Jo extendria la reivindicació a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diàries actuals.

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 11:05
Entrada Autor: m.h.t. » Dissabte 06/07/2019 18:33
Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 06/07/2019 19:18
Para la Badalona - Mollet yo decuplicaría la frecuencia de la línea.m.h.t. ha escrit:Demà recollida de signatures a Mollet per reclamar la segona línia urbana L2 (seria la L1 en sentit contrari):
Jo extendria la reivindicació a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diàries actuals.
Entrada Autor: Granolleri » Dissabte 06/07/2019 23:36
Depenen d'administracions diferents.m.h.t. ha escrit:Demà recollida de signatures a Mollet per reclamar la segona línia urbana L2 (seria la L1 en sentit contrari):
Jo extendria la reivindicació a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diàries actuals.
Entrada Autor: victor273 » Diumenge 07/07/2019 0:25
Des de Propera parada el que estem fent és estudiar quines són les franjes actuals amb més demanda, reorganitzar els reforços o eliminar-los (Santa Perpètua - Sabadell, que actualment tenen baixa demanda en algunes franjes) i sobretot, ajustar els temps de viatje a la realitat per dotar la línia de més regularitat. Evidentment, el nombre d'expedicions cap a Badalona els feiners s'ha de com a mínim doblar.Granolleri ha escrit:Depenen d'administracions diferents.m.h.t. ha escrit:Demà recollida de signatures a Mollet per reclamar la segona línia urbana L2 (seria la L1 en sentit contrari):
Jo extendria la reivindicació a la Badalona-Mollet (360/362), per augmentar les 4 expedicions diàries actuals.
L'autobús urbà és competència directa de l'Ajuntament de Mollet, mentre que el Sabadell-Badalona depèn de la Generalitat...
Igualment, jo al Sabadell-Badalona, a part d'augmentar-li el servei, jo dividiria la línia en dues parts: d'una banda, Sabadell-Mollet. I de l'altra, Mollet-Badalona.
Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 07/07/2019 0:59
Entrada Autor: sag470 » Diumenge 07/07/2019 22:11
Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 08/07/2019 14:51
Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 18/07/2019 1:51
Entrada Autor: França451 » Dijous 29/08/2019 18:50
Entrada Autor: JaLaPe33/34/62/192/ » Dissabte 21/09/2019 17:34
Entrada Autor: Miquel » Dissabte 21/09/2019 20:29
Ja que hi ha tren, no cal que el bus dupliqui recorreguts, ja que aquest és infinitament més lent.JaLaPe33/34/62/192/ ha escrit: ↑Dissabte 21/09/2019 17:34 Que us semblaria una línia d'autobús que connectes totes les estacions de Ferrocarrils de la Generalitat dins del terme municipal de Barcelona aniria des de Magòria-La Campana fins a Les Planes i una altra línia que unís totes les de RENFE des de Torre Baró fins a Sants us adjunto l'esquema de les dues.
Bus FGC y bus RENFE.png
La idea no està malament, però potser el problema que li veig és la línia. Jo sóc del parer que les línies de NXB com menys voltes millor. I el que cal potenciar dins els barris són la resta de línies.França451 ha escrit: ↑Dijous 29/08/2019 18:50 Tengo una propuesta para la línea D40:
Pongo mejor las paradas anuladas, y las nuevas, para que quede claro por dónde va:
Hasta Artesanía-Vía Favéncia, desde Pl. Espanya, su recorrido habitual.
Paradas anuladas:
Rda Guineueta Vella-Antonio Machado
Antonio Machado-Artesanía
Vía Favéncia-IES Guineueta
Nuevas paradas (en orden):
(Desde Artesanía:)
Vía Favéncia-Lucena
Vía Favéncia-Molí
Vía Favéncia-Palamós
Pl. Josep Andreu i Abelló-Trinitat Vella (Final)
(Da la vuelta en la misma plaza de JAndreu y Abellò)
Ctra Ribes-Vía Favéncia (Origen+espera)
Vía Favéncia-Ctra Ribes
Vía Favéncia-Trinitat Nova
Vía Favéncia-Aiguablava
Vía Favéncia-Bib Les Roquetes
Vía Favéncia-Almansa
Y por Almansa a su ruta.
Qué os parece?
Lo llevamos a un terminal decente y damos servicio al barrio de la Prospe sin tener que tocar la frecuencia del 127, además de llevarlo a Trinitat Vella.
Entrada Autor: sag470 » Dissabte 21/09/2019 20:40
No veig l'avantatge respecte el servei ferroviari. Podria tenir sentit la línia FGC fora del seu horari, com un servei nocturn entre les 0.00 i les 5.00.JaLaPe33/34/62/192/ ha escrit: ↑Dissabte 21/09/2019 17:34 Que us semblaria una línia d'autobús que connectes totes les estacions de Ferrocarrils de la Generalitat dins del terme municipal de Barcelona aniria des de Magòria-La Campana fins a Les Planes i una altra línia que unís totes les de RENFE des de Torre Baró fins a Sants us adjunto l'esquema de les dues.
Bus FGC y bus RENFE.png
Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 14/12/2019 9:34
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 15/12/2019 18:59
Les xarxes de transport tenen la gràcia de poder combinar diferents línies i modes sense cap necessitat que se solapin. En aquest sentit, l'intercanviador de Cornellà "Centre" és ideal per a fer-hi acabar la M8, on permet connectar amb Esplugues i Sant Joan Despí (tram), a més de tots els indrets servits per la R1 i R4.Carlos González ha escrit: ↑Dissabte 14/12/2019 9:34 Jo volia reflexionar sobre la nova línia de Metrobus M8 complementant amb el projecte d'implantar els carrils busos i bicis a la C-245. El trajecte seria des Cornellà fins a Castelldefels que em sembla perfecte... però no seria també adient pensant en haver-lo acabat no només a Cornellà sinó també a Esplugues?
Entrada Autor: El Yisus 712 » Dimarts 24/03/2020 17:47
Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 24/03/2020 20:35
És ben cert que fa falta que la línia Bellvitge-Sitges-Vilanova pari als municipis intermitjos. Per moure's de Viladecans o Castelldefels fins Sitges o Vilanova només tens l'opció del tren, doncs Cintoi hi passa sense parada:El Yisus 712 ha escrit: ↑Dimarts 24/03/2020 17:47 Hola bona tarda. Aquesta es una proposta que vaig fer a Mon-Bus Plana (CintoiBusSL).
Entrada Autor: El Yisus 712 » Dimarts 24/03/2020 23:33
Entrada Autor: sag470 » Dimecres 25/03/2020 17:23
El paradigme ve fa uns anys. Hi havia TCC que conectava Sitges amb Castelldefels i va deixar de fer-se pel deficit de la línia, i Mon-bus podia parar a Castelldefels, pero es va deixar de fer per falta de demanda.m.h.t. ha escrit: ↑Dimarts 24/03/2020 20:35És ben cert que fa falta que la línia Bellvitge-Sitges-Vilanova pari als municipis intermitjos. Per moure's de Viladecans o Castelldefels fins Sitges o Vilanova només tens l'opció del tren, doncs Cintoi hi passa sense parada:El Yisus 712 ha escrit: ↑Dimarts 24/03/2020 17:47 Hola bona tarda. Aquesta es una proposta que vaig fer a Mon-Bus Plana (CintoiBusSL).
www.monbus.cat www.monbus.cat/linies
No crec que autoritzin més línies. Però sí habilitar parades intermitges a l'eix actual.
Per cert, benvingut al fòrum El Yisus 712!!![]()
Entrada Autor: El Yisus 712 » Dimarts 19/05/2020 23:29
Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 19/05/2020 23:48
Donen error els enllaços, a mi no em funcionenEl Yisus 712 ha escrit: ↑Dimarts 19/05/2020 23:29 Hola aqui teniu la linia de Mon-bus que hauria de existir. Bcn-Vng per C31GavaMar-Botigues-Garraf-Vallcarca-Montgavina: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D
Aqui teniu altres 3 idees de linies que tindrien exit pero que es poden modificar. 800/1/2 Bcn-Terrassa-Manresa: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D Bcn-Vilafranca per Begues: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D e25 A8 Bcn-Rubi-LesFonts/Ullastrell: https://www.google.com/maps/d/drive?sta ... 9893%22%7D Aixo es tot.
Torna a “Autobusos i resta transport públic”