25 anys del darrer bus Pegaso
25 anys del darrer bus Pegaso
http://www.arca-bus.org/downloads/agend ... so6420.pdf
Sábado 5 de MARZO de 2011
Presentación de dos autobuses urbanos preservados del modelo 6420: versión Prototipo y versión Enasa
MAÑANA
9.30h Concentración Pla de Palau (Barcelona)
Llegada de los dos autobuses que se presentan. Estarán
parados en la Avda Marquès de l´Argentera (lado montaña
dirección Colom). Sesión fotográfica.
10.00h Recreación de la línea 22 de TMB
(Pla de Palau – Pedralbes)
10.40h Llegada a Pedralbes (final línea 64 TB)
10.50h Salida hacia la Zona Franca de Barcelona
11.30h Salida hacia la antigua Jorsa de Mataró
Desde el exterior de la planta de Irisbús-Iveco (antigua
Pegaso) hasta el lugar donde había estado la planta de Jorsa
en Mataró por la carretera Nacional II.
13.00h Llegada a Mataró. Sesión de fotos
13.30h Vuelta a Barcelona.
14.30h Llegada al Pla del Palau,
donde se apeará el pasaje
15.00h Fin de los actos de la mañana
TARDE
18.30h Coloquio “25 años del Pegaso 6420”
En el local social de l´Associació d´Amics del Ferrocarril de
Barcelona (Estació de França - Ala Sud c/Ocata s/n) a cargo
de César Ariño Planchería y Marcel Estadella Serrat. Durante
el coloquio se proyectarán imágenes y fotografías.
20.30h Fin de la actividad
Presentación de los autobuses Pegaso 6420 ex 5014 TB y ex 37 UAB del año 1989 y
Pegaso 6420 prototipo fabricado en 1986
Sábado 5 de MARZO de 2011
Presentación de dos autobuses urbanos preservados del modelo 6420: versión Prototipo y versión Enasa
MAÑANA
9.30h Concentración Pla de Palau (Barcelona)
Llegada de los dos autobuses que se presentan. Estarán
parados en la Avda Marquès de l´Argentera (lado montaña
dirección Colom). Sesión fotográfica.
10.00h Recreación de la línea 22 de TMB
(Pla de Palau – Pedralbes)
10.40h Llegada a Pedralbes (final línea 64 TB)
10.50h Salida hacia la Zona Franca de Barcelona
11.30h Salida hacia la antigua Jorsa de Mataró
Desde el exterior de la planta de Irisbús-Iveco (antigua
Pegaso) hasta el lugar donde había estado la planta de Jorsa
en Mataró por la carretera Nacional II.
13.00h Llegada a Mataró. Sesión de fotos
13.30h Vuelta a Barcelona.
14.30h Llegada al Pla del Palau,
donde se apeará el pasaje
15.00h Fin de los actos de la mañana
TARDE
18.30h Coloquio “25 años del Pegaso 6420”
En el local social de l´Associació d´Amics del Ferrocarril de
Barcelona (Estació de França - Ala Sud c/Ocata s/n) a cargo
de César Ariño Planchería y Marcel Estadella Serrat. Durante
el coloquio se proyectarán imágenes y fotografías.
20.30h Fin de la actividad
Presentación de los autobuses Pegaso 6420 ex 5014 TB y ex 37 UAB del año 1989 y
Pegaso 6420 prototipo fabricado en 1986
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Je je, posterior als 6420 i 6424 seria el 5522 (sí, un Iveco fabricat a Espanya, però total el 6420 era una adaptació dels MAN SL200)
Una activitat maca, això sí (llàstima que m'agafarà fora)
Una activitat maca, això sí (llàstima que m'agafarà fora)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: Sabadell
- Contacta:
Técnicament, el darrer és el 6420. Per qué? pel número de bastidor. Agafem els de Tusgsal(el primer):
141 B2154NX PEGASO 5522 UNICAR U-90,1 11/12/92 ZCF452F0007000146
Si fòs Pegaso, el número de bastidor hauría de començar per VS1, i aqui és ZCF, l'identificatiu d'Iveco Itàlia.
Salutacions
Marcel
141 B2154NX PEGASO 5522 UNICAR U-90,1 11/12/92 ZCF452F0007000146
Si fòs Pegaso, el número de bastidor hauría de començar per VS1, i aqui és ZCF, l'identificatiu d'Iveco Itàlia.
Salutacions
Marcel
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Bah, si fos per això a Espanya seria gairebé impossible trobar "un Setra" 

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: Sabadell
- Contacta:
Doncs no, i aqui van els exemples:Fran-Ikarus ha escrit:Bah, si fos per això a Espanya seria gairebé impossible trobar "un Setra"
Casas 1194 B5865KU K SETRA S215.H 6/11/89 VS9215HU0K1001207
En aquest cas, el Casas 1194, el número de bastidor correspon a un vehicle fabricar a Espanya en petites sèries (VS9).
En canvi, un de posterior, ex-Aerobus, fabricats a Alemanya
Casas 1437 7682 FBN SETRA S319 NF WKK62711113101969 (WKK, indicatiu de Setra fabricat a Alemanya)
Salutacions
Marcel
Parece ser que este sábado hay homenaje a los 6420.
https://noticies.tmb.cat/historia/homen ... -barcelona
Aquest dissabte, 23 de març, es realitza un senzill acte de reconeixement als autobusos Pegaso 6420, els darrers d'aquesta marca adoptats per TMB, que començaven a circular per Barcelona fa més de 30 anys.
https://noticies.tmb.cat/historia/homen ... -barcelona
Aquest dissabte, 23 de març, es realitza un senzill acte de reconeixement als autobusos Pegaso 6420, els darrers d'aquesta marca adoptats per TMB, que començaven a circular per Barcelona fa més de 30 anys.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Sí, correcte. Es recrearan les línies 31 i 25 de l'antiga TB. L'activitat comença a les 10.20h a la plaça Karl Marx. Aquí teniu el programa de l'activitat: https://www.arca-bus.org/bloc/agenda/re ... 31-de-t-b/
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Hombre... "reproduciendo" o "recreando", más que "imitando" el recorrido 

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan