Trens descapotats, a on en posarieu?
Trens descapotats, a on en posarieu?
Veient l'experiència de l'U-Bahn descapotat amb sostre de vidre del què se'n parla a https://transport.cat/viewtopic.php?f=4 ... at#p224267, o del Tren Groc o el del Ciment on hi han cotxes així, a Twitter parlem de la possibilitat de què un metro de Barcelona tingués un tren aixi https://twitter.com/transportcat/status ... 4000522241. Aquí ampliem possibilitats i encetem enquesta sobre a on us agradaria a vosaltres que haguessin trens sense sostre.
Mode cínic on:
Per a veure el sostre del túnel dels trams soterrats, voleu trens amb sostre de vidre...?
Mode cínic off.
Per a veure el sostre del túnel dels trams soterrats, voleu trens amb sostre de vidre...?
Mode cínic off.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Bé, segons on tindria el seu interés, com per exemple per veure Correos, i apa que no hi ha gent que es posa al davant o darrere dels trens automàtics per mirar el túnel!Guigui ha escrit:Mode cínic on:
Per a veure el sostre del túnel dels trams soterrats, voleu trens amb sostre de vidre...?
Mode cínic off.
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
He votat La Pobla de Segur i Altres.
Quins són els altres?
1-Cremallera de Montserrat. Crec que l'experiència paisatgística del trajecte és suficientment interessant com per posar un tren descapotat. Amb Núria, per desgràcia, ho veig menys clar.
2-Línia de Ripoll fins a Puigcerdà. Per les mateixes raons per les quals he votat la línia de la Pobla. També és cert que, en aquest cas, hauria pogut votar "Rodalies".
He tingut dubtes amb el tram entre Figueres i Portbou, on crec que un cotxe descapotable a l'estiu no faria nosa, però no n'estic massa segur. No la he pas votada.
Quins són els altres?
1-Cremallera de Montserrat. Crec que l'experiència paisatgística del trajecte és suficientment interessant com per posar un tren descapotat. Amb Núria, per desgràcia, ho veig menys clar.
2-Línia de Ripoll fins a Puigcerdà. Per les mateixes raons per les quals he votat la línia de la Pobla. També és cert que, en aquest cas, hauria pogut votar "Rodalies".
He tingut dubtes amb el tram entre Figueres i Portbou, on crec que un cotxe descapotable a l'estiu no faria nosa, però no n'estic massa segur. No la he pas votada.
- foronda 141
- N8
- Entrades: 864
- Ubicació: Poblenou
Jo ja em conformaria al metro línies 1, 2, 3, 4 i 5 es pogués veure el túnel com abans amb els cotxes 100, 300 i 400.
En el seu dia ja va haver-hi remolcs descapotats al Ferrocarril Turístic de l'Alt Llobregat, però es van treure perquè torraven als passatgers a l'estiu i si plovia tampoc podien circular. Per a mi és un error.
Salut!
#volemL9
#volemL9
Els van treure? Absurd!davroca5 ha escrit:En el seu dia ja va haver-hi remolcs descapotats al Ferrocarril Turístic de l'Alt Llobregat, però es van treure perquè torraven als passatgers a l'estiu i si plovia tampoc podien circular. Per a mi és un error.
Sí. Quan es va inaugurar la línia els remolcs de passatgers que s'utilitzaven eren descapotats, però pocs anys després els van transformar i van afegir-los la coberta de tel·la. Si a un ferrocarril turístic no funcionen els trens descapotats, imagineu a un ferrocarril "convencional"...metring ha escrit:Els van treure? Absurd!davroca5 ha escrit:En el seu dia ja va haver-hi remolcs descapotats al Ferrocarril Turístic de l'Alt Llobregat, però es van treure perquè torraven als passatgers a l'estiu i si plovia tampoc podien circular. Per a mi és un error.



Salut!
#volemL9
#volemL9
Bones,
Nomes al cremallera de Montserrat.
Salutacions
Nomes al cremallera de Montserrat.
Salutacions
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
És que aquest tipus de coses no funcionen com un interruptor d'on/off :roll:davroca5 ha escrit:Sí. Quan es va inaugurar la línia els remolcs de passatgers que s'utilitzaven eren descapotats, però pocs anys després els van transformar i van afegir-los la coberta de tel·la. Si a un ferrocarril turístic no funcionen els trens descapotats, imagineu a un ferrocarril "convencional"... :xmetring ha escrit:Els van treure? Absurd!davroca5 ha escrit:En el seu dia ja va haver-hi remolcs descapotats al Ferrocarril Turístic de l'Alt Llobregat, però es van treure perquè torraven als passatgers a l'estiu i si plovia tampoc podien circular. Per a mi és un error.
Al mateix Tren Groc no existeixen composicions únicament de cotxes descapotables, sinó que els passatgers disposen de la opció d'asseure's dins d'un Z 100 o bé disfrutar de la Banyera...
No crec que hagués costat massa adoptar aquesta decisió amb el Tren del Ciment, especialment tenint en compte el fet que el ferrocarril anava a inaugurar-se amb dos cotxes de fusta coberts, avui estacionats sense ús al Clot del Moro.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Al tren del Ciment es van convertir, com ja s'ha dit, els cotxes descapotats en cotxes jardineres.
A altres ferrocarrils, no se si seria convenient descapotar cotxes en línies dotades de catenària. Sí que estic a favor de les finestres practicables, panoràmiques i sostres transparents, però sabent com van les coses en aquest país, deixar a l'abast dels viatgers la catenària no sé si seria recomanable.
Salut !!
A altres ferrocarrils, no se si seria convenient descapotar cotxes en línies dotades de catenària. Sí que estic a favor de les finestres practicables, panoràmiques i sostres transparents, però sabent com van les coses en aquest país, deixar a l'abast dels viatgers la catenària no sé si seria recomanable.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Hi ha pas cap lloc del món amb cotxes descapotats sota catenària? 

El metro de Barcelona amb motoristes!