Proves a la BV de sèries alienes
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Proves a la BV de sèries alienes
Una UTE del metro de Guadalajara de Mèxic està fent proves a la línia Barcelona - Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), concretament en el Centre Operatiu de Rubí (COR).
Les proves consisteixen en realitzar assaigs de validació en línia de les prestacions de marxa en tracció i frenada, sota diferents condicions de càrrega, i tanmateix incrementar el número de quilòmetres de rodatge de fiabilitat.
Tanmateix es mesura la velocitat, acceleració, temperatura i el soroll dels vehicles de la sèrie Metròpolis, fabricats per Alstom Transport a Santa Perpètua de Mogoda (Barcelona).
El tren mexicà circula de nit, entre les estacions d' Hospital General i Terrassa-Estació del Nord, fora de l' horari del servei convencional i en compatibilitat amb els treballs de manteniment de les instal·lacions.
Salut!
Les proves consisteixen en realitzar assaigs de validació en línia de les prestacions de marxa en tracció i frenada, sota diferents condicions de càrrega, i tanmateix incrementar el número de quilòmetres de rodatge de fiabilitat.
Tanmateix es mesura la velocitat, acceleració, temperatura i el soroll dels vehicles de la sèrie Metròpolis, fabricats per Alstom Transport a Santa Perpètua de Mogoda (Barcelona).
El tren mexicà circula de nit, entre les estacions d' Hospital General i Terrassa-Estació del Nord, fora de l' horari del servei convencional i en compatibilitat amb els treballs de manteniment de les instal·lacions.
Salut!
- Fitxers adjunts
-
- Metro de Guadalajara de Mèxico, al COR (Rubí) FGC
- Guadalajara-Mexico-iFGC-Rubi.jpg (56.36 KiB) Visualitzat 13943 cops
Hola, ahir de camí a la feina vaig fixar-me que estaven entrant trens a les cotxeres de FGC a Rubí.
Aquesta foto es d'ahir:
http://imgur.com/a/REH5c
I avui pel matí també estaven entrant 2 més.
Semblen mes del metro que de FGC no?
Aquesta foto es d'ahir:
http://imgur.com/a/REH5c
I avui pel matí també estaven entrant 2 més.
Semblen mes del metro que de FGC no?
Hi havia uns trens d'Alstom fent proves al COR de Rubí fa poc, que anaven a una ciutat de no recorde on, crec que Amèrica del Sud.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Concretament a Guadalajara, Mèxic. El company 122-042-132, en va informar a la pàgina anterior.fgc113 ha escrit:Hi havia uns trens d'Alstom fent proves al COR de Rubí fa poc, que anaven a una ciutat de no recorde on, crec que Amèrica del Sud.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Una UTE del metro de Panamà està fent proves a la línia Barcelona - Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), concretament en el Centre Operatiu de Rubí (COR). Aquesta es al segona vegada que una unitat del metro de Panamà fa aquestes proves a FGC. Al 2013 a la entrega de les primeres unitats per la línia 1 de la ciutat de Panamà, i ara, a la propera inauguració de la línia 2.
Fa pocs dies també una UTE del Metro de Guadalajara de Mèxic ha estat sotmesa a les mateixes proves.
Les proves consisteixen en realitzar assaigs de validació en línia de les prestacions de marxa en tracció i frenada, sota diferents condicions de càrrega, i tanmateix incrementar el número de quilòmetres de rodatge de fiabilitat.
Tanmateix es mesura la velocitat, acceleració, temperatura i el soroll dels vehicles de la sèrie Metròpolis, fabricats per Alstom Transport a Santa Perpètua de Mogoda (Barcelona).
El tren circula de nit, entre les estacions d' Hospital General i Terrassa-Estació del Nord, fora de l' horari del servei comercial i en compatibilitat amb els treballs de manteniment de les instal·lacions.
A la fotografia, al costat de la UTE 111.01 (ex 111.02)
Fa pocs dies també una UTE del Metro de Guadalajara de Mèxic ha estat sotmesa a les mateixes proves.
Les proves consisteixen en realitzar assaigs de validació en línia de les prestacions de marxa en tracció i frenada, sota diferents condicions de càrrega, i tanmateix incrementar el número de quilòmetres de rodatge de fiabilitat.
Tanmateix es mesura la velocitat, acceleració, temperatura i el soroll dels vehicles de la sèrie Metròpolis, fabricats per Alstom Transport a Santa Perpètua de Mogoda (Barcelona).
El tren circula de nit, entre les estacions d' Hospital General i Terrassa-Estació del Nord, fora de l' horari del servei comercial i en compatibilitat amb els treballs de manteniment de les instal·lacions.
A la fotografia, al costat de la UTE 111.01 (ex 111.02)
- Fitxers adjunts
-
- Metro Panamà al COR de Rubí-FGC
- Metro Panamá FGC COR Rubí.jpg (77.12 KiB) Visualitzat 13585 cops
122-042-132 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 04/08/2017 15:49, en total s’ha editat 2 vegades.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Metro de Panamà, fent proves a FGC. Salut!Hopobcn ha escrit:Hola, ahir de camí a la feina vaig fixar-me que estaven entrant trens a les cotxeres de FGC a Rubí.
Aquesta foto es d'ahir:
http://imgur.com/a/REH5c
I avui pel matí també estaven entrant 2 més.
Semblen mes del metro que de FGC no?
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
FGC, un referent de qualitat per operadors internacionals
Les instal·lacions de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya han estat anteriorment escenari de proves de circulació de trens d’operadors internacionals. Així, els trens xinesos de Xin Min i Yang Pu van fer ús de les instal·lacions d’FGC amb ample de via internacional de 1.435 mm per a la realització de proves de circulació, i el març del 2013, un comboi del metro de Panamà (L1) també va realitzar un període de 8 setmanes de circulacions de prova.
Aquest tipus d’actuacions generaren uns ingressos extra per a FGC per raó de la utilització de les instal·lacions de tallers i vies, així com per la prestació del servei de conducció i acompanyament dels trens durant les proves.
A nivell internacional, FGC també col·labora amb institucions per tirar endavant iniciatives relacionades amb projectes constructius, de gestió de la operació del servei ferroviari, i amb millores en els àmbits tecnològic, de seguretat i de sostenibilitat. En aquest sentit, Ferrocarrils també participa en diferents projectes del programa H2020 de la Unió Europea dins l’àmbit del transport intel·ligent i verd: Hermes, Auggmed, Eutravel i Intermodel.
Les instal·lacions de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya han estat anteriorment escenari de proves de circulació de trens d’operadors internacionals. Així, els trens xinesos de Xin Min i Yang Pu van fer ús de les instal·lacions d’FGC amb ample de via internacional de 1.435 mm per a la realització de proves de circulació, i el març del 2013, un comboi del metro de Panamà (L1) també va realitzar un període de 8 setmanes de circulacions de prova.
Aquest tipus d’actuacions generaren uns ingressos extra per a FGC per raó de la utilització de les instal·lacions de tallers i vies, així com per la prestació del servei de conducció i acompanyament dels trens durant les proves.
A nivell internacional, FGC també col·labora amb institucions per tirar endavant iniciatives relacionades amb projectes constructius, de gestió de la operació del servei ferroviari, i amb millores en els àmbits tecnològic, de seguretat i de sostenibilitat. En aquest sentit, Ferrocarrils també participa en diferents projectes del programa H2020 de la Unió Europea dins l’àmbit del transport intel·ligent i verd: Hermes, Auggmed, Eutravel i Intermodel.
- Fitxers adjunts
-
- Proves al COR (Rubí) del Metro de Guadalaja, ara fa un mes
- Metro Guadalajara de Mèxic.jpg (42.04 KiB) Visualitzat 13274 cops
Al final per la BV hauran circulat tots els metropolis d'Alstom excepte els de TMB 

El metro de Barcelona amb motoristes!
Al final, per les vies d'FGC hi circularà de tot excepte el material històric d'FGC.