”. També contribuirà a millorar la freqüència de pas dels autobusos del barri -es volen renovar parades i fer-ne de noves-, i de les línies L5 i L2 de metro. També hi ha la intenció de modernitzar les parades, en algun cas “s’ha previst ampliar les andanes” perquè habitualment estan plenes d’usuaris, ha dit Janet Sanz, quarta tinent d’alcalde.
Millora d’accesos al metro: La Sagrada Família destinarà 7 M € per modernitzar l’accessibilitat al metro. Per fer-ho efectiu s’ha de crear una comissió que garantir-ne la viabilitat. El projecte estrella és crear un accés directe des de la parada de la L2 a l’interior del temple. La mesura permetrà descongestionar els accessos del metro de l’estació Sagrada Família.
En la meva humil opinió, una cosa que fa molta falta és ampliar les andanes de la L5 i el vestíbul d'accés amb la L2, això darrer tal i com deia l'Òscar.
https://beteve.cat/societat/acord-obres ... a-familia/
Ajut al transport públic: La Sagrada Família rep una gran quantitat de visitants, 4,5 milions l’any a l’interior del temple, i 20 milions que la visiten des de fora. El Patronat pagarà 22 milions d’euros durant 10 anys per millorar el transport públic. Seran aportacions de 2,2 M €, anuals. Segons Esteve Camps, president delegat de la Junta Constructora de la Sagrada Família, aquesta inversió servirà per “reduir el dèficit del transport públic”. També contribuirà a millorar la freqüència de pas dels autobusos del barri -es volen renovar parades i fer-ne de noves-, i de les línies L5 i L2 de metro. També hi ha la intenció de modernitzar les parades, en algun cas “s’ha previst ampliar les andanes” perquè habitualment estan plenes d’usuaris, ha dit Janet Sanz, quarta tinent d’alcalde.
Millora d’accesos al metro: La Sagrada Família destinarà 7 M € per modernitzar l’accessibilitat al metro. Per fer-ho efectiu s’ha de crear una comissió que garantir-ne la viabilitat. El projecte estrella és crear un accés directe des de la parada de la L2 a l’interior del temple. La mesura permetrà descongestionar els accessos del metro de l’estació Sagrada Família.
En la meva humil opinió, una cosa que fa molta falta és ampliar les andanes de la L5 i el vestíbul d'accés amb la L2, això darrer tal i com deia l'Òscar.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
I com encaixaran això en les restriccions d'accés inherents a un edifici que es visita pagant...? 

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Suposo que nous torns, però tela la inversió! O que facin una T-SF!Fran-Ikarus ha escrit:I com encaixaran això en les restriccions d'accés inherents a un edifici que es visita pagant...?
Després de veure la noticia a TV3, sembla més un passadís directe des de L2 cap dins al recinte tancat (de pagament), no pas la "boca" directament dins la basílica.
Per exemple, allà a la vora de la botiga de records
Com la L9 a la Fira, aquí incloent una taquilla / linia de peatge del temple
Per exemple, allà a la vora de la botiga de records
Com la L9 a la Fira, aquí incloent una taquilla / linia de peatge del temple
Aquesta inversió en metro ve de què teòricament, no havia llicència d'obres per a la Sagrada Família, però resulta que SI EN TÉ, segons un document d'arxiu. De quan la zona era el barri de Poblet, del mundo de Sant Martí de Provençals! Aleshores?
Imagineu que a cada construcció dels antics municipis els haguessin de demanar una nova llicència d'obres, un cop anexats a Barcelona. Aleshores, a què ve lo de S. F.?
Imagineu que a cada construcció dels antics municipis els haguessin de demanar una nova llicència d'obres, un cop anexats a Barcelona. Aleshores, a què ve lo de S. F.?