
Comencem amb la proposta estelar de Primàries Mataró, en línia amb la ferrofòbia institucional:
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:39
Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 18/04/2019 19:25
Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 03/05/2019 20:43
Entrada Autor: El Maño amañado » Diumenge 05/05/2019 3:00
O sigui que volen fer una cosa similar a lo de Salou i anar a prendre per allà la R1? Llavors, si fos així, els viatgers que fan el recorregut entre Maresme i Barcelona, ¿com s'ho farien? ¿2 transbordaments en les estacions contigües entre Rodalies, trolleybus i vv.?m.h.t. ha escrit:Encetem fil, com és tradicional, sobre les "propostes"que presentin els grups polítics, referents a transport públic.
Comencem amb la proposta estelar de Primàries Mataró, en línia amb la ferrofòbia institucional:
Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 07/05/2019 16:05
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 13/05/2019 12:13
Entrada Autor: mfuentesll2 » Dilluns 13/05/2019 17:31
Mientras sea de papel es una tontería, ahora mismo si te roban el abono o te pasa cualquier cosa la respuesta siempre es la misma: "Te jodes".Renfe445 ha escrit:¿Alguien no se le ha ocurrido hacer un abono anual como hacen en varios países?
Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 14/05/2019 17:41
Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 14/05/2019 19:18
Entrada Autor: uriol108 » Dimecres 22/05/2019 19:18
Alamany proposa ampliar la L4 del Metro fins a La Sagrera i avançar les obres de la L9 i L10
EUROPA PRESS
Publicat 20/5/2019 14:07:07CET
Assegura que desplaçar-se entre Barcelona i els municipis metropolitans no hauria de superar els 30 minuts
BARCELONA, 20 Maig (EUROPA PRESS) -
La número dos d'ERC a les municipals de Barcelona, Elisenda Alamany, ha proposat ampliar la L4 del Metro fins a La Sagrera i avançar les obres de les línies L9 i L10 per fomentar l'ús del transport públic, reduir la toxicitat que provoca l'ús del vehicle privat i millorar la fluïdesa de la mobilitat al centre de la capital catalana.
En un acte al barri de Ciutat Meridiana, Alamany ha assegurat que els desplaçaments entre Barcelona i els municipis de l'àrea metropolitana no haurien de superar els 30 minuts, i ha detallat que aquesta referència hauria de complir-se des dels nodes com plaça Catalunya, Sants, Glòries i Barcelona nord amb la resta de municipis.
El regidor i número cinc, Jordi Coronas, ha lamentat la vaga del Metro d'aquest dilluns per la gestió de Transport Metropolitans de Barcelona (TMB) del problema de l'amiant: "No direm que el pla de TMB de retirada d'amiant no sigui bo, però no s'ha gestionat bé el tema amb els treballadors".
"Si governem impulsarem una auditoria de gestió exhaustiva perquè TMB funcioni com un rellotge. Volem que la freqüència sigui la que esperen els usuaris, i que no es trobin amb sorpreses", i la número nou, Maria Buhigas, ha dit que milloraran la xarxa actual de carrils bici i se centraran en què siguin més segurs.
Coronas també ha dit que, mentre no s'implanta la T-Mobilitat, ERC proposarà el pagament fraccionat de la T-Jove, i, preguntada sobre la visió dels republicans per la connexió del tramvia, Alamany ha defensat que qualsevol decisió estratègica de la ciutat com la unió d'aquesta infraestructura ha d'anar acompanyada del rigor necessari.
https://www.aldia.cat/catalunya/noticia ... 40707.html
Entrada Autor: uriol108 » Divendres 24/05/2019 14:34
https://www.naciodigital.cat/noticia/18 ... a/efectivaPrometre transport públic gratuït en campanya, una estratègia efectiva?
L'alcalde socialista de Tarragona va dir que si era reelegit, la ciutat seria la primera de Catalunya on els ciutadans no haurien de pagar el transport a partir del 2022
per NacióDigital, 22 de maig de 2019 a les 17:32 |
Maragall exigeix l'aplicació immediata de la T-Mobilitat | Adrià Costa
Prometre transport públic gratuït és la garantia per guanyar unes eleccions? Ho podrà comprovar Josep Fèlix Ballesteros, l'alcalde socialista de Tarragona. Fa uns mesos va anunciar que –si guanyava- la ciutat seria la primera de Catalunya on els ciutadans no haurien de pagar el transport. Això sí, no seria realitat fins al 2022. Tallinn és la primera ciutat de la Unió Europea amb el transport públic gratuït. Luxemburg ho aplicarà al conjunt de país a partir de l'1 de març del 2020 i París també ho està estudiant.
L'alcalde Josep Fèlix Ballesteros assegura que ho aplicarà el 2022 si és reelegit. De moment, i coincidint amb les eleccions, s'ha aplicat una bonificació del 25%. La mesura, per cert, no compta amb el suport de la resta de partits polítics ni de l'Associació per a la Promoció del Transport Públic.
A Olot, per la seva banda, qui demana transport públic gratuït temporalment és ERC (mentre no es redissenya la xarxa). A Sabadell, en canvi, el ple va aprovar aplicar a partir d'aquest mes de maig la gratuïtat als acompanyants de persones amb discapacitat. Es calcula que la mesura podrà beneficiar unes 1.500 persones.
A la capital catalana, qui més qui menys proposa mesures per promocionar el transport públic (i guanyar quatre vots). Jaume Collboni (PSC) primer va proposar la gratuïtat els dies amb alta contaminació i després per als 25.000 aturats de llarga durada. Colau reclama rebaixar la T-Mes de 54 a 40 euros, Maragall exigeix l'aplicació immediata de la T-Mobilitat (que al Govern depèn de JxCat) i Artadi demana que “torni la natura per trencar amb l'herència socialista que ha deixat una ciutat grisa i contaminada”.
Entrada Autor: laura » Dissabte 08/06/2019 12:55
Me n'alegro que hagin acabat en novena posició i amb poc més d'un 1,6% dels vots escrutats...m.h.t. ha escrit:Encetem fil, com és tradicional, sobre les "propostes"que presentin els grups polítics, referents a transport públic.
Comencem amb la proposta estelar de Primàries Mataró, en línia amb la ferrofòbia institucional:
Torna a “Transport en general”